Moi.
Telttasaunan osto edessä,mut omaa kokemusta ei ole ni onko kokemuksia?
Telttasauna tulee vapaa-ajan viettopaikalle jossa on asuntovaununi mutta ei saunaa.
Soveltuuko kaikki telttasaunat ympärivuotiseen käyttöön?
Puretaanko telttasauna aina käytön jälkeen? Vai pitää pystyssä teltan ympärivuoden?
Saunatelttoja on myynnissä myös ilman kiuasta? Käykö siihen tavallinen kiuas myös?https://www.google.fi/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.vaeltajankauppa.fi/Savotta-Hikimaja-telttasauna&ved=2ahUKEwinmprzzd3eAhVTh6YKHSDbCVAQFjAAegQIBBAB&usg=AOvVaw1nSi30Vko3Fm1pON-Vf1WK
Miten talvella pysyykö miten lämpimänä minkä aikaan saunomisen jälkeen?
Onko kukaan kokeillu eristää?
Esim. Pysyykö esim. Tunnin lämpomänä saa vaatteet kuivatettua?
Minkalaista telttasaunaa suositellaan 1-2hlö
Kiitos
Telttasauna kokemuksia? Talvella?
3
2580
Vastaukset
- Ekoinehmo
Rakensin telttasaunan ylijäämäkakkosnelosesta. Kevytpressu sisä- ja ulkopuolelle. Kestopeite kattoon. Ovi vanhasta saunasta, joka on nyt remontissa. Lauteet myös vanhasta saunasta. Lämpiää normaalilla kiukaalla, ja kipakat löylyt irtoaa. Eristyslevyt tietenkin kiukaan kohdalle etteivät pressut sula. Lämpöä on niin kauan, kun kiukaassa on tuli. Voi olla että teen videon projektista, kunhan ehdin.
- Venäläinentelttasauna
Kyltin toissa talvena useamman kerran Huippuvuorilla venäläisten tekemässä eristetyssä telttasaunassa. Se sauna on talven pystyssä siinä Jäämeren rannassa.
Oli huippu hyvät löylyt ja pysyi -28* ihan hyvin lämpimänä.
Katseleppa venäläisten sivuilta. Minulla on kyllä siitä valokuvia.
Itse olemme tehneet talvella telttasaunassa teepii teltasta, toimii muttei kovin lämmin. - Venäläinententelttasauna
Kyltin toissa talvena monta kertaa Huippuvuorilla -20*-30* asteen pakkasessa venäläisessä kaksikerroksisessa telttasaunassa. Oli hyvät löylyt ja tarkeni. Pitivät telttaa pysäytystä koko talven siinä Jäämeren rannassa.
Minulta löytyy siitä kuvia, kun on vaan joku osoite mihin toimittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818