"Jotkut keräilevät valtioita, joissa ovat käyneet, toiset suurkaupunkeja, kolmannet Yhdysvaltain osavaltioita tai Kreikan saaria." https://www.harrasta.net/miten-tehda-matkailusta-harrastus/
Mitä keräilette?
Keräilettekö muita kuin valtioita?
12
255
Vastaukset
- tsuvassi.ossetti.ym
Keräilen eri kansallsuuksien naisia eli seksikokemuksia näiden kanssa. Laskuissa ollaan 19:ssa, siis ulkomaalaisia.
- Näin
Keräilen lentokonetyyppejä joilla olen matkustanut. Lisäksi linja-autotyyppejä, niissä olen päässyt jo hyvin alkuun: Mersu, Scania, Volvo.
- muistatko
Niin missä linja-autossa Sinut on pantu alkuun?
- OmanKädenOikeus18v
Mie keräilen suku puoli tautei. Om jo aika monta, vaikken oo koskaan ollu ns. silleen naisen kaa. Emkä miehenkään.
- PattajanPoika
Kerään kokemuksia Leidipoikien kanssa olemisesta
- PattayanPoju
Minä maksullisia, nyt 400.
- i.ja
PattayanPoju kirjoitti:
Minä maksullisia, nyt 400.
Euroa vai ruplia?
- Enole
Kansallispuistoja. Kotimaisissa riittää kerättävää lähivuosiksi, sitten voi harkita laajentamista muualle.
- Käteen
Kymppikerhossa on tumputettu.
- vai.housuille
No lensikö lavuaariin?
- suklaatajakahvia
Keräilen Suomen ulkopuolella: Mahdollisimman monessa kaupungissa, kahvi ' & suklaakakku kertoja, nyt on jo 148 kertaa.Voi olla sama kaupunki.Minulla on Budapestissa jo 13 kertaa, kaikki oli eri kahvilassa.
Tallinnassa 46 kertaa, Kööpenhamina 12 kertaa. en jaksa nyt luetella kaikkia,- indeksi.yli.30.vai
Paljonko painat nykyään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010