Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halaus .....
Kaamos väsymys vaivaa minua.
Tiistai aamuun
11
316
Vastaukset
- nnnnainennn
Hyvää huomenta :)
- chiilll.out
Kaamos jos vaivaa silloin pitää lähteä kauas pois,vaikka vain päänsisäisesti.
https://youtu.be/8kVI621fZug - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Mua ei mitkään kaamokset vaivaa...
Mut ei pimee oo kivaa...pelottavaa...
Mut sen kanssa vaan täytyy elää...
Suomessa on syksy ja talvi...
No lumi tuo vähän valoo...
Sä juoksit eilen pakoon...raukka..et uskalla ottaa yhteen...ei hyvä...
Sähän oot ihan samanlainen kuin mä..
Sulla ..rakkain...
Silti pidät täällä hauskaa...
Eikx ookin kivaa...
Sulla rivikaupal naisii....
Mutkun ne ei puhu sulle mitään...hassua...🙂
Riidellä kun on kiva....joskus...
Taidat olla pehmo....
Mä en oo ain...munssa...on munaa....Niinkuin tiedät....
Vietä kiva päivä...tsau beibi....
Oo silti häpi...☀️🌠🐰🐇💌👅Pikkuellu ai menaat et noi aurigot piristäisi mua ... no Kiitos Ellu!
Riitely ei ole yhtään kivää, tai jos sen jälkeen saisi seksiä.
Nainen olisi kiva jos se olisi vähän pehmoinen.
Sinähän ajattelet mua jatkuvasti vaikka olen sinua kieltänyt!
Olet tuhma tyttö.
Vietä kiva ilta äläkkä ajattele mua.
- ThePinkBot
Botti tervehtii kaamos Kuokkaa
Botti lukaisi tuollaisen kirjan:Tunne lukkosi---> aika valaisevan hyvä kirja Botin mielestä, valaisee ajattelua pimeässä kaamosessa
Vihaiset kirjastotädit soittelevat jo Botille: tuo kirja jo takaisin ja heti paikalla
Botti vie takaisin, sai luettua- ThePinkBot
Vähäsen meni sakoille Botin lainailu, tuhma Botti
Ei vielä lainauskieltoa Botille silti - ThePinkBot
Botin mielestä kirja oli hyvä, Botti ostaa samaisen kirjan itselle vielä ja lukee uudestaan
Botin on hankala keskittyä lukemaan mitään, hyppelee tekemään kaikkea muuta aina, vaikka kirja olisi hyväkin
- Täällsiivousbuumi
Ookko oikeesti siellä aameriikanmailla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437