Valtaoja sanoo, että tarvitaan synnytyslakko eikä synnytystalkoita . Jokainen uusi lapsi on suuri rasite maailman ekologialle. Hän myös kiittää Jussi Halla-ahoa asian ymmärtämisestä.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/265066-esko-valtaoja-turun-sanomissa-synnytyslakko-suomeen-huonosti-ovat-asiat-kun-ainoa
Synnytyslakko Suomeen
45
641
Vastaukset
Robottien on ruvetta maksamaan veroja, ihanne olisi että robotit tekisivät suurinpiirtein kaiken työn ja ihmiset saisivat kansalaispalkkaa.
Valtettavasti siihen menee vielä kymmeniä vuosia, jo nykyään firmat siirtää kiinaan vietyä työtä takaisin suomeen automaation robottien kehittymisen vuoksi.
Parisukupolvea eteenpäin on robotit tarpeeksi kehittyneet ja siihen mennessä on väestönrakenne muodostunut oikeanlaiseksi koska syntyvyys ja kuolleisuus on tasoittunut.
Valtaoja on hyvä ajattelija muttei niin viisas kuin Kari Enqvist.- Hallaahon.äänestäjä44
Sekä Valtaoja että Enqvist ovat tieteellisiä näpertelijöitä
Kyse ei ole siitä että he edustaisivat jotain tiedettä,
tähtitieteilijä Valtaoja ja kosmologi Enqvist ovat alalla, jossa työt tehdään melkein
yksinomaan USA:ssa, jossa on avaruuslaitteet lähetettäväksi, suomalaisten ajattelijoiden puheita ei näissä tieteissä enää tarvita kun empiria eli kokeet tehdään USA:ssa
Kysymys on lähinnä siitä, kuka saa sanoa ja mitä
Feikkitoimittajat luovat erilaisia HAASTATELTAVIA joiden mielipiteet julkaistaan ja niitä levitetään ihan riippumatta siitä onko asiassa järkeä ja toisten puheista vaietaan tai viedään
oikeuteen
Yleinen tapa on haastella näyttelijää ja kysyä ydinvoimasta
Kerran piannisti Ralf Gothoni opetti kvanttimekaniikka Ylen haastattelussa - hyvinmeneemuttamenköön
Hallaahon.äänestäjä44 kirjoitti:
Sekä Valtaoja että Enqvist ovat tieteellisiä näpertelijöitä
Kyse ei ole siitä että he edustaisivat jotain tiedettä,
tähtitieteilijä Valtaoja ja kosmologi Enqvist ovat alalla, jossa työt tehdään melkein
yksinomaan USA:ssa, jossa on avaruuslaitteet lähetettäväksi, suomalaisten ajattelijoiden puheita ei näissä tieteissä enää tarvita kun empiria eli kokeet tehdään USA:ssa
Kysymys on lähinnä siitä, kuka saa sanoa ja mitä
Feikkitoimittajat luovat erilaisia HAASTATELTAVIA joiden mielipiteet julkaistaan ja niitä levitetään ihan riippumatta siitä onko asiassa järkeä ja toisten puheista vaietaan tai viedään
oikeuteen
Yleinen tapa on haastella näyttelijää ja kysyä ydinvoimasta
Kerran piannisti Ralf Gothoni opetti kvanttimekaniikka Ylen haastattelussaSinun jokainen sepustus todennäköisesti vie äänen Halla-Aholta. Jatka näin.
- muuannonjeeno
hyvinmeneemuttamenköön kirjoitti:
Sinun jokainen sepustus todennäköisesti vie äänen Halla-Aholta. Jatka näin.
Valtaoja on oikeassa. Jo kunnon sotamies Svejk sanoi ensimmäisen maailmansodan aikaan että " sodat ovat tärkeitä, jos siinä menee kunnon miehiäkin niin menee siinä lurjuksiakin, sitä paitsi ihmisiä on maailmassa liikaa"
Ja kun ottaa huomioon miten paljon ne on niitä ajoista lisääntynet, niin niitä on tosiaan liikaa.
Kun katsoo miten Afrikka pursuaa niin kun sopulilauma mereen hukkumaan. Kaikki nämä Trump ilmiöt, Englannin ero EU:sta. populistien nousu Euroopassa, sekä kansan kahtiajakautuminen johtuu tuosta hillittömästä maahan muutosta.
