Entinen talvivaara nyk. terrafame alkaa tuottamaan vielä joskus niiin paljon rahhaa, että siitä riittää kaikille maailman ihmisille jaettavaa. Jos joku on eri mieltä NIIN MINÄ SUUTUN JA ALAN HUUTAA KOSKA MINÄ OLEN KÄYNYT ULKOMAILLA JA LUKENUT KIRJOISTA PALJON ERILAISIA ASIOITA HALUSITTEPA TAI ETTE!!!
Terrafame tuottamaan joskus
19
523
Vastaukset
- Tf-tuote_tappio
Terrafamella vitsit vähissä...
http://www.kitcometals.com/charts/nickel_historical_large.html- Tiedokas
Malmista bioliuotetaan nikkeliä, kobolttia, sinkkiä ynnä muita metalleja. Uraanin talteenottoon haettu valtioneuvoston lupaa, akkuteollisuus alkamassa. Ei niillä heikosti mene kyllä. :D
- ksetusjatkuu
Terrafamen toiminta on samanlaista kuin hölmöläisten peiton jatkanta.
Ikävä vaan että joutuu vielä muutaman vuoden pakkorahoittamaan noita hölmöläisiä ja heidän mattejaan. - Pena76
Sinäkö niitä rahoitat?? Nyt mahtaa olla viimeinen pultti löysällä... Ei ole valtio rahoittanut pitkään aikaan enää ko. Yhtiötä.
- eläkepatu
Pena76 kirjoitti:
Sinäkö niitä rahoitat?? Nyt mahtaa olla viimeinen pultti löysällä... Ei ole valtio rahoittanut pitkään aikaan enää ko. Yhtiötä.
Terrafamea rahoitettiin joulukuussa valtion taholta 20.000.000 ja Galenan taholta 50.000.000 €.
Nämä menevät ns. investointeihin. Tämä on heidän omalta nettisivulta poimittu. - pakkolaki.sipi
Sipilä on sanonut "nyt on tekemisen meininki" - uskottava se on. Järvien saastuttamista vai mitä lie tarkotti, mutta mie uskon Sipilään
- Tasseli
Ogelmia on mutta niistä pitää vaieta nykyisin, lupien haku käynissä.
- ihmettelijätär
Kolmannen neljänneksen tulos on ollut nippanappa positiivinen. Sen jälkeen on nikkelin ja sinkin hinta laskenut, joten koko vuosi ei tule olemaan hyvä. Tämä on totuus ja ympäristön pilaaminen tulee olemaan ongelma jatkossa. Kustannukset koituvat veronmaksajille.
- Tasseli
Valtion maksama nalle kerho.
- Nallukka12683
Ei, vaan nallejen maksana herrakerho! :D
- Trilletnaavaa
Nallet riivaa, na-nallet, na-na-na-nallet riivaa, märkä simo, ville galleeee, nallet riivaaa
- SALAMABATTERY
Vuokattii vielä se AKKUTEHAS SAA AKKUVETTÄ NUASESTA VALMIIKS KÄYNYTTÄ LIEMEÄ
- SALAMIBATTERY
Tampio. Vähän malttia sinä! Sehän on tulossa jo...
- MAKXii
Kateellisten puheita kaikki ,minä olen ollut Terrafamella duunissa (Ent .Talvivaara) jo 10 v . enkä ole katunut päivääkään.
- oispa.miullaki
Kateellinen oon juu niille ketkä osti talvivaaran osakkeita, sekä niille mökin omistajille ketkä saa kylpeä kikkeleineen nikkeli veessä
- sääliksikäy
Taidat olla perusteellisesti myrkkyjä täynnä,henki vähän korisee,vai uskallatko muuta väittää.
- Tasseli
Nikkeli jyrkässä laskussa taitaa taas verorahoja olla vailla. Suojatyötä tarjolla.
- Tasseli
Trafigura korruptio juttu käynnissä ai niin siitä ei saa puhua.
- eläkepatu
Ei ole vielä ilmoittaneet vuoden 2018 tilinpäätöksestä. Viime vuonna näkyy ilmoitus olleen jo sivustolla 24.1.2018 - väittivät, että silloin oli käyttökate jopa positiivinen. Mitenkähön on nyt?
Onko pitänyt ruveta taas mulkkaamaan lukuja, jotta saadaan miinukset plussaksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812