Naiselle hyvää huomenta!
Tahtoisi samojen vällyjen alle ...
Alkavaa viikkoa ja maanantai aamua. 191118
13
462
Vastaukset
Huomenta Kuokka!
Vällyjen alla onkin yhdessä lämmin näin talven saapuessa. Minäkin kaipasin viime yönä lämmintä ihmistä viereeni, kun vilu herätti vähän väliä.
Toivotan sinulle mukavaa viikkoa ja hyvää päivää!- seauttaaehkä
Sun pitää juoda enemmän.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...☀️☀️☀️☀️☀️
Mul ei kylmä öisin...
Mul patteri viitosessa..se liikaa...täytyy muistaa pienentää...kun on paksu täkki....
Se on taas maanantai aamu...Mä en ain tiedä mikä päivä menossa....
Mul ei watsabbi toimi...outo olo....
En osaa itse päivittää...miks asiat voi vaan olla...ain jotain päivityksiin....
Täs istun...en oo viel saanut kahvii..
Puolituntinen sit saan....ulkona näyttää kauniilta.....
Toivottavasti tulee hyvä.....päivä..
Toivottavasti toiset saa munt niin....en oo kuollut...se watsabbi....
Vietä kiva päivä..SUL on kai vapaapäivä.....
Oo jäi...tsau beibi..☀️👅😀💌🌠🐇🐰- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Puhelin kun kirjoittaa..mitä sattuu..pitäis ain tarkistaa.....
Pitäis olla ..oo häpi....meinas vieläkin samaa..hemmetin rakkain..niin tää puhelin..
On kuin kuriton...poika Viikari...
Juoksee ja pomppii...iloinen veijari...mut se ei kivaa...tsau...💌🐇🐰 Pikkuellu sä olet kyllä ☻ tuollainen!
Sä olet muhun lääpällään se ei ole hyvä juttu sä petyt!
Älä enään ajattele mua se ei tee hyvää sinulle.
Älä kiukuttele.💃
Unohda minut ja saat kivan illan itsellesi! :)- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...🌠
Älä huolehdi....
Olen aikuinen ihminen...
En paljon kompastele rakkauden sadalla..
Sitä mitä ei ole ..sitä ei voi myöskään menettää...
Minulle on tärkeätä ..nauraa..tuntea hyvän olon tunteita...
Jos saan niitä sinulta...
Onko paha....
Minä rakastun vain oikeisiin ihmisiin...
Olen itsenäinen nainen...pidän hauskaa..
Mutta en kenenkään kustannuksella...
Sovitaanko näin...😂💫❤️
- viimeyöoli
aika hikinen muutenki. En tiedä mitä olin yöllä tehnyt, kun heräsin jalat ihan hikisenä ja kipeinä. Näin outoa unta, että olin sodassa mukana ja juoksin siellä pitkin vallihautaa ja luoteja tuli joka suunnasta. Sitte olin juuri päsemässä sieltä pois, niin joku vihollinen päästi sotakoiran irti mun perään. Sitte juoksin sitä karkuun ja äkkiä kiedoin jotain mun käden ympärille, kun tiesin, että se hyökkää siihen kiinni. No sieltä se tavoitti minut ja tarjosin sen käden sille ja kaaduin maahan. En ole pitkään aikaan nähnyt mitään unta ja nyt joku tämmönen. Hikistä hommaa oli.
- nnnnainennn
Hyvää alkanutta viikkoa :)
- Naispallero
Iltaa kuokalle! Amorin nuolia takataskussa... 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901999
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141691- 971643
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31146Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1731073- 64906
- 76880
- 53855
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123848