TRI Roju antoi uuden elämän

FaktaaVälillä

Totta vieköön elämäni muuttui vuoden 2015 jälkeen. Kaveri kertoi Onetaivaasta ja sitten repesi.
Otin kaikki mahdolliset lainat ja ostin parasta Onecaijauskoulutusta. Sai tokeneita ja pöösin louhimaan. Usutin kaverini mukaan Onesirkukseen ja otin povikat välistä. MUTTA NYT OON PA.

Muija poistui louhintataloudesta ja vei lapset. Onekoijatu kaverini ovat entisiä ja nauravat takana.
Ulosottomies vierailee päivittäin eikä suostu kuttaamaan velkojani kohtuulliseen Onekurssiin 20.85.
On se niin väärin KUN PANKIT EDELLEEN MELLASTAVAT.

11

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IsoponssiAhterissa

Onecoinin tuhosi rahasuvut. Heillä on monopoli rahaan. Onneksi Ruja ei sijoitttanut euroihin vaan Sofian kiinteistöihin. Nyr rahat Veskassa

• ManiVeska

Kyllä ensi vuonna Ruja varmasti tulee ja palauttaa rahat. Varmana ei ole manit veskassa.

• nallekin_sitä_ostaisi

Hiljaa siellä ja louhikaa.

Onecoin on parempi kuin pankki !

• Maajohtaja

Pankissa mmuhii inflaatio. Rahan ns. Dealssrkker heikkenee silmissä ja tuppeen sahattu lauta lahoaa

• FaktaaVälillä
        Maajohtaja kirjoitti:

Pankissa mmuhii inflaatio. Rahan ns. Dealssrkker heikkenee silmissä ja tuppeen sahattu lauta lahoaa

MUTTA ÄÄNEKOSKELLA Mehemetti laittaa suurempaa Onecoinilla maksettavaa piffiä rautapannuun.

• valaistunut

Itken onnesta kun ajattelenkin suurta johtajaamme Tohtori Rujaa.
      Hän ei ole pelkästään suuri nero jonka viisatta ylistetään kaikkialla.
      , hän on myös hyväntekijä , filantrooppi, humaani ihminen...

Minua itettää kun ajattelenkin hänen hyvyyttään, miten hän pyyteettömästi hyväksyi vaatimattomat 18000 euroani ja antoi minulle ihanaa koulutusta, oppia .viisautta.

Tokenit olivat ihana pyyteetön lahja hänen korkeudeltaan, niillä hän antoi minun louhia hänen pyhimmässään, sofian konesalissa jossa splittimittari sykähdellen sain onen toisensaperään ja lopultakin saavutin taloudellisen riippuvuuden .

• Maajjohtaja

Sarkasmia ,,,ihan hyvää. Eikait talosi ole vasaran alla??

• Maajjohtaja

Älkää naurako, tammikuussa tulee jytky, One menee pörssiin. Niis Tri Ruija lupasi.

• Ulosottomies

Totta jokainen sana, tri Ruja antaa sinullekin uuden elämän.

• ruja on kylläkin valetohtori.

... mutta tästäpä tulee mieleen yksi tämän palstan parhaimmista!! Eräs kaksiaivosoluinen kommentoi rujan valetohtoriutta lausumalla naama peruslukemilla "onhan meilläkin valelääkäreitä"

MAUAHAHAMUAHAHAMNUAHHAHHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• nepuurotjavellit

"... mutta tästäpä tulee mieleen yksi tämän palstan parhaimmista!! Eräs kaksiaivosoluinen kommentoi rujan valetohtoriutta lausumalla naama peruslukemilla "onhan meilläkin valelääkäreitä""

No en tiedä mikä Ruja on, mutta vaikka olen erittäin vähän näitä juttuja lukenut, niin luin tuon kirjoittajan kirjoitukseni ja muistan kuinka se ymmärrettiin väärin, sillä pointti oli se että oli valelääkäri tai valetohtori niin virka menee varmasti ja tuomio päälle vähintäinkin sakot ja ehdonalaista. Siis yritettiin myös sotkea että kirjoittaja luulee lääkärin ja tohtorin olevan sama asia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4555
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      342
      3702
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3416
    4. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      18
      2880
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      11
      2539
    6. 273
      2273
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      307
      1733
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      96
      1692
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      46
      1439
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1163
    Aihe