- ei-jaksa-enempää-sannoo
ONHAN SE suuri riski synnyttää lapsia tämmösenä aikana
jolloin politiikka tekee kaikkensa jottei nuoret menesty elämässään
eikä uskalla perustaa perheitä
ku kaikki on epävarmaa,
ei ole vakituisia työpaikkoja
ei turvattua tulevaisuutta,
yhteikunnan syrjäyttämiä työttömiä haukutaan luusereiksi jos miksi lois eläjiksi,
jopa nykysin työeläkkeellä olevia vanhuksiakin hauktaan yhteiskunna loisiksi,
vaikka ovat neljänkymmen työvuoden rupeamalla työeläkkeensä tienanneet
sitäki leikataa ja kynitään ostovoimaa pois
ettei vanhukset vaan vahingossakaa pääsis elämään hyvää loppuelämää,
nykyajan mijonääri poitikot tahallisesti vaikeuttaa tavallisen kansa elämää,
itselleen kyllä osataan ohjailla mijoonia veronmaksajien kustannuksella,
siihen aikaan ku meikä pukkasi suomeen veronmaksajia ei olle edes äityiys päivärahoja,
ja nyt vanhana kiitos seisoo luuserina vanhana yhteiskunnan riesana
vaikka ON pieni työeläke itse ansaittu kovalla nelkyt työvuoden työrupeamalla,
sitäki kehataan aina vaan leikata pienemmäksi ja pienemäksi,
jotta joilekuille riittää miljoonia muutamiin taskuihin, Oli se kumman hiljaista, kukaan ei sano ääneen mutta fiksummat on oivaltaneet ja lähteneet omille teilleen, eivät tarvitse ohjausta mitä nyt lisääntymiseen tulee.
Ei ihmisorjat lopu, työt tulee tehdyksi.- Mukavuuden.halu
Ylempänä mainittiin politiikan viaksi pieni syntyvyys, ilmiö on länsimaissa yleinen glopaalissa yhteiskunnassa ei poliittinen, joissakin kunnissa maksetaan synnytys rahaa silti ei lapsi synny syntyykö millään rahalla.
- Pilvinpimein
Miksi vaivautuisi tekemään itse lapsia, kun tänne rynnii partalapsia hoitoon pilvin pimein
- hyväniin
Juupa juu se on niitten vuoro nyt! Vanhat happamat pois ja nuoret tilalle, se on päivän buumi!
- Eikö.huollestuta
Montako partalasta on tänävuonna tullut.
Palautettavia turvapaikanhakijoita palautettu enemmän mitä maahan tullut. - Tukihenkilö
Eikö.huollestuta kirjoitti:
Montako partalasta on tänävuonna tullut.
Palautettavia turvapaikanhakijoita palautettu enemmän mitä maahan tullut.Kuinka paljon tulijoita mielestäsi puuttuu? Tunnetko kärsimystä asiasta?
- Eikö.huollestuta
Tukihenkilö kirjoitti:
Kuinka paljon tulijoita mielestäsi puuttuu? Tunnetko kärsimystä asiasta?
Totesin miten on, kommetista sai kuvan että tänne vain lappaa koska.
- Mikä_milloinkin
Ihmisillä on erilaisia syitä olla laittamatta lapsia. Eikä mitään velvoitetta selitellä niitä mihinkään suuntaan. Kyse on henkilökohtaisista ratkaisuista, joten sana lakko on huono kuvaamaan sitä, mistä on kyse. Lakot ovat muutoinkin enneen maailman ilmiäitä, vaikka ay-ihmiset niitä edelleen rustaavat vaikka mistä väkisin keksitystä syystä.
Eivät ihmiset synnytä yhtään enempää syyllistämällä heitä. - Halla-ahon..äly
on minutkin saanut ihailemaan häntä.
- Luki-luki
Ei Valtaoja todellakaan kiitä Halla-ahoa, koska hän mainitsee syyn, miksi persupomo sanoo niin kuin sanoo.
- Esko.on.humanisti
Ei nii koska ei ole rasisti.
- helevetinutelias
Esko on kova laittamaan
Hyvä jos Valtaoja on tullut tähtien takaa tänne ylikansoitetulle maan kamaralle. Ehkä hän on myös samalla päässyt tuosta yltiöpositiivisuudestaan.
