Onko kukaan saanu amk tuloksia vielä, miten kävi? Ite ekalla varasijalla ensimmäiseen hakutoiveeseen..
AMK TULOKSET!!!
36
2462
Vastaukset
- Mnna
Varasijalla 7 :(
- Odotellaan
Minkä koulun tulokset on jo tullut?
- Mnna
Centrian varasijalla 7 siis oon
- Gglkei
Mulla ei toimi opintopolko ollenkaan :/
- lkrtz
Laurean tulokset ei vielä näy
- Flunssaflicka
Suoriuduin niin huonosti pääsykokeissa että en edes tajua miksi edelleen täällä roikun.. mutta ensi viikolla on taputeltu koko homma , eipä tartte miettii enää :D vaikka kuinka lähdekoodeja kurkkii niin eipä ole sijoitusta näkyvissä
- Kiinnostunut1
Missä siellä se pitäis näkyä siellä riveissä?
- M.U
Onko kukaan saanu amk sairaanhoitajan tuloksia vielä ja minkä koulun tulokset on jo tullut?
- Mnna
Centrian sh ainakin tuli
- sihteerixi
Pääsin Haaga-Heliaan opiskelemaan johdon assistentiki :). Viesti tuli 22.11.
- heliiii
Onks kukaan saanut tuloksia Laurean tietojenkäsittelystä?
- spurdespaerde
Itelle tuli sähköpostiin ilmotus että oon tullu varasijalta hyväksytyksi, mutta opintopolku sanoo että "valinta kesken"
- 1839405403727727
Vaan TAMK on julkassu kaikki alansa. Turku julkasi osan sairaanhoitajista. Centria julkas kans kaikki ja Karelia ainakin osan. Tulokset tulee näillä näkymin kaikista muista kouluista 26.-28.
- mamikolmelle
Onko joku Samk sairaanhoitaja-opinnoista vielä tietoa?
- SoteliS
Ite odottelen vielä kirkon nuorisotyö tuloksia Helsinkiin)
- Lil.lii
Stressaa! Onneks mul on kaks koiraa mitä voin silitellä nii se auttaa:)))
- Jubeli
1.varasija.. Tää odottelu on raastavaa. Ois mukava jo tietää että pääseekö vai ei. pääsis sitten jo hoitelemaan asioita.
- askioofif
Metropoliasta tuli vastaus. Onko kukaan saanut Laureasta tietoa?
- lkrtz
mulle ei vielä tullut laureasta mitään...
- Buuu
Laurea hannaa tietoja, eli ei oo tullu
- lkrtz
Sain paikan Laureasta!!!
- hjhjh
Minä myös!
- eläkeläislehtori
En tiedä mikä tilanne nyt on kun pyrin 1963 teknilliseen kouluun hakijoita oli 180 ja 32 otettiin jäin 3 varasijalle. meni töihin kun silloin töitä sai. Syyskuun alusta tuli tieto oli tullut peruutuksia piti ottaa lopputili ja lähteä kouluun. ja sillä tiellä ollaan 48 vuotta töissä js opiskelua välillä 75 opettajaopisto 95 amk insinööri ym 10 kursseja.
- yyy99
Nyt on hakijoita kymmenkertainen määrä, sisäänotto tuplasti, keskimäärin.
- Hkkl
Mistä pisteet saisi selville ?
- fdvbfbg
tuloskirjeestä, joka tulee kai huomenna tai viim. 29/11
- Häh
Mitäs tämä meinaa? Et saanut opiskelupaikkaa. Valintakokeen tulos on hylätty. Ja en edes ollut pääsykokeessa? :D Eikä sotelin esivalinta riittänyt tähän koulutukseen.
- Lienuliini
Opiskelupaikka tuli. SAMKIIN.
Opintopistettä löytyi.- mamikolmelle
Mä pääsin myös Samkiin!!!! Näin omasta opintopolusta. Sähköpostiin ei ole mitään tullut. Mitä Lienuliini pääsit Samkiin opiskelemaan? Minä pääsin sairaanhoitajaksi.
- Epätoivoinen
Onko muita varasijoilla? Itse oon Haaga-Heliaan tietojenkäsittelyyn varasijalla 13. ... :/ Onkohan mahollista päästä sisään tolta varasijalta?
- Plähääh
Itse varasijalla 3 sh onkohan mitään mahiksii...
- Illu2509
Olen 9 varaasijalla . Laurea restonomi ala 😓
- yhteishakija
Sain tiedon että pääsin sisään Laureaan, Jeee! Tsemppiä vielä tuloksia odotteleville ja varsinkin varasija-limboon joutuneille. Jos ei tärppää niin keväällä uutta yritystä vaan!
- soteee
Mistä näkee omat valintakoepisteet?
- mamikolmelle
Tänään tuli pisteet, Sain 44,25. 41,75 oli alin jotka hyväksyttiin Samkiin sairaanhoitajaksi.
- shtaja
9. varasija TAMKiin sairaanhoitajaksi. En jaksa uskoa, että niin moni peruisi. Vaikka toivon sydämeni pohjasta että pääsisin opiskelemaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029