Kertojaas teidän ekasta kerrasta mahdollisimmn monipuolisesti. Itselläni on poikaystävä ja olen miettinyt ekaa kertaa paljon. Sattuiko se ja miten se tapahtui ja mikä siihen johti?
Kertomuksia ekasta kerrasta
1
2526
Vastaukset
- Sandralove
Olin seiskaluokalla, kun oltiin perheen kanssa etelän matkalla. Samassa hotellissa oli komea suomalainen nuori mies, johon vähän ihastuin reissun aikana. Hän taisi huomata sen ja meillä oli pidempiä katsekontakteja ja välillä vaihdettiin pari sanaa ja flirttailtiin. Taisi olla viimeinen päivä, kun mies tuli hotellin käytävällä vastaan, kun olin bikinit päällä hakemassa jotain huoneesta. Hän kysyi, haluaisinko tulla käymään hänen huoneessa. Siellä hän tarttui minua lanteista ja suuteli minua. Sitten hän kertoi, että on 24-vuotias ja kysyi, kuinka vanha minä olen. Sanoin että 16-v, vaikka olin vasta 13, mutta olin ikäisiäni fyysisesti kehittyneempi ja minulla oli jo tuolloin nuoren naisen vartalo ja b-kupin rinnat. Kävimme sängylle, suutelimme, mies laittoi kätensä haaroihini ja riisui bikinini. Kun hän alkoi laittaa kondomia, tajusin että nyt menoa. Hän nousi päälleni ja työntyi sisääni. Ensimmäinen työntö sattui, mutta sitten tottui. Hetken kuluttua hän käänsi minut vatsalleni, tuli sisään takaapäin ja laukesi nopeasti. Lähdin takaisin uima-altaalle ja olin varma, että minusta loistaa kilometrin päähän, että olen juuri menettänyt neitsyyteni. Seuraavaan seksikertaan menikin sitten melkein viisi vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143430Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261404- 931278
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2651127Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571126Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk691068- 44975
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84851
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48808