kyssäri, missä olet hyvä?
:https://www.demi.fi/keskustelu/suhteet-7-lahjakkuuden-lajia-mika-naista-lahjakkuuden-lajeista-viehattaa-sua-miehissa
Vaihteeksi vaihtoehtoinen
41
690
Vastaukset
Aloittaja on typerästi kopioinut naisia.
Ilmeisesti on aloittajalla huono numero kauno-kirjoituksesta koulustaan.
-
Minulla on sen-verran hyvä eläke, ettei minulla ole tarvetta alkaa näytellä masentunutta, saati sitten kipeää polvea tms.
Miksi minulla on hyvä eläke?
No siksi että olen lapsesta saakka tehnyt järkevää työtä.
En alkanut elämäni kanssa höpöstelemään.
Siksi en vaadi toisilta veron-maksajilta itselleni elatus-maksuja, rahaa jota en ole ansainnut.
-
Olen oikein mukava kirjoittajakin.
Lahjakkuuttakin kun on.
Olenhan sivistynyt ja luonteeltani mukavan-kilttikin.
Kaiken-lisäksi myös kunnon mies.
H.Vaatimattomuus, objektiivinen kuva omasta minuudesta ja miten muut sinut näkevät verrattuna siihen miten itse näet itsesi eivät ole vahvoja puoliasi. Tulee mieleen se klassinen kuva kissanpoikasesta joka näkee kuvansa vesilätäkössä, js sieltä katsoo vastaa tiikeri…
- pirremiinapas
No niin, hyvä sie, kyl me uskotaan..:)
- pirremiinapas
pirremiinapas kirjoitti:
No niin, hyvä sie, kyl me uskotaan..:)
Tämä vastaus oli Hunksille..tai jotain sinnepäin.
- moraalinvart
Paloma.se.co kirjoitti:
Vaatimattomuus, objektiivinen kuva omasta minuudesta ja miten muut sinut näkevät verrattuna siihen miten itse näet itsesi eivät ole vahvoja puoliasi. Tulee mieleen se klassinen kuva kissanpoikasesta joka näkee kuvansa vesilätäkössä, js sieltä katsoo vastaa tiikeri…
Siinä meni sitten 19 min, kun ne omat "opetukset" taas unohtui.
Minua viehättävät kaikki lahjakkuudet, mutta elämäntoveriksi olen usein, ehkä täysin vaistomaisesti, etsinyt aina teknillisesti ja matemaattisesti lahjakkaita miehiä, koska ne kompletoivat hyvin omaa lahjakkuusaluettani.
- pirremiinapas
On se kumma kuinka hyvinkin piilossa olevat vaistot meitä vielä ohjaavat, liekö matemaatikon feromonit eri tuoksuisia.
Mikä se kielellisesti lahjakkaan synonyymi nyt olikaan, ..pätkii jo meikäläisellä ettei tuu mieleen .., pirremiinapas kirjoitti:
On se kumma kuinka hyvinkin piilossa olevat vaistot meitä vielä ohjaavat, liekö matemaatikon feromonit eri tuoksuisia.
Mikä se kielellisesti lahjakkaan synonyymi nyt olikaan, ..pätkii jo meikäläisellä ettei tuu mieleen ..,En minä noista feromoneista niinkään tiedä, mutta minulle on nyt sattunut aina niin että olen parhaiten pärjännyt miesten kaa jotka siivoo mun jäljet :)) Olen hitusen boheemi ja tavarat ei tahdo aina löytyä minun jäljiltäni vaikka pidänkin paikat siisteinä ja pöydän anteliaana. Kielellisesti lahjakkaana minua pidettiin jo kouluaikoina, vaikka en sitten kuitenkaan ole itseäni elättänyt kirjoittamisella, mutta kielten opetuksella kylläkin. Äidinkielen maikkani oli jonkin verran julkaistu lastenkirjailija ja hän kannusti minua kovasti kirjoittamaan, mutta murrosikä ja kaksilahkeiset tulivat väliin sotkemaan kuvioitani, joten ei minusta koskaan mitään kehittynyt.
