"Jotkut keräilevät valtioita, joissa ovat käyneet, toiset suurkaupunkeja, kolmannet Yhdysvaltain osavaltioita tai Kreikan saaria." https://www.harrasta.net/miten-tehda-matkailusta-harrastus/
Mitä keräilette?
Keräilettekö muita kuin valtioita?
12
218
Vastaukset
- tsuvassi.ossetti.ym
Keräilen eri kansallsuuksien naisia eli seksikokemuksia näiden kanssa. Laskuissa ollaan 19:ssa, siis ulkomaalaisia.
- Näin
Keräilen lentokonetyyppejä joilla olen matkustanut. Lisäksi linja-autotyyppejä, niissä olen päässyt jo hyvin alkuun: Mersu, Scania, Volvo.
- muistatko
Niin missä linja-autossa Sinut on pantu alkuun?
- OmanKädenOikeus18v
Mie keräilen suku puoli tautei. Om jo aika monta, vaikken oo koskaan ollu ns. silleen naisen kaa. Emkä miehenkään.
- PattajanPoika
Kerään kokemuksia Leidipoikien kanssa olemisesta
- PattayanPoju
Minä maksullisia, nyt 400.
- i.ja
PattayanPoju kirjoitti:
Minä maksullisia, nyt 400.
Euroa vai ruplia?
- Enole
Kansallispuistoja. Kotimaisissa riittää kerättävää lähivuosiksi, sitten voi harkita laajentamista muualle.
- Käteen
Kymppikerhossa on tumputettu.
- vai.housuille
No lensikö lavuaariin?
- suklaatajakahvia
Keräilen Suomen ulkopuolella: Mahdollisimman monessa kaupungissa, kahvi ' & suklaakakku kertoja, nyt on jo 148 kertaa.Voi olla sama kaupunki.Minulla on Budapestissa jo 13 kertaa, kaikki oli eri kahvilassa.
Tallinnassa 46 kertaa, Kööpenhamina 12 kertaa. en jaksa nyt luetella kaikkia,- indeksi.yli.30.vai
Paljonko painat nykyään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030