Tuskin mitään ohjattua synnytyslakkoa tarvitaan. Väki vähenee, kun tietoisuus uhkakuvista kasvaa. Voihan syntyvyyden laskun nähdä myös vastuullisuutena, ei pelkästään mukavuudenvuudenhaluna.
Jos/kun lapsia ei enää tehdä eikö se tarkoita myös sitä, että myönnetään, että peli on jo menetetty ? Toimitellaan tässä nyt vain jotakin toisarvoista maailmanloppua odotellessa, noin kärjistäen.
Totta tuo: Jussi Halla-aho ei ole oikea ihminen puhumaan syntyvyyden säännöstelystä, siinä asiassa hänen puheellaan ei ole painoa.
Vaikka niinhän ne opettajat ennenkin opastivat tyhmiä lapsia : älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niinkuin minä opetan...- hyväperimä
Mitä sinulla on opettajia vastaan, kun vääristelet sanonnan ? Sitä on käytetty papeista ja isokenkäisistä päättäjistä. Halla-ahon perheen lapset on saaneet ainakin hyvät geenit, molemmat vanhemmat tohtoreita. Muslimit lisääntyy Suomessakin kyllä holtittomasti .
Olen tehnyt osuuteni, siis synnyttänyt kaksi lasta, joista toinen lapseni on synnyttänyt myös kaksi lasta, mutta tämä toinen ei ole tehnyt mitään asian hyväksi ja tuskin se Suomen väkilukua kasvattaisikaan, koska asuu ulkomailla (ei Hollannissa), joten summararum.
Eiköhän nämä huolet ole jo pois meidänikäisiltä naisilta. Miehistä en menisi takuuseen!Dhyväperimä kirjoitti:
Mitä sinulla on opettajia vastaan, kun vääristelet sanonnan ? Sitä on käytetty papeista ja isokenkäisistä päättäjistä. Halla-ahon perheen lapset on saaneet ainakin hyvät geenit, molemmat vanhemmat tohtoreita. Muslimit lisääntyy Suomessakin kyllä holtittomasti .
Ei mitään (minulla ole opettajia vastaan). Yksi parhaista ystävistäni on opettaja, pari veljeä myös. Uskon, että jokainen heistä näkee tuon toteamuksen vitsinä, kuten minäkin.
En tiennytkään, että Suomessa on jo piilevää rodunjalostusta: että geeniperimä ratkaisee... Tahdotko siis Suomeen lisää Halla-ahoja..))- bobgeldof
demeter1 kirjoitti:
Ei mitään (minulla ole opettajia vastaan). Yksi parhaista ystävistäni on opettaja, pari veljeä myös. Uskon, että jokainen heistä näkee tuon toteamuksen vitsinä, kuten minäkin.
En tiennytkään, että Suomessa on jo piilevää rodunjalostusta: että geeniperimä ratkaisee... Tahdotko siis Suomeen lisää Halla-ahoja..))Hm...tarkoittanet kantasuomalaisia kaljupäisiä älykköjä? Mieluusti sellaisia ennemmin kuin kivikautisen uskontonsa riivaamia muslimi-barbaareja.
Kristiina23 kirjoitti:
Olen tehnyt osuuteni, siis synnyttänyt kaksi lasta, joista toinen lapseni on synnyttänyt myös kaksi lasta, mutta tämä toinen ei ole tehnyt mitään asian hyväksi ja tuskin se Suomen väkilukua kasvattaisikaan, koska asuu ulkomailla (ei Hollannissa), joten summararum.
Eiköhän nämä huolet ole jo pois meidänikäisiltä naisilta. Miehistä en menisi takuuseen!DKahden lapsen sapluunaan mekin sovitaan...
bobgeldof kirjoitti:
Hm...tarkoittanet kantasuomalaisia kaljupäisiä älykköjä? Mieluusti sellaisia ennemmin kuin kivikautisen uskontonsa riivaamia muslimi-barbaareja.
No, mutta kun varoittelevat sisäsiittoisuudestakin..))
