Kertojaas teidän ekasta kerrasta mahdollisimmn monipuolisesti. Itselläni on poikaystävä ja olen miettinyt ekaa kertaa paljon. Sattuiko se ja miten se tapahtui ja mikä siihen johti?
Kertomuksia ekasta kerrasta
1
2562
Vastaukset
- Sandralove
Olin seiskaluokalla, kun oltiin perheen kanssa etelän matkalla. Samassa hotellissa oli komea suomalainen nuori mies, johon vähän ihastuin reissun aikana. Hän taisi huomata sen ja meillä oli pidempiä katsekontakteja ja välillä vaihdettiin pari sanaa ja flirttailtiin. Taisi olla viimeinen päivä, kun mies tuli hotellin käytävällä vastaan, kun olin bikinit päällä hakemassa jotain huoneesta. Hän kysyi, haluaisinko tulla käymään hänen huoneessa. Siellä hän tarttui minua lanteista ja suuteli minua. Sitten hän kertoi, että on 24-vuotias ja kysyi, kuinka vanha minä olen. Sanoin että 16-v, vaikka olin vasta 13, mutta olin ikäisiäni fyysisesti kehittyneempi ja minulla oli jo tuolloin nuoren naisen vartalo ja b-kupin rinnat. Kävimme sängylle, suutelimme, mies laittoi kätensä haaroihini ja riisui bikinini. Kun hän alkoi laittaa kondomia, tajusin että nyt menoa. Hän nousi päälleni ja työntyi sisääni. Ensimmäinen työntö sattui, mutta sitten tottui. Hetken kuluttua hän käänsi minut vatsalleni, tuli sisään takaapäin ja laukesi nopeasti. Lähdin takaisin uima-altaalle ja olin varma, että minusta loistaa kilometrin päähän, että olen juuri menettänyt neitsyyteni. Seuraavaan seksikertaan menikin sitten melkein viisi vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241598
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016