Totta vieköön elämäni muuttui vuoden 2015 jälkeen. Kaveri kertoi Onetaivaasta ja sitten repesi.
Otin kaikki mahdolliset lainat ja ostin parasta Onecaijauskoulutusta. Sai tokeneita ja pöösin louhimaan. Usutin kaverini mukaan Onesirkukseen ja otin povikat välistä. MUTTA NYT OON PA.
Muija poistui louhintataloudesta ja vei lapset. Onekoijatu kaverini ovat entisiä ja nauravat takana.
Ulosottomies vierailee päivittäin eikä suostu kuttaamaan velkojani kohtuulliseen Onekurssiin 20.85.
On se niin väärin KUN PANKIT EDELLEEN MELLASTAVAT.
TRI Roju antoi uuden elämän
11
419
Vastaukset
- IsoponssiAhterissa
Onecoinin tuhosi rahasuvut. Heillä on monopoli rahaan. Onneksi Ruja ei sijoitttanut euroihin vaan Sofian kiinteistöihin. Nyr rahat Veskassa
- ManiVeska
Kyllä ensi vuonna Ruja varmasti tulee ja palauttaa rahat. Varmana ei ole manit veskassa.
- nallekin_sitä_ostaisi
Hiljaa siellä ja louhikaa.
Onecoin on parempi kuin pankki !- Maajohtaja
Pankissa mmuhii inflaatio. Rahan ns. Dealssrkker heikkenee silmissä ja tuppeen sahattu lauta lahoaa
- FaktaaVälillä
Maajohtaja kirjoitti:
Pankissa mmuhii inflaatio. Rahan ns. Dealssrkker heikkenee silmissä ja tuppeen sahattu lauta lahoaa
MUTTA ÄÄNEKOSKELLA Mehemetti laittaa suurempaa Onecoinilla maksettavaa piffiä rautapannuun.
- valaistunut
Itken onnesta kun ajattelenkin suurta johtajaamme Tohtori Rujaa.
Hän ei ole pelkästään suuri nero jonka viisatta ylistetään kaikkialla.
, hän on myös hyväntekijä , filantrooppi, humaani ihminen...
Minua itettää kun ajattelenkin hänen hyvyyttään, miten hän pyyteettömästi hyväksyi vaatimattomat 18000 euroani ja antoi minulle ihanaa koulutusta, oppia .viisautta.
Tokenit olivat ihana pyyteetön lahja hänen korkeudeltaan, niillä hän antoi minun louhia hänen pyhimmässään, sofian konesalissa jossa splittimittari sykähdellen sain onen toisensaperään ja lopultakin saavutin taloudellisen riippuvuuden .- Maajjohtaja
Sarkasmia ,,,ihan hyvää. Eikait talosi ole vasaran alla??
- Maajjohtaja
Älkää naurako, tammikuussa tulee jytky, One menee pörssiin. Niis Tri Ruija lupasi.
- Ulosottomies
Totta jokainen sana, tri Ruja antaa sinullekin uuden elämän.
ruja on kylläkin valetohtori.
... mutta tästäpä tulee mieleen yksi tämän palstan parhaimmista!! Eräs kaksiaivosoluinen kommentoi rujan valetohtoriutta lausumalla naama peruslukemilla "onhan meilläkin valelääkäreitä"
MAUAHAHAMUAHAHAMNUAHHAHHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- nepuurotjavellit
"... mutta tästäpä tulee mieleen yksi tämän palstan parhaimmista!! Eräs kaksiaivosoluinen kommentoi rujan valetohtoriutta lausumalla naama peruslukemilla "onhan meilläkin valelääkäreitä""
No en tiedä mikä Ruja on, mutta vaikka olen erittäin vähän näitä juttuja lukenut, niin luin tuon kirjoittajan kirjoitukseni ja muistan kuinka se ymmärrettiin väärin, sillä pointti oli se että oli valelääkäri tai valetohtori niin virka menee varmasti ja tuomio päälle vähintäinkin sakot ja ehdonalaista. Siis yritettiin myös sotkea että kirjoittaja luulee lääkärin ja tohtorin olevan sama asia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134555Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3423702Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363416Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182880Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112539- 2732273
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3071733- 961692
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461439Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163