Oon 14 vuotias poika ja mulla meni spermaa silmään kun runkkasin, niin onks se vaarallista näölle? Kirveli kovaa, silmä punainen aluks mut sit rauhoittu.. Pitääks jatkossa varoo? Lääkäriin en tän takia kehtais vielä mennä.
Vastaukset 9
- kirvelee
Kyllä se kirvelee, mutta lääkäriin ei tarvi mennä.
- Jeah
Ei kai se vaarallista oo. Jotkut muijat nieleekin sitä
- Nyyh
Voi vittu 😂
- seksikäs_neekeri
Välillä mä mietin että ei kai kaikki ole vielä menetetty tällä sivustolla, mutta joka vitun ikinen kerta se todistaa minulle, että se voi ja aika vitun hyvin voi....
Välillä mä mietin että, on ihmisiä, jotka tosissaan vastailee tälläisiin palstoihin. Siis jos edes istut tällä sivustolla, sulla on ongelmia.- Iuytre
Oletko miettinyt tätä omaa vastaustasi? Et tietenkään ole, mutta tee se nyt!
- Mitä_Vittua_Taas
Niiku siis mitä vittua taas?
- Anonyymi00011
pasko perseeseen
- Anonyymi00012
Eikö se yleensä tapahdu toisin päin?
- Anonyymi00013UUSI
Silmään ei pidä mennä mitään ainetta, joka ei sinne kuulu. Yleensä sperma on puhdasta ainetta, mutta siinä voi ola myös vaikka viruksia. Riippuu ihan miten on elänyt- Sinun iässäsi vielä voit olla rauhallinen. Ei sinulla niitä ole.
PÄÄSÄÄNTÖ on, että silmää pitää heti huudella, jos silmään saa jotain vieras ainetta. Menet kiireesti vesijohtoveden ääreen. Pese käteesi saippualla. Säädä vesi sopivan lämpimäksi ja aloita huuhtelu. Silmää pitää pitää avoinnaisena, jotta vesi pystyy puhdistamaan silmän. Likaisella vedellä tätä ei pidä tehdä. Ellei tämä auta ja silmä tuntuu kipeältä, niin kiireesti terveyskeskukseen jatkohoitoon. Vesi myös laimentaa, jos on saanut jotain happoa tms.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2291616- 911280
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2431221- 67985
- 75911
- 41695
- 57649
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80552- 45527
No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29514