Vastatkaa tytöt:
Millon oli ekakertanne?
Ootteko jääny kiinni harrastamassa seksiä?
Miltä tuntuu kun poika/mies laukeaa suuhun?
Paras seksi asento?
Oudoin itsetyydyttämiseen käyttämä asia/esine? jos
Kyssäreitä tytöille
4
508
Vastaukset
- tytsytäält
16-vuotiaana, en oo jääny kiinni, tuntuu limaselta ja lämpimältä, ratsastus, kurkku
- Nosehänse
Eka kerta oli ku olin just täyttäny 16.
En voi sanoo että oon "jääny kiinni" mut äiti on tullu yhtäkkii paikalle kesken kaiken mut sit se vaan pahotteli ja lähti pois.
Ei se mitenkää ihmeelliseltä tunnu...Se on limasta mut kivaa.
Lähetyssaarnaaja tai ns. lusikka - asento.
Hiusharjan varsi. - sfvdsfgdsfgs
Kun tein ensimmäisen kerran mitä?
Määrittele seksi.
Mihin suuhun? Omaansa, Joensuuhun, ovensuuhun?
kyllä se on seisollaan, kylki kyljessä ja kädet toistemme harteilla
Oudoin itsetyydyttämiseen käyttämä asia? Kenen käyttämä? joulupukin, Mahatma Gandhin, Attila Hunnin, Peter Panin? - bsgsgsa
neitsyyden menetin 12-vuotiaana.
siskoni sai tietää että harrastan seksiä ja nyt joudun antamaan hänelle viikkorahani ettei vanhemmille kerro.
jonkin verran ällöä, mutten lastin nieleminen on nopeasti ohi.
olen sänkyä vasten ja poika panee takaapäin.
olen käyttänyt ainoastaan tavallisia hommaan tarkoitettuja välineitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976