Tytön pyörä varastettiin silmiemme edessä

NäinSeTapahtui

Naapurimme tyttären polkupyörä vietiin tänään iltapäivällä heidän pihastaan. Näimme tapauksen vaimoni kanssa. Näimme meille ennestään tuntemattoman miehen naaman selvästi makuuhuoneemme ikkunan takaa, välimatkaa oli noin 15 metriä. Olisin huutanut polkupyörän lukkoa rikkovalle miehelle jotain mutta järjestyssäännöt kieltävät koväänisen muita häiritsevän huutelun asuinalueellamme. Vaimo otti kameran esiin ottaakseen varkaasta valokuvan mutta onneksi sain estettyä sen viime hetkellä, laki nimittäin kieltää naapurin pihassa olevan henkilön kuvaamisen. Itse olen senverran vanha mies etten uskaltanut mennä naapurin pihaan häiritsemään varasta, olisi vielä piessyt minut. Mies talutti tytön pyörän pois pihasta ja häipyi. Olimme kyllä soittaneet jo poliisit mutta ketään ei näkynyt kahteen tuntiin ja niinpä lähdimme kauppareissulle Prismaan.

8

466

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trolli

Trolli

• TImoKu

Olen samaa mieltä, on pakko olla trolli, ei Porissa kukaan polkupyöriä varasta.

• uskomanta

En tiedä trollattiinko minua, mutta kuulin, että vuonna 1971 Vanhallakoivistolla varastettiin polkupyörä.

• Vanhallakoivistolla

Kyllä Porissa kuulemani mukaan on kerran varastattu polkupyörä.
        Tämä tahtuma oli v 1972.

• oikeintoimittu

Toimit juuri kuten viherkommunistit tahtovat kansalaisen toimia. Varkaalla on hätä ja huono olla. Puuttumalla tilanteeseen osoitat suvaitsemattomuutta ja saat natsin leiman.

• valjakkala

taas asialla..parempi ettei mene huutelemaan tai käy kalpaten.

• no.voi-voih

ku pyrä oli nyssitty ja tatulointi oli

• Laki ois kyllä antanut voimaa toimia pohtimillasi tavoilla.. luuleisin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      74
      2465
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      38
      2088
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      945
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      830
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      778
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      640
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      518
    8. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    9. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      485
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      462
    Aihe