Mutta se minusta...viihdyn miesten seurassa jotka ovat järjestyksen ystäviä ja sisäsiistejä, ymmärtävät laskujen ja mittojen päälle, ripustavat verhoja ilman tikapuita ja osaavat katkaista nurtsin ajoissa ennen kuin sinne tulee käärmeitä. Lehtiä ei tarvi haravoida, ei ainakaan metsässä.
- no-mitäpä-pirre
Tämähän valaise kaiken kysymäsi, joka oli testin lopussa.;
"Noi on jostain lukion kirjasta.... Mutta otsikko; eli viehättääkö sua eniten esim. muusikkopojat? Vai noi urheilijatyypit? Vai kenties kirjallisesti lahjakkaat? :D"
Haluaisit kuulla mikä minun- ja meitä toisia viehättää eniten, mutta asettelit kysymyksesi Paloman tapaan, siis ensin joku ihme testi ja lopuksi se kysymys.
No, nykyisin ei kiinnosta mikään noista, mutta metsästäjä- kalastaja pojan kanssa menin vihille, vaikka palkkansaeteen hän tekikin työnsä sairaala-alan tuotteida myyden ja niitä myös huoltaen pitkin Suomea, siis "matkarakastaja raju"!D
Ai niin, kysymys olikin, missä olet hyvä? Eipä ole kukaan kehunut, missä olisin hyvä, ..niin paitsi joskus laulusta ja kovasta äänestäni, jonka sain "lahjaksi" lapsuuskodistani, jossa sai huutaa huolettomasti, sillä lähimpään naapuriin oli 2 km ja joskus oli toisetkin kaukana, joita täytyi huhuilla.- pirremiinapas
Kiitos, mitäpä tässä tämän kummempaa, ajan kulukseni räpellän täällä sivuilla..ja toisella kädellä ohjailen leipää puolison suuhun, tahtoo mennä leikiksi muuten..niin ja ihana kaunis kirkas päivä.
Olisiko sitkeys joku lahjakkuuden muoto, sillä sitä minulta löytyy..periksi antamattomuutta, ja laulaa osaan myös - omasta mielestäni..ja yhen open mielestä silloin kansiksessa, antoi ysin :)
Mieki sain (en sano otin) puolisokseni metsästäjä kalastaja pojan, työkseen teki kunnossapito hommia tehtaassa. pirremiinapas kirjoitti:
Kiitos, mitäpä tässä tämän kummempaa, ajan kulukseni räpellän täällä sivuilla..ja toisella kädellä ohjailen leipää puolison suuhun, tahtoo mennä leikiksi muuten..niin ja ihana kaunis kirkas päivä.
Olisiko sitkeys joku lahjakkuuden muoto, sillä sitä minulta löytyy..periksi antamattomuutta, ja laulaa osaan myös - omasta mielestäni..ja yhen open mielestä silloin kansiksessa, antoi ysin :)
Mieki sain (en sano otin) puolisokseni metsästäjä kalastaja pojan, työkseen teki kunnossapito hommia tehtaassa.Olet sinä sisukas susirajan sissi, pirre, onko sinulla taas puolisosi kotihoidossa?
- pirremiinapas
Paloma.se.co kirjoitti:
Olet sinä sisukas susirajan sissi, pirre, onko sinulla taas puolisosi kotihoidossa?
Kotona on, joka kolmas viikko hoitolaitoksessa, olen taas virallinen omaishoitaja.
Saimme tai sain tämän ison huushollin hankittua ja remontoitua (osittain) niin sitten otin mieheni taas kotiin, hän sopii tässä rullailemaan ja on kaunista maisemaa katsella...ainakin tänään.
Käy täällä kotihoito aamuisin hygienia hoidoissa apuna, ja sitten nostamassa pyörätuoliin, muulloin pärjään nosturin turvin.
niin, otin kotiin, olisinko läheisriippuvainen, vai mikä diagnoosi se tähän kuuluisi :)
Tota, minä vai hän?
