Jos Suomesta tehtäisiin lista top-10 himmeimmistä katuvaloista, niin Lieksa olisi varmaan vahvoilla ykköspaikan suhteen.
Pitää ihmetellä miten himmeät tuikut noissa valoissa on. Ihme ettei hämäryyden takia ole sattunut pimeän aikaan vielä mitään onnettomuuksia.
Nykyisen led-valotekniikan aikaan luulisi saavan noihin lyhtyihin puolet kirkkaammat valot, eikä sähkönkulutuksen tarvitseisi olla välttämättä yhtään suurempi kuin näissä nykyisissä himmeissä tuikuissa.
Pielisentien katuvalot
9
252
Vastaukset
- tuikku.jouluvalot
Eikös ne katuvalot sammu ensiviikolla kun syttyy ne joulutuikut?
- 8584848
Onhan siellä paljon muutakin himmeetä.
- MuutakiPimeetä
No jo on murheet. Kauheeta kun ei saada P-tielle sellaisia valoja, et olis ihan kun päivällä. Miten te osasitte liikkuu ulkosalla silloin kun asuitte metsissä ja pa...lle piti hipsutella navetan nurkan taakse?
Jos on liian pimeetä niin osta sellanen fikkari tms. missä on kourallinen ledejä niin jo alkaa mettäläinenki nähdä mihin polkasee.
Ihme vänisijöitä!- woikjsedhfgtr
Laita sinä fikkari hanuriisi valolla tai ilman ja puutappi tulpaksi että se varmasti pysyy siellä!
- MuutakiPimeetä
woikjsedhfgtr kirjoitti:
Laita sinä fikkari hanuriisi valolla tai ilman ja puutappi tulpaksi että se varmasti pysyy siellä!
Ihan he...tin kiva kun kolahti. Jäikö mustelma?
Ihan hyvin valot riittää ja autoissa pitää olla valot päällä myös pielisentiellä.
🐃...😲- räikeät.sykkivät
Porukasta löytyy yksi vilkkuvalojen tykkääjä, laitetaan yksi hänelle.
- Yhtävilinää
Pumpussa palaa punainen valo silloin, kun häiriö tulee.
- Ehkä.turha.valittaa
Himmeät katuvalot ovat tehty sellaisille, jotka eivät ole käyneet muiden kapunkien keskustoissa. Eli ne on tehty suurimmalle osalle lieksalaisista. Tyytykäämme niihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862