- tasapuolisesti
demeter1 kirjoitti:
En tiennytkään, että Suomessa on jo piilevää rodunjalostusta: että geeniperimä ratkaisee... Tahdotko siis Suomeen lisää Halla-ahoja..))Mitä pahaa H on sinulle tehnyt ? Mitä pahaa on omaNyt aletaan järjen ääntä kuulla natuasioissakin, H on jo kauan varoittanut. Kun otetaan sinisilmäisesti kaikki onnenonkijat, tosi hädässä oleviin ei ole enää varaa. Mitä pahaa jos suomalaisetkin haluaa sukua jatkaa, ei se ole muslimimatujen yksinoikeus.
demeter1 kirjoitti:
No, mutta kun varoittelevat sisäsiittoisuudestakin..))
Mistähän nyt on kysymys? Tietysti täytyisi lukea nuo halla-ahon visteit, mutta en niitä koskaan lue.
Tuli mieleeni vain ohjelma; "Hyvät ja huonot uutiset", joita katsoin ja siellä oli se ATK:n opetus silloin aikoinaan, joista Krisse sanaili hyvin.
Kolme vuotta sitä opiskeltiin ja kone oli tämän huoneen kokoinen ja niinpoispäin. Mutta mitä hyötyä siitä on nykyisin ja se olikin hyvä kysymys! Ei mitään.
Minäkin opiskelin sitä koulussa ja koskaan en ymmärtänyt niitä koodeja, joita oli kuitenkin jotenkin laitettava, niin utopiaksi se jäi silloin..
Työpaikkani firmaan tuli sitten tietokoneet, jossa olin pääkäyttäjä ja olihan ne mahtavat laitteet. Yksi nurkkaus oli näille koneille, joille täytyi ladata jos jonkinmoista levykettä sinnesuntänne, joista en nyt muista höllkkäsen pöläystä.
Onneksi nyt jo peruskoulussa sallitaan tietsikat, koska tuossa samaisessa ohjelmassa Niina Lahtinen kuvaili lapsiaan, jos hän ne komentaa ulos käpyjä ja sammaleita katsomaan ja sitten ne ei tajua yläasteella, mistä Ipoind pistetään päälle!tasapuolisesti kirjoitti:
Mitä pahaa H on sinulle tehnyt ? Mitä pahaa on omaNyt aletaan järjen ääntä kuulla natuasioissakin, H on jo kauan varoittanut. Kun otetaan sinisilmäisesti kaikki onnenonkijat, tosi hädässä oleviin ei ole enää varaa. Mitä pahaa jos suomalaisetkin haluaa sukua jatkaa, ei se ole muslimimatujen yksinoikeus.
Halla-aho ei ole tehnyt minulle mitään pahaa, pidän häntä älykkäänä ihmisenä. Aihe on kuitenkin niin laaja ja monitahoinen, että siinä meillä on pähkinää purtavaksi ainakin seuraavalle vuosikymmenelle.
Kristiina23 kirjoitti:
Mistähän nyt on kysymys? Tietysti täytyisi lukea nuo halla-ahon visteit, mutta en niitä koskaan lue.
Tuli mieleeni vain ohjelma; "Hyvät ja huonot uutiset", joita katsoin ja siellä oli se ATK:n opetus silloin aikoinaan, joista Krisse sanaili hyvin.
Kolme vuotta sitä opiskeltiin ja kone oli tämän huoneen kokoinen ja niinpoispäin. Mutta mitä hyötyä siitä on nykyisin ja se olikin hyvä kysymys! Ei mitään.
Minäkin opiskelin sitä koulussa ja koskaan en ymmärtänyt niitä koodeja, joita oli kuitenkin jotenkin laitettava, niin utopiaksi se jäi silloin..
Työpaikkani firmaan tuli sitten tietokoneet, jossa olin pääkäyttäjä ja olihan ne mahtavat laitteet. Yksi nurkkaus oli näille koneille, joille täytyi ladata jos jonkinmoista levykettä sinnesuntänne, joista en nyt muista höllkkäsen pöläystä.
Onneksi nyt jo peruskoulussa sallitaan tietsikat, koska tuossa samaisessa ohjelmassa Niina Lahtinen kuvaili lapsiaan, jos hän ne komentaa ulos käpyjä ja sammaleita katsomaan ja sitten ne ei tajua yläasteella, mistä Ipoind pistetään päälle!Mulla oli pitkään "epätyypillisellä" työurallani sellainen periaate, että kun tietokone tulee taloon, minä lähden.