Palapelin kokoamisessa on tarpeen, kun mie en huonoilla silmilläni kaikkia pieniä kuvioita näe, enkä viitti loppuun enää tehä, kun jäljellä on vaan taivasta ja muutama pilvenhattara.
Nii ei jää suotta kesken tuvan pöydälle lojumaan.
Mie olen keskinkertainen vähän joka asiassa.- pirremiinapas
Palapelit ei kuulu minun lahjakkuuteni alueille, ei ainakaan ne pienet suuret piperrykset, olen liian malttamaton, lasten kanssa niitä oli kiva kasailla..ja taputtaa päälle :)
Ja taijjan kuulua samaan kastiin, keskiverto mikä keskiverto.., mutta kyllä se näinkin loppuaika menee :) pirremiinapas kirjoitti:
Palapelit ei kuulu minun lahjakkuuteni alueille, ei ainakaan ne pienet suuret piperrykset, olen liian malttamaton, lasten kanssa niitä oli kiva kasailla..ja taputtaa päälle :)
Ja taijjan kuulua samaan kastiin, keskiverto mikä keskiverto.., mutta kyllä se näinkin loppuaika menee :)Tuhannen palan palapeli on aika sopiva, mahtuu just meidän pöydälle poikittain.
Nuppipalapelit on kyllä kivoja, mutta vähän turhan nopeesti tulevat valmiiksi :)
Me ollaan ihan hyviä keskinkertaisuuksia, näillä mennään kuoppaan saakka.
- Heikunkeikku
Olen hyvä opettamaan. Opetustyö on mun heiniä. Vaistoan helposti oppilaitten tuntemuksia ja sen semmosta, joka on oiva apu opettamisessa.
Taitojen ylläpitämisessä on omat haasteensa ja se ei läheskään aina onnistu. En tarkoita musiikkia, koska sitä teen päivittäin, mutta siinä missä olin aika hyvä lapsena eli piirtämisessä, niin nykyään oon keskinkertainen, koska ei mitenkään oo aikaa kynien ja pensseleitten kanssa "leikkiä". Se tietysti harmittaa, kun joskus osas ja nykyään ei pirhana viete onnistu.
Kouluaikoina tuo kiroittaminenkin onnistui. Nykyään kirjoitan vähän ja sekään ei luonnistu mielestäni hyvin.
Jos tarttee valita, niin sanon, että sosiaalisessa kanssakäymisessä en ole huono.- pirremiinapas
Opettajaksi oisin halunnut joskus kouluaikoina, tai oli yksi sellainen haiku haave, mutta ne jäi...ja onneksi, olisinko kummiskaan jaksanut sitä vuodesta toiseen samojen asioiden toistoa...
Piirtäminenkin oli kivaa, vaikken siinäkään mikään huippu ole ollut, tosin ole enää kokeillutkaan.
Soittamaan olisin halunnut oppia ja kaikkeen musiikkiin liittyvään..nyt vain kuuntelen sujuvasti.
tuolla kysyit missä olen hyvä, he syömään ainakin, ja ehkä olen organisaattori, sillä asiakokonaisuuksien hallinta on vahva puoleni, ihan kehumiseen asti :) - Heikunkeikku
pirremiinapas kirjoitti:
Opettajaksi oisin halunnut joskus kouluaikoina, tai oli yksi sellainen haiku haave, mutta ne jäi...ja onneksi, olisinko kummiskaan jaksanut sitä vuodesta toiseen samojen asioiden toistoa...
Piirtäminenkin oli kivaa, vaikken siinäkään mikään huippu ole ollut, tosin ole enää kokeillutkaan.
Soittamaan olisin halunnut oppia ja kaikkeen musiikkiin liittyvään..nyt vain kuuntelen sujuvasti.
tuolla kysyit missä olen hyvä, he syömään ainakin, ja ehkä olen organisaattori, sillä asiakokonaisuuksien hallinta on vahva puoleni, ihan kehumiseen asti :)Asiakokonaisuuksien hallinta on taitolaji. Se ei läheskään kaikilta onnistu. Sulla on se puoli hanskassa ja varmasti on ollut hyötyä elämäsi aikana.
