Luin tässä aikaisemmin puhesyntikasta juttuja,ja sen pitäisi sanoa jotain welcome this is your car computer checking your system....
Mulla -98 laguna ja olen kuullut vain kerran ko.ilmoituksen.milloin sen pitäisi tulla?aina startatessa?jos näin,miksi ei tule?
ilmoittaa myös usein "side light faulty"
vaikka kaikki valot ja polttimot pelaa..
Apuja kiitos.....
Puhuva
6
1149
Vastaukset
Kyllä se höpöttelee sen tervehdystekstin, kun painaa siitä pienestä napista ratin vasemmalla puolella... Ei sen startatessa pitäisikään huudella mitään. Kyllä se tietsikka silti koko ajan "tarkastelee tilannetta", ajaessakin.
Oma Lagukin herjaili satunnaisesti tuota valojuttua, huollossa vaihtoivat yhden parkin ja herjat loppuivat. Olisiko sitten ollut joku kannanhapettumiskosketushäiriö?- johans
alkoi.pitää vaan olla turvavyö kiinni,eikä saa olla sisällä mitään vikailmoituksia..
- Juha S.
johans kirjoitti:
alkoi.pitää vaan olla turvavyö kiinni,eikä saa olla sisällä mitään vikailmoituksia..
Tästä olikin tuolla aiemmin puhetta: useimmiten vika tuntuu olevan takarekisterivalojen polttimoiden palaminen. Jostain ihmeen syystä ilmoitus on silloin "Sidelights Faulty".
Juha S. - oli nytkin
Juha S. kirjoitti:
Tästä olikin tuolla aiemmin puhetta: useimmiten vika tuntuu olevan takarekisterivalojen polttimoiden palaminen. Jostain ihmeen syystä ilmoitus on silloin "Sidelights Faulty".
Juha S.Takarekkarin valohan se oli.oli vaan hankala huomata kun polttimo paloi aina välillä.
Vaihdoin polttimot niin johan lopetti herjaamasta!
- JUSA
side light tarkoittaa parkkeja... en kyllä tiedä miksi... on se enklanti kummallinen kieli.
- pyh, olen kade
Höpöttävä auto olisi siisti, mutta miksi ranskalaisen auton pitää puhua suomalaiselle englanniksi? Eikö sitä saa jollekin sivistyskielelle sitä vehjettä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403027- 722585
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?352081- 181446
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373- 131259
- 101254
- 221231