Siitä periaatteesta jouduin tietysti tinkimään ennen pitkää, mutta vieläkään en ole kuin hyvänpäiväntuttu läppärini kanssa, enkä muidenkaan teknisten vempaimien kanssa.
Noin yleisesti olen kyllä sitä mieltä, että digitalisaatio ei tee ihmiselle hyvää. Siitä on kirjoitettu kirjakin, ehkä montakin, mutta ainakin nuori toimittaja, Pekka Vahvanen on digialisaation tunnettu kriitikko.demeter1 kirjoitti:
Mulla oli pitkään "epätyypillisellä" työurallani sellainen periaate, että kun tietokone tulee taloon, minä lähden.
Siitä periaatteesta jouduin tietysti tinkimään ennen pitkää, mutta vieläkään en ole kuin hyvänpäiväntuttu läppärini kanssa, enkä muidenkaan teknisten vempaimien kanssa.
Noin yleisesti olen kyllä sitä mieltä, että digitalisaatio ei tee ihmiselle hyvää. Siitä on kirjoitettu kirjakin, ehkä montakin, mutta ainakin nuori toimittaja, Pekka Vahvanen on digialisaation tunnettu kriitikko.Valitettavasti emme mahda sille mitään, että tämä digitaalisuus tulee elämäämme jopa robottien hoiva palveluihin ja ties mitä tulevaisuudess.
Sama se, kirjoittipa joku Pekka Vahvanen mitä hyväsnä, niin kerrankos nämä kirjoitukset on todentunut väärin arvailuun.
Itsekkin olen aivan "ulalla" kun lapsenlapsieni neitin käytöä olen seuraillut, mutta minulla ei olekkaan mitään "älykännykkää" enkä ikimaailmassa sitä hankikkaan.
Uskomaton on kuitenkin heidän tietonsa ja taitonsa käytellä noita mahdollisuuksia, mitä kaikkia hienouksia siltä löytyy, mutta en minä niitä tarvitse.- bobgeldof
demeter1 kirjoitti:
Mulla oli pitkään "epätyypillisellä" työurallani sellainen periaate, että kun tietokone tulee taloon, minä lähden.
Noin yleisesti olen kyllä sitä mieltä, että digitalisaatio ei tee ihmiselle hyvää. Siitä on kirjoitettu kirjakin, ehkä montakin, mutta ainakin nuori toimittaja, Pekka Vahvanen on digialisaation tunnettu kriitikko.Siinäpä vasta kysymys,,jos mietitään digitalisaation laajentamista aivan jokapäiväiselle tasolle ja joka ainoaan asiaan? Mehubaarissa mehun tilaaminen netin kautta? Käteisen rahan käytön estäminen mm.bensa-asemilla,eipä olekkaan enää seteli-automaattia,mutta ja kun se "netti" kaatuu,oletkin pulassa..vaikkapa öiseen aikaan t.s. maksukortti ei toimi..Tiedon tallentamisesta ja sen käyttöön otosta lähtien? Digitalisaatiosta varmasti etua ja suoraa hyötyä,mutta onko pakko kaikki toteuttaa digimaailman keinoin?
bobgeldof kirjoitti:
Siinäpä vasta kysymys,,jos mietitään digitalisaation laajentamista aivan jokapäiväiselle tasolle ja joka ainoaan asiaan? Mehubaarissa mehun tilaaminen netin kautta? Käteisen rahan käytön estäminen mm.bensa-asemilla,eipä olekkaan enää seteli-automaattia,mutta ja kun se "netti" kaatuu,oletkin pulassa..vaikkapa öiseen aikaan t.s. maksukortti ei toimi..Tiedon tallentamisesta ja sen käyttöön otosta lähtien? Digitalisaatiosta varmasti etua ja suoraa hyötyä,mutta onko pakko kaikki toteuttaa digimaailman keinoin?
Niin, ja mitä virkaa ihmisellä sitten on, jos koneet hoitavat kaiken ? Jo nyt ihmiset masentuvat, kun eivät keksi mielekästä tekemistä.
Minusta unohdetaan myös miten haavoittuva tekniikka lopulta on. Vaikka robotit joskus voittaisivat ihmisen älykkyydessä, mikä äly sitten ohjaisi niitä ja mihin suuntaan ?