Vielä ei ole myöhäistä ruveta harrastamaan musiikkia. Omaksi ja muiden iloksi. Hanki (jos ei jo ole) mieleinen instrumentti ja mene soittotunneille. Se voisi olla kiva harrastus. Kerran viikossa soittotunti ja muina päivinä sitten harjoittelet. Mulla on ollut vuosien varrella monta vanhempaa oppilasta, jotka ovat aivan äimän käkenä, kun ovat huomanneet, että hitsi viete mähän opin.
Sitten joskus kun jään eläkkeelle, niin luultavimmatusti silloin otan kynät kouraan ja alan palauttelemaan mieleen, että miten se ja se oikeen piirretäänkään. Pensselinkin vois ajauttaa kätöseen ja ruveta maalailemaan. Taivasta vaikka, niin voisin sanoa olevani taivaanrannanmaalari:) - pirremiinapas
Heikunkeikku kirjoitti:
Asiakokonaisuuksien hallinta on taitolaji. Se ei läheskään kaikilta onnistu. Sulla on se puoli hanskassa ja varmasti on ollut hyötyä elämäsi aikana.
Vielä ei ole myöhäistä ruveta harrastamaan musiikkia. Omaksi ja muiden iloksi. Hanki (jos ei jo ole) mieleinen instrumentti ja mene soittotunneille. Se voisi olla kiva harrastus. Kerran viikossa soittotunti ja muina päivinä sitten harjoittelet. Mulla on ollut vuosien varrella monta vanhempaa oppilasta, jotka ovat aivan äimän käkenä, kun ovat huomanneet, että hitsi viete mähän opin.
Sitten joskus kun jään eläkkeelle, niin luultavimmatusti silloin otan kynät kouraan ja alan palauttelemaan mieleen, että miten se ja se oikeen piirretäänkään. Pensselinkin vois ajauttaa kätöseen ja ruveta maalailemaan. Taivasta vaikka, niin voisin sanoa olevani taivaanrannanmaalari:)Olen mie, kolme muuttoa, suurehko remontti, plus kaikki kaikki järjestelyt,plus muut riesat joita Selvittelin mielessäni, mutta olen mie poikkikin mutta nyt olen jo voiton puolella.
Muistan kun sisareni oli aikoinaan n. 40 vuotta sitten eräässä kahvilassa töissä, ja omistaja syytti ja maksatti "kassa virheitä - vajeita". Sisareni sanoi että hän mielltti yön päivän kanssa, että kuinka se on mahdollista, että kassasta puuttuu aina rahaa, vaikka hän on huolellinen, mutta sitten hänellä sytytti; yhtenä aamuna hän ennen kahvilan omistajan työhön palaamista tarkisti kassakoneen nauhan, ja sieltähän se löytyi, omistaja oli jo iltasella lyönyt summia jotka eivät näkyneet koneesa summattuina, vaan sitten iltaisin kassa vajeena...no siitä olisi tullut omistajalle petos syyte jos sisareni olisi niin halunnut, - vaan kun oli nuori ja tarvitsi työtä ei vienyt asiaa sen pitemmälle, kuin pikku ripitys omistajalle, nolohan se omistaja oli ollut..tietenkin. eli alitajuntakin antaa usein vastauksia..aluksi käsittämättömiinkin asioihin.
- Heikunkeikku
Niin joo joo, piti vielä kysymän, että missä pirremiinapas on hyvä?
- Bengalitikku
Demi on nuorisolehti.
No kaikki 1 - 7.
Mitä sitä kynttilöitä piilottamaan.
Oikeastaan pitäisi puhua taipumuksista. Joku toinen voi tehdä arvion lahjakkuudesta vertailemalla muihin.
Taipumuksia: musiikki, kuvataide ja kirjallinen ilmaisu. Ei niistä ammattia tullut, läheltä piti. Mutta kaikkea olen harrastanut tavalla tai toisella, mikä on antanut rikkautta elämään.
Jotta noista olisi tullut vielä vakavampaa, olisi pitänyt olla itseppäisempi..
