TRI Roju antoi uuden elämän

FaktaaVälillä

Totta vieköön elämäni muuttui vuoden 2015 jälkeen. Kaveri kertoi Onetaivaasta ja sitten repesi.
Otin kaikki mahdolliset lainat ja ostin parasta Onecaijauskoulutusta. Sai tokeneita ja pöösin louhimaan. Usutin kaverini mukaan Onesirkukseen ja otin povikat välistä. MUTTA NYT OON PA.

Muija poistui louhintataloudesta ja vei lapset. Onekoijatu kaverini ovat entisiä ja nauravat takana.
Ulosottomies vierailee päivittäin eikä suostu kuttaamaan velkojani kohtuulliseen Onekurssiin 20.85.
On se niin väärin KUN PANKIT EDELLEEN MELLASTAVAT.

11

449

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IsoponssiAhterissa

Onecoinin tuhosi rahasuvut. Heillä on monopoli rahaan. Onneksi Ruja ei sijoitttanut euroihin vaan Sofian kiinteistöihin. Nyr rahat Veskassa

• ManiVeska

Kyllä ensi vuonna Ruja varmasti tulee ja palauttaa rahat. Varmana ei ole manit veskassa.

• nallekin_sitä_ostaisi

Hiljaa siellä ja louhikaa.

Onecoin on parempi kuin pankki !

• Maajohtaja

Pankissa mmuhii inflaatio. Rahan ns. Dealssrkker heikkenee silmissä ja tuppeen sahattu lauta lahoaa

• FaktaaVälillä
        Maajohtaja kirjoitti:

Pankissa mmuhii inflaatio. Rahan ns. Dealssrkker heikkenee silmissä ja tuppeen sahattu lauta lahoaa

MUTTA ÄÄNEKOSKELLA Mehemetti laittaa suurempaa Onecoinilla maksettavaa piffiä rautapannuun.

• valaistunut

Itken onnesta kun ajattelenkin suurta johtajaamme Tohtori Rujaa.
      Hän ei ole pelkästään suuri nero jonka viisatta ylistetään kaikkialla.
      , hän on myös hyväntekijä , filantrooppi, humaani ihminen...

Minua itettää kun ajattelenkin hänen hyvyyttään, miten hän pyyteettömästi hyväksyi vaatimattomat 18000 euroani ja antoi minulle ihanaa koulutusta, oppia .viisautta.

Tokenit olivat ihana pyyteetön lahja hänen korkeudeltaan, niillä hän antoi minun louhia hänen pyhimmässään, sofian konesalissa jossa splittimittari sykähdellen sain onen toisensaperään ja lopultakin saavutin taloudellisen riippuvuuden .

• Maajjohtaja

Sarkasmia ,,,ihan hyvää. Eikait talosi ole vasaran alla??

• Maajjohtaja

Älkää naurako, tammikuussa tulee jytky, One menee pörssiin. Niis Tri Ruija lupasi.

• Ulosottomies

Totta jokainen sana, tri Ruja antaa sinullekin uuden elämän.

• ruja on kylläkin valetohtori.

... mutta tästäpä tulee mieleen yksi tämän palstan parhaimmista!! Eräs kaksiaivosoluinen kommentoi rujan valetohtoriutta lausumalla naama peruslukemilla "onhan meilläkin valelääkäreitä"

MAUAHAHAMUAHAHAMNUAHHAHHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• nepuurotjavellit

"... mutta tästäpä tulee mieleen yksi tämän palstan parhaimmista!! Eräs kaksiaivosoluinen kommentoi rujan valetohtoriutta lausumalla naama peruslukemilla "onhan meilläkin valelääkäreitä""

No en tiedä mikä Ruja on, mutta vaikka olen erittäin vähän näitä juttuja lukenut, niin luin tuon kirjoittajan kirjoitukseni ja muistan kuinka se ymmärrettiin väärin, sillä pointti oli se että oli valelääkäri tai valetohtori niin virka menee varmasti ja tuomio päälle vähintäinkin sakot ja ehdonalaista. Siis yritettiin myös sotkea että kirjoittaja luulee lääkärin ja tohtorin olevan sama asia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      281
      11183
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7000
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      96
      5682
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5078
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4261
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3909
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3524
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3472
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3005
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      78
      2934
    Aihe