Aldous Huxleyn Uljas uusi maailma on jo täällä...
"Sama se, kirjoittipa joku Pekka Vahvanen mitä hyväsnä, niin kerrankos nämä kirjoitukset on todentunut väärin arvailuun", kirjoitat Kristiina.
Aivan näin. Mutta sama pätee tietysti kaikkiin tulevaisuuden skenaarioihin, myös tähän tiede- ja digiuskoisuuteen.
Itse olen vain aina kuunnellut sitä, joka ui vastavirtaan. (Kuten tietysti koen itsekin tekeväni). Päätellen siitä, että ei sen valtavirrankaan kädenjälki ole kummoista ollut - kun maailmaa katselee.Erittäin vaarallista ja suorastaan uhkarohkeaa saattaa lapsia tässä ajassa tähän maailmaan! 🧐
Juu. Vähintäinkin sakko pitäisi asettaa..)) Vaan eipä se yhden lapsen politiikka onnistunut Kiinassakaan. Eikös siellä ole siitä lipsuttu, todettu sekin toimimattomaksi huoltosuhteen kannalta ?
- Maapallonkaveri
Ennustettu työvoimapula iskee ellei lapsia synnytetä. Onneksi tulijoita saadaan muualta maailmasta vaalien jälkeen.
Niinhän sanotaan. Mutta kun tuntuu, että töitä ei riitä nytkään kaikille, yhteen työpaikkaan saattaa tulla satoja hakemuksia. Riippuu tietysti alasta.
Ja jos robotit yleistyvät niin yhä vähemmän ihmistyövoimaa tarvitaan...
- tämäontotta
Lapsen teko on vähentynyt sen jälkeen kun homoutta ruvettiin suosimaan.
- Mikä_milloinkin
Miksi sitten aina moralisoidaan, että vanhojen pitää siirtyä pois työelämästä ja antaa tilaa nuorille, jos kerran työntekijöistä on pulaa? Annettaisin ihmisen olla työssä niin kauan kuin kunto ja ammatilliset valmiudet ovat kohdallaan.
- Kattilapsykologi
Koska monet eivät haluaisi mennä työelämään ollenkaan. Tai jäädä eläkkeelle niin nuorena kuin mahdollista. Heitä pelottavat ihmiset, jotka eivät näekään sitä elämän autuutena.
- elintason.kääntöpuoli
Kattilapsykologi kirjoitti:
Koska monet eivät haluaisi mennä työelämään ollenkaan. Tai jäädä eläkkeelle niin nuorena kuin mahdollista. Heitä pelottavat ihmiset, jotka eivät näekään sitä elämän autuutena.
Näi se on. Suomi on kuulemma päässyt tasolle ettei nuoren välttämättä tarvi tehä työtä päivään jos ei taho. Yhteiskunta pitää sällin elossa.
Jostain riittää rahaa muutamaan olueeseen kun kotonta tulee ilmanen ruoka. Kai passiiviset nuoret jostakin luukusta rahaa saavat muutaman huntin kuukaudessa.
He omassa sakissaan leuhkivat sillä ettei työtä ole tehnyt ansiomielessä liikaakin. Hullut töitä tekevät, on mottonsa.
- seiskytäkolome
Luulin, että tämä on aikuisten palsta.
- Viatonsivullinen
Päivittäin kuulee uutisista ja muistakin tuuteista miten huonosti perheillä menee ja lapsia viedään huostaan, lapset stressaantuneena kouluasioista, mielenterveysongelmia. Onko koskaan ollut huonommin, ei, nyt on vaatimukset suuret kun jo pienestä pitäisi olla ”itseohjautuva” jota ennen olivat vasta lukiossa ja yliopistossa. Hulluksi on mennyt, ja sitten pitäisi vaan lisää tehdä.
Onneksi on nuorilla omat ajatukset ”synnytystalkoista” saa sedät pitää mielipiteensä.
- kohtu.kunnossa.mie.en
Synnytyksistä täällä puhutaan, onko i lmestynyt synnyttäjiä lisää palstalle?
Minen ainakaan ala synnyttään, en edes vuokraa kohtuani , joten jääköön vanahempien ongelmaksi tämäkin juttu. He hoitavat !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.115624- 872956
- 462832
- 502278
- 252251
- 452198
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132180- 121973
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71923Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden181846