"Jotkut keräilevät valtioita, joissa ovat käyneet, toiset suurkaupunkeja, kolmannet Yhdysvaltain osavaltioita tai Kreikan saaria." https://www.harrasta.net/miten-tehda-matkailusta-harrastus/
Mitä keräilette?
Keräilettekö muita kuin valtioita?
12
277
Vastaukset
- tsuvassi.ossetti.ym
Keräilen eri kansallsuuksien naisia eli seksikokemuksia näiden kanssa. Laskuissa ollaan 19:ssa, siis ulkomaalaisia.
- Näin
Keräilen lentokonetyyppejä joilla olen matkustanut. Lisäksi linja-autotyyppejä, niissä olen päässyt jo hyvin alkuun: Mersu, Scania, Volvo.
- muistatko
Niin missä linja-autossa Sinut on pantu alkuun?
- OmanKädenOikeus18v
Mie keräilen suku puoli tautei. Om jo aika monta, vaikken oo koskaan ollu ns. silleen naisen kaa. Emkä miehenkään.
- PattajanPoika
Kerään kokemuksia Leidipoikien kanssa olemisesta
- PattayanPoju
Minä maksullisia, nyt 400.
- i.ja
PattayanPoju kirjoitti:
Minä maksullisia, nyt 400.
Euroa vai ruplia?
- Enole
Kansallispuistoja. Kotimaisissa riittää kerättävää lähivuosiksi, sitten voi harkita laajentamista muualle.
- Käteen
Kymppikerhossa on tumputettu.
- vai.housuille
No lensikö lavuaariin?
- suklaatajakahvia
Keräilen Suomen ulkopuolella: Mahdollisimman monessa kaupungissa, kahvi ' & suklaakakku kertoja, nyt on jo 148 kertaa.Voi olla sama kaupunki.Minulla on Budapestissa jo 13 kertaa, kaikki oli eri kahvilassa.
Tallinnassa 46 kertaa, Kööpenhamina 12 kertaa. en jaksa nyt luetella kaikkia,- indeksi.yli.30.vai
Paljonko painat nykyään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411701Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971151Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3221129Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231073Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571063- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12885Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21853