Terrafame tuottamaan joskus

junantuoma40plus

Entinen talvivaara nyk. terrafame alkaa tuottamaan vielä joskus niiin paljon rahhaa, että siitä riittää kaikille maailman ihmisille jaettavaa. Jos joku on eri mieltä NIIN MINÄ SUUTUN JA ALAN HUUTAA KOSKA MINÄ OLEN KÄYNYT ULKOMAILLA JA LUKENUT KIRJOISTA PALJON ERILAISIA ASIOITA HALUSITTEPA TAI ETTE!!!

19

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tf-tuote_tappio
      • Tiedokas

        Malmista bioliuotetaan nikkeliä, kobolttia, sinkkiä ynnä muita metalleja. Uraanin talteenottoon haettu valtioneuvoston lupaa, akkuteollisuus alkamassa. Ei niillä heikosti mene kyllä. :D


      • ksetusjatkuu

        Terrafamen toiminta on samanlaista kuin hölmöläisten peiton jatkanta.
        Ikävä vaan että joutuu vielä muutaman vuoden pakkorahoittamaan noita hölmöläisiä ja heidän mattejaan.


      • Pena76

        Sinäkö niitä rahoitat?? Nyt mahtaa olla viimeinen pultti löysällä... Ei ole valtio rahoittanut pitkään aikaan enää ko. Yhtiötä.


      • eläkepatu
        Pena76 kirjoitti:

        Sinäkö niitä rahoitat?? Nyt mahtaa olla viimeinen pultti löysällä... Ei ole valtio rahoittanut pitkään aikaan enää ko. Yhtiötä.

        Terrafamea rahoitettiin joulukuussa valtion taholta 20.000.000 ja Galenan taholta 50.000.000 €.
        Nämä menevät ns. investointeihin. Tämä on heidän omalta nettisivulta poimittu.


      • pakkolaki.sipi

        Sipilä on sanonut "nyt on tekemisen meininki" - uskottava se on. Järvien saastuttamista vai mitä lie tarkotti, mutta mie uskon Sipilään


    • Tasseli

      Ogelmia on mutta niistä pitää vaieta nykyisin, lupien haku käynissä.

    • ihmettelijätär

      Kolmannen neljänneksen tulos on ollut nippanappa positiivinen. Sen jälkeen on nikkelin ja sinkin hinta laskenut, joten koko vuosi ei tule olemaan hyvä. Tämä on totuus ja ympäristön pilaaminen tulee olemaan ongelma jatkossa. Kustannukset koituvat veronmaksajille.

    • Tasseli

      Valtion maksama nalle kerho.

    • Nallukka12683

      Ei, vaan nallejen maksana herrakerho! :D

    • Trilletnaavaa

      Nallet riivaa, na-nallet, na-na-na-nallet riivaa, märkä simo, ville galleeee, nallet riivaaa

    • SALAMABATTERY

      Vuokattii vielä se AKKUTEHAS SAA AKKUVETTÄ NUASESTA VALMIIKS KÄYNYTTÄ LIEMEÄ

      • SALAMIBATTERY

        Tampio. Vähän malttia sinä! Sehän on tulossa jo...


    • MAKXii

      Kateellisten puheita kaikki ,minä olen ollut Terrafamella duunissa (Ent .Talvivaara) jo 10 v . enkä ole katunut päivääkään.

      • oispa.miullaki

        Kateellinen oon juu niille ketkä osti talvivaaran osakkeita, sekä niille mökin omistajille ketkä saa kylpeä kikkeleineen nikkeli veessä


    • sääliksikäy

      Taidat olla perusteellisesti myrkkyjä täynnä,henki vähän korisee,vai uskallatko muuta väittää.

    • Tasseli

      Nikkeli jyrkässä laskussa taitaa taas verorahoja olla vailla. Suojatyötä tarjolla.

    • Tasseli

      Trafigura korruptio juttu käynnissä ai niin siitä ei saa puhua.

    • eläkepatu

      Ei ole vielä ilmoittaneet vuoden 2018 tilinpäätöksestä. Viime vuonna näkyy ilmoitus olleen jo sivustolla 24.1.2018 - väittivät, että silloin oli käyttökate jopa positiivinen. Mitenkähön on nyt?
      Onko pitänyt ruveta taas mulkkaamaan lukuja, jotta saadaan miinukset plussaksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe