Mistä olette hommanneet Prepaid liittymiä. Olen hakenut rajatonta nettiä, koska navigointiin menee dataa kohtuu paljon.
Saako tilattua etukäteen Suomeen jostain.
Olisi kiva laittaa simmi heti paikalleen lentsikan laskeuduttua.
SimOptions, T-mobile, USA sims on katsottu.
Prepaid liittymä matkalle
4
3641
Vastaukset
- Kaupoi
Täältä olen kaksi sirua tilannut, tulivat parissa viikossa. Mennään reissuun vasta jouluna, että toimivuudesta osaa sanoa. Aika hyvä tarjous nyt Verizonille..
http://www.dbssimtrade.com/ - Hoboman
Kuukausi sitten AT&T paikan päältä ostettuna 3 GB dataa, voimassa 1 kk, maksoi 25 USD. Hyvä palvelu, varmistivat vielä myymälässä että varmasti toimii. Dataa ei loppujen lopuksi mennyt kovinkaan paljon, koska jokaisessa hotellissa on yleensä ilmainen WiFi.
- Kaupoi
Jostain syustä kommenttini oli poistettu ”sääntöjen vastaisena”. Noh..ostin nyt joukun reissua varten aiemmassa viestissö linkittämältäni firmalta Verizonin Black Fridayn uskomattoman tarjouksen - rajaton data (ei hotspot käyttöä) 10$. . Tosiaan kaksi sirua (14 Gt paketteja) tuolta ostanut ja sin-kortit olen Suomeen jo saanut. Toimii vain tietyissä iPhoneissa, sivulla on linkki mistä voi tarkastaa toimivuuden
- Meibijees
Tuli tilattua AT&T unlimited plan etukäteen. Ei ois tarvinnut. Dataa kului 2 viikossa aivan mitättömän vähän. Wifillä latasi mapsiin ofline kartat reissualueesta ja navigointi toimi käytännössä ilman dataa.
Riittää siis vaikka 2 G data. Hotelleissa, kahviloissa yms. free wifi joka paikassa.
Tosin LA - SF 1-tiellä oli katvealueita niin, ettei edes puhelinverkkoa ollut pitkään aikaan.
Samaten Las Vegas - SF oli aavikkopätkiä ilman mitään verkkoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211296Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373823Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092989Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042331Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin701986Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1941731Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679