Luin tässä aikaisemmin puhesyntikasta juttuja,ja sen pitäisi sanoa jotain welcome this is your car computer checking your system....
Mulla -98 laguna ja olen kuullut vain kerran ko.ilmoituksen.milloin sen pitäisi tulla?aina startatessa?jos näin,miksi ei tule?
ilmoittaa myös usein "side light faulty"
vaikka kaikki valot ja polttimot pelaa..
Apuja kiitos.....
Puhuva
6
1150
Vastaukset
Kyllä se höpöttelee sen tervehdystekstin, kun painaa siitä pienestä napista ratin vasemmalla puolella... Ei sen startatessa pitäisikään huudella mitään. Kyllä se tietsikka silti koko ajan "tarkastelee tilannetta", ajaessakin.
Oma Lagukin herjaili satunnaisesti tuota valojuttua, huollossa vaihtoivat yhden parkin ja herjat loppuivat. Olisiko sitten ollut joku kannanhapettumiskosketushäiriö?- johans
alkoi.pitää vaan olla turvavyö kiinni,eikä saa olla sisällä mitään vikailmoituksia..
- Juha S.
johans kirjoitti:
alkoi.pitää vaan olla turvavyö kiinni,eikä saa olla sisällä mitään vikailmoituksia..
Tästä olikin tuolla aiemmin puhetta: useimmiten vika tuntuu olevan takarekisterivalojen polttimoiden palaminen. Jostain ihmeen syystä ilmoitus on silloin "Sidelights Faulty".
Juha S. - oli nytkin
Juha S. kirjoitti:
Tästä olikin tuolla aiemmin puhetta: useimmiten vika tuntuu olevan takarekisterivalojen polttimoiden palaminen. Jostain ihmeen syystä ilmoitus on silloin "Sidelights Faulty".
Juha S.Takarekkarin valohan se oli.oli vaan hankala huomata kun polttimo paloi aina välillä.
Vaihdoin polttimot niin johan lopetti herjaamasta!
- JUSA
side light tarkoittaa parkkeja... en kyllä tiedä miksi... on se enklanti kummallinen kieli.
- pyh, olen kade
Höpöttävä auto olisi siisti, mutta miksi ranskalaisen auton pitää puhua suomalaiselle englanniksi? Eikö sitä saa jollekin sivistyskielelle sitä vehjettä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991556Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131266- 2351261
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1791023- 1411020
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151009Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o811009Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33852- 74849
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka58696