Dive Inn, Sharm El Sheikh

-Hui-

Voisiko joku kyseisessä hotellissa asunut kertoa, millainen hotelli on matkailijan kannalta.
Onko iltaohjelmaa, millainen ruoka, entä palvelu, yms.

Kiitos mahd. vastauksista!

2

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kati

Oltiin kyseisessä hotlassa viime keväänä, ja ainakin ite olin tyytyväinen palveluun. Aamiainen kannattaa ottaa matkapakettiin mukaan sillä se on todella runsas, ei mikään "aamukahvi". Ruoka (illalliset ym.)todella monipuolisia ja ihan hyviä, mut meidän matkaryhmästä melkein jokainen hotellissa syönyt sai vatsataudin...Et silleen. Ite söin maitohappobakteeria jo ennen matkaa sekä sen aikana joten pahimmalta säästyin. Ohjelmaa hotellilla tais olla vaan yhtenä iltana. Hauskaa matkaa!

• Masa

Hep!

Olimme Sharmissa Tammikuun puolivälissä ja majoituimme juuri kyseiseen hotelliin.

Ei todellakaan muuta kun positiivista sanottavaa. Sijainti ei ole nama bayssa, jossa oikeastaan kaikki iltaelämä on, mutta liikkuminen paikasta toiseen ei ole Sharmissa ongelma. Tulette huomaamaan. Taksien lisäksi hotellilta on järjestetty autokuljetuksia tietyn aikataulun mukaisesti ympäri sharmia. Päivällä lähinnä rannoille ja illemmalla nama bayhin. Hotellin omaan iltaohjelmaan emme juuri tutustuneet, mutta kuuleman mukaan siellä sellaistakin oli.

Aterioista emme hotellin ravintolassa syöneet kuin aamupalan, joka oli monipuolinen, terveellinen ja herkullinen. Lisäksi allasbaarista tuli maisteltua pienempiä välipaloja, jotka nekin erittäin herkullisia.

Palvelu hotellilla pelaa ja nuoret jätkät on tod. hyviä tyyppejä ja tekee kyllä kaikkensa vieraiden viihtymiseksi. Homma ns. toimii.

Varsinaiseen hotellilomaan kyseinen mesta ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta enpä kyllä hotellilomaa suosittelekkaan. Hotellilta on n. parin kilometrin kävelymatka el fanar rantaan jossa pääsee helposti tutustumaan meren ihmeellisyyksiin ja snorklailemaan.

Myöskään vanhaan kaupunkiin ei ole pitkä matka. Itse emme käyttäneet autokyytejä muulloin kun naama bayhin mennessä.

Elkää ressakko. Hyvään mestaan ootte menossa.

M

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe