Terrafame tuottamaan joskus

junantuoma40plus

Entinen talvivaara nyk. terrafame alkaa tuottamaan vielä joskus niiin paljon rahhaa, että siitä riittää kaikille maailman ihmisille jaettavaa. Jos joku on eri mieltä NIIN MINÄ SUUTUN JA ALAN HUUTAA KOSKA MINÄ OLEN KÄYNYT ULKOMAILLA JA LUKENUT KIRJOISTA PALJON ERILAISIA ASIOITA HALUSITTEPA TAI ETTE!!!

19

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tf-tuote_tappio
      • Tiedokas

Malmista bioliuotetaan nikkeliä, kobolttia, sinkkiä ynnä muita metalleja. Uraanin talteenottoon haettu valtioneuvoston lupaa, akkuteollisuus alkamassa. Ei niillä heikosti mene kyllä. :D

• ksetusjatkuu

Terrafamen toiminta on samanlaista kuin hölmöläisten peiton jatkanta.
        Ikävä vaan että joutuu vielä muutaman vuoden pakkorahoittamaan noita hölmöläisiä ja heidän mattejaan.

• Pena76

Sinäkö niitä rahoitat?? Nyt mahtaa olla viimeinen pultti löysällä... Ei ole valtio rahoittanut pitkään aikaan enää ko. Yhtiötä.

• eläkepatu
        Pena76 kirjoitti:

Sinäkö niitä rahoitat?? Nyt mahtaa olla viimeinen pultti löysällä... Ei ole valtio rahoittanut pitkään aikaan enää ko. Yhtiötä.

Terrafamea rahoitettiin joulukuussa valtion taholta 20.000.000 ja Galenan taholta 50.000.000 €.
        Nämä menevät ns. investointeihin. Tämä on heidän omalta nettisivulta poimittu.

• pakkolaki.sipi

Sipilä on sanonut "nyt on tekemisen meininki" - uskottava se on. Järvien saastuttamista vai mitä lie tarkotti, mutta mie uskon Sipilään

• Tasseli

Ogelmia on mutta niistä pitää vaieta nykyisin, lupien haku käynissä.

• ihmettelijätär

Kolmannen neljänneksen tulos on ollut nippanappa positiivinen. Sen jälkeen on nikkelin ja sinkin hinta laskenut, joten koko vuosi ei tule olemaan hyvä. Tämä on totuus ja ympäristön pilaaminen tulee olemaan ongelma jatkossa. Kustannukset koituvat veronmaksajille.

• Tasseli

Valtion maksama nalle kerho.

• Nallukka12683

Ei, vaan nallejen maksana herrakerho! :D

• Trilletnaavaa

Nallet riivaa, na-nallet, na-na-na-nallet riivaa, märkä simo, ville galleeee, nallet riivaaa

• SALAMABATTERY

Vuokattii vielä se AKKUTEHAS SAA AKKUVETTÄ NUASESTA VALMIIKS KÄYNYTTÄ LIEMEÄ

• SALAMIBATTERY

Tampio. Vähän malttia sinä! Sehän on tulossa jo...

• MAKXii

Kateellisten puheita kaikki ,minä olen ollut Terrafamella duunissa (Ent .Talvivaara) jo 10 v . enkä ole katunut päivääkään.

• oispa.miullaki

Kateellinen oon juu niille ketkä osti talvivaaran osakkeita, sekä niille mökin omistajille ketkä saa kylpeä kikkeleineen nikkeli veessä

• sääliksikäy

Taidat olla perusteellisesti myrkkyjä täynnä,henki vähän korisee,vai uskallatko muuta väittää.

• Tasseli

Nikkeli jyrkässä laskussa taitaa taas verorahoja olla vailla. Suojatyötä tarjolla.

• Tasseli

Trafigura korruptio juttu käynnissä ai niin siitä ei saa puhua.

• eläkepatu

Ei ole vielä ilmoittaneet vuoden 2018 tilinpäätöksestä. Viime vuonna näkyy ilmoitus olleen jo sivustolla 24.1.2018 - väittivät, että silloin oli käyttökate jopa positiivinen. Mitenkähön on nyt?
      Onko pitänyt ruveta taas mulkkaamaan lukuja, jotta saadaan miinukset plussaksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6247
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1685
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      37
      1311
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      998
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      320
      981
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      893
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      889
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      856
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      837
    Aihe