Olen lahjakas selittämään. 👼
Kineettisesti lahjakkaampi olen nyt kuin puoli vuotta sitten.
Sisu.- pirremiinapas
Ei haittaa, paitsi se loppu palsta kuulemma..sopii sitä kysyä näinkin päin ja vanhemmiltakin, eikö vain.
Selitysten mestari taidan olla itekin…
p.s. oletko horiskoopissa kala? - Bengalitikku
Leijona. Tunnen kyllä aika monta kalaa.
- maijuska52
Ainakin siinä, että omaan vain yhden moraalinen eli en hallitse tätä kaksinaismoraalia, mitä täällä palstalla näkyy.
Miehissä arvostan kaikkein eniten henkistä vahvuutta.- pirremiinapas
Sinun pitää tuntea täältä kirjoittavia henk. kohtaisesti , ja pitemmältä ajalta, kun voit sanoa täällä kirjoittavista että he harjoittavat kaksinaismoraalia... minä en voi sanoa samaa, kun en tunne täältä oikeastaan ketään kuin näin näppäinten kautta ja se ei riitä moiseen arvioon.
- Tarpeeksi.nokkela
Noissa kaikissa muissa on piirteitä joita löydän itsestäni itselleni riittävästi, en tosin suureen lahjakkuuteen asti, vaan 4. Avaruudellinen ja kuvallinen lahjakkuus, en juuri yhtään.
15 vuotta sitten sain käsiini koko mensan testin, saattaa olla jossain laatikon pohjalla vieläkin. Osasin tehdä runsaan määrän tehtäviä, mutta aikaa meni reilusti, en olisi hyviä pisteitä saanut. - Korppis11
Olen hyvä organisoija.
- pirremiinapas
Olen huomannut, ja uskon myös..
Verrattuna ketjuun missä kerromme heikkouksistamme tänne on tullut aika vähän viestejä ja nekin ovat olleet aika vaatimattomasti itseään hehkuttavia. Meistä jokaisella on kakkia näitä seitsemän eri älykkyyden alalajeja, joista koulumenestyksen takaavat tosin vain kolme, neljä, mutta menestystä ja onnellista elämää pohjustavat nämä muutkin lahjakkuudet, esim. kineettinen, musikaalinen jne. ja kukaan meistä ei ole täysin lahjaton. (Jaa-a olikohan tuo nyt vähän liian leveällä pensselillä). On helpompi tosin löytää heikkouksia kuin vahvuuksia, etenkin muissa ihmisissä. Paitsi itsessään ja omissa lapsissaan :))
Minulla on parikin peruslahjakkuutta, joita en ole tosin kehittänyt vaikka resursseja olisi ehkä löytynyt. Olen melko lahjaton matemaattisesti ja jos henkiinjäämiseni riippuisi jollaintapaa laulutaidostani, niin olisin kuollut jo kauan sitten. Kineettinen lahjakkuuteni on myös erittäin vähäinen. Elikkä miinusta tulee 3, 4, 5 ja 6-osioissa. Kuvallista lahjakkuuta on enemmän kuin tilan käsittelyä.
Korppis sanoo että on taitava järjestelijä. Kadehdin sitä ominaisuutta ja pelkään pahasti että minussa on ripaus ADHD:tä: saan helposti alkuun projekteja, mutta heikosti valmiiksi.
Mutta me kaikki pelataan sillä pakalla minkä olemme saaneet ja voihan niitä uusiakin kortteja hankkia elämän aikana. Mutta siihen en usko että musiikillisesta nollasta niin kuin minä tulisi taitava pianonpimputtaja, valitettavasti.Eiköhän siinä heikkousketjussa enemmän alettu kertomaan toisten ihmisten heikkouksista kuin omistaan, niinkuin odottaa saattoi.
Ja sitten asiaan:
mitä minun piti oikeesti kirjottaa on tuo keskinkertaisuuden ylistys.
Minä en oikein tahdo sitä ymmärtää.Minä yritin ylistää keskinkertaisuutta, Paloma..))
