Entinen talvivaara nyk. terrafame alkaa tuottamaan vielä joskus niiin paljon rahhaa, että siitä riittää kaikille maailman ihmisille jaettavaa. Jos joku on eri mieltä NIIN MINÄ SUUTUN JA ALAN HUUTAA KOSKA MINÄ OLEN KÄYNYT ULKOMAILLA JA LUKENUT KIRJOISTA PALJON ERILAISIA ASIOITA HALUSITTEPA TAI ETTE!!!
Terrafame tuottamaan joskus
19
583
Vastaukset
- Tf-tuote_tappio
Terrafamella vitsit vähissä...
http://www.kitcometals.com/charts/nickel_historical_large.html- Tiedokas
Malmista bioliuotetaan nikkeliä, kobolttia, sinkkiä ynnä muita metalleja. Uraanin talteenottoon haettu valtioneuvoston lupaa, akkuteollisuus alkamassa. Ei niillä heikosti mene kyllä. :D
- ksetusjatkuu
Terrafamen toiminta on samanlaista kuin hölmöläisten peiton jatkanta.
Ikävä vaan että joutuu vielä muutaman vuoden pakkorahoittamaan noita hölmöläisiä ja heidän mattejaan. - Pena76
Sinäkö niitä rahoitat?? Nyt mahtaa olla viimeinen pultti löysällä... Ei ole valtio rahoittanut pitkään aikaan enää ko. Yhtiötä.
- eläkepatu
Pena76 kirjoitti:
Sinäkö niitä rahoitat?? Nyt mahtaa olla viimeinen pultti löysällä... Ei ole valtio rahoittanut pitkään aikaan enää ko. Yhtiötä.
Terrafamea rahoitettiin joulukuussa valtion taholta 20.000.000 ja Galenan taholta 50.000.000 €.
Nämä menevät ns. investointeihin. Tämä on heidän omalta nettisivulta poimittu. - pakkolaki.sipi
Sipilä on sanonut "nyt on tekemisen meininki" - uskottava se on. Järvien saastuttamista vai mitä lie tarkotti, mutta mie uskon Sipilään
- Tasseli
Ogelmia on mutta niistä pitää vaieta nykyisin, lupien haku käynissä.
- ihmettelijätär
Kolmannen neljänneksen tulos on ollut nippanappa positiivinen. Sen jälkeen on nikkelin ja sinkin hinta laskenut, joten koko vuosi ei tule olemaan hyvä. Tämä on totuus ja ympäristön pilaaminen tulee olemaan ongelma jatkossa. Kustannukset koituvat veronmaksajille.
- Tasseli
Valtion maksama nalle kerho.
- Nallukka12683
Ei, vaan nallejen maksana herrakerho! :D
- Trilletnaavaa
Nallet riivaa, na-nallet, na-na-na-nallet riivaa, märkä simo, ville galleeee, nallet riivaaa
- SALAMABATTERY
Vuokattii vielä se AKKUTEHAS SAA AKKUVETTÄ NUASESTA VALMIIKS KÄYNYTTÄ LIEMEÄ
- SALAMIBATTERY
Tampio. Vähän malttia sinä! Sehän on tulossa jo...
- MAKXii
Kateellisten puheita kaikki ,minä olen ollut Terrafamella duunissa (Ent .Talvivaara) jo 10 v . enkä ole katunut päivääkään.
- oispa.miullaki
Kateellinen oon juu niille ketkä osti talvivaaran osakkeita, sekä niille mökin omistajille ketkä saa kylpeä kikkeleineen nikkeli veessä
- sääliksikäy
Taidat olla perusteellisesti myrkkyjä täynnä,henki vähän korisee,vai uskallatko muuta väittää.
- Tasseli
Nikkeli jyrkässä laskussa taitaa taas verorahoja olla vailla. Suojatyötä tarjolla.
- Tasseli
Trafigura korruptio juttu käynnissä ai niin siitä ei saa puhua.
- eläkepatu
Ei ole vielä ilmoittaneet vuoden 2018 tilinpäätöksestä. Viime vuonna näkyy ilmoitus olleen jo sivustolla 24.1.2018 - väittivät, että silloin oli käyttökate jopa positiivinen. Mitenkähön on nyt?
Onko pitänyt ruveta taas mulkkaamaan lukuja, jotta saadaan miinukset plussaksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486247
- 461685
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371311- 45998
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320981Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45893Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837