Tuntemillani tai tietämilläni tosilahjakkailla ihmisillä on ollut elämässään paljon vaikeutta: ihmissuhdeongelmia lähinnä, mielenterveysongelmia myös.
Nobelisti John Nash (elokuva; Kaunis mieli) oli skitsofreenikko. Kaksisuuntainen mielialahäiriö on todettu useilla eturivin artisteilla.
Joku psykiatri sanoikin puolileikillään, että keskinkertaisuus suojelee mielen sairauksilta..))
Eikä sille Ikaroksellekaan hyvin käynyt: poltti siipensä kun lensi liian lähelle aurinkoa...))
- Mikä_milloinkin
Minä olen hyvä tyyppi, jos en muuta, niin omasta mielestäni. Olen elämäni aikana selviytynyt olosuhteista, joita ei tulisi mieleenikään täällä ruveta kertomaan.
Lisäksi olen opetellut useita ammatteja ihan vain työn kautta ja pärjännyt niissä hyvin lukuun ottamatta palkkausta, koska kyseisellä tavalla ei tietenkään kerry mitään uraa, kun aina aloittaa alusta.
Minulla on hyvä suullinen ja kirjallinen ilmaisu suomen kielellä. Erittäin hyvä looginen päättelykyky. Lisäksi tunnen vahvuuteni ja rajoitteeni.
Pidän huolta fyysisestä kunnostani, syön terveellisesti ja liikun kohtalaisesti. Otan toiset huomioon arjessa.
Parhaimmillani olen ihan hyvä tavallinen vanheneva ihminen.- pirremiinapas
Niin minäkin, tavallinen vanheneva ihminen..sitähän sitöä jo tässä iässä.
Elämä on mennyt niin kuin on mennyt, ilman merkittäviä urasavutuksia, ja hulluahan se tässä iässä olisi katua mennyttä elämään, ei mitään järkeä.
Olipa hauska aloitus. Ihan vanhakin nuortuu, kun katse kääntyy nuoruuteen..)) Nuorten lehti, Demi, en tiennytkään.
Kyllä minullakin kaikki kolme puolisoa ovat kuuluneet tuohon kakkososioon, ikäänkuin täydentämään omia puutteitani.
Itseni sijoitan ilman mitään ykköseen ja seiskaan. Tietysti, kuten jo todettiin,
meistä kaikista löytyy monia lahjakkuuksia, jonkinasteisena ainakin.
Keskinkertaisuus, jollaisena moni itsensä kokee, on alkanut minulle näkyä hyvänä ominaisuutensa. Yhteen lahjakkuuteen satsaavasta ihmisestä voi helposti tulla yksipuolinen, etenkin jos sosiaaliset taidot ovat heikot.
Sukkulointi eri taipumusten toteuttamisen välillä on elämää rikastuttavaa, kuten Bengali kirjoitti. Yhden kortiin varaan laskemisessa on aina riskinsä.- ArseneLupin
Mestarivalehtelijakin
- Äänellinen
Äänenkäytössä.
Olen erinomaisen hyvä kaikissa niissä, joissa en olen erinomaisen huono. Muuten olen suorastaan erinomainen.
- pirremiinapas
Kyllä se savolaisuus putkahtelee sieltä ☺️
- flegmaatti
Omasta mielestänikö vai objektiivisesti osoittaen?
Omia käsityksiä on turha ryhtyä luettelemaan ja numeerisesti osoitettavat ominaisuudet tuntuvat ärsyttävän ihmisiä joten olkoon sekin puoli.
Viittaaminen kallonporaajien testituloksiin on tilanne- ja asiasidonnainen joten niilläkään ei ole laajempaa todistusvoimaa
Vaimoni lausuma, että olen paras mahdollinen aviomies hänelle riittää minulle. - pirremiinapasc
Kiitos teille kaikille, en pysty nyt osallistumaan ketjuun enkä aiheeseen, tietokoneeni on taas vaihteeksi rikki, tai ei kone vaan reititin teki poikaset, enkä saanut jaettua yhteyttä puhelimestakaan, en tiä miksi. Puhelimella sättäily on hankalaa, liian pientä pränttiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001