Onko sinulla haaveita asiasta?
Millaisesta suhteesta unelmoit?
28
718
Vastaukset
- AntiSosialisti
Moniavioisesta missä miehelläni olisi aviovaimo ja suhde muutaman työkaverin kanssa ja itse potisin mustasukkaisena kroonista itsemurhan tarvetta. Sellaisesta missä mies nöyryyttäisi minua päivittäin pettämällä ja valehtelemalla. Sellainen suhde on se ainoa malli jonka olen kotoa oppinut. Tietysti väkivaltaa ja hulluksi leimaamista pitäisi olla sen verran että kulissit pysyy kunnossa.
Entäs itse? Olisi upea yllätys jos täältä löytyisi joku joka pystyy nämä tarpeet täyttämään. - jotaintuommoista
Sellaisesta rakastavasta vain
- RäpilläMennään
Tämän mukainen parisuhde
https://youtu.be/82fZzxx9YHE
Jos sellainen tulee vastaan
3 kk päästä yhteen asumaan
6 kk päästä kihloihin
9 kk päästä lapsi
1,5 vuoden päästä avioliitto
2 v päästä toinen lapsi
4 v päästä 3 lapsi
Mutta jos ei löydy olen sinkku ja lapseton ja pidän ehkäisystä visusti huolen. Sormet pysyy puhtaina sormuksista ja sukunimeni on omani eikä vaihdu siitä mihinkään. Kotiani en jaa rentun kanssa ja itseäni en omista paska käytöksisille eikä yksikään lapsi tule maailmaan huonon miehen kanssa
Valioyksilö ainoastaan kelpaa muuten elän yksin lopun elämääni- ahanosit
Läskit eivät saa valioyksilöitä joten elät yksin lopun elämääsi.
- huoh_
ahanosit kirjoitti:
Läskit eivät saa valioyksilöitä joten elät yksin lopun elämääsi.
Ja missä luki että tuon kommenttin kirjoittaja on läski? 🙄 Harhoissas pakkomielteisenä tunnistelet.
- turhaa.unelmointia
Ei ole pahemmin haaveita asiasta.
- Elluhalloyb
Rakkauden täyteistä..
Paljon paljon Rakkautta....
Ei muuta...👅👅👅👅❤️❤️❤️❤️❤️❤️ - Sopiiks_sulle
Kiva pikku salasuhdekkin voisi piristää harmaata arkea. Voisimmehan edes kokeilla.
- gallupvastaus
Vastaan kysymykseen, mutta ensimmäinen vastaus olisi ollut: nainen joka ei valehtele mistään asioista, ei edes tunteistakaan..
3 kk päästä yhteen asumaan =0
6 kk päästä kihloihin =ehkä
9 kk päästä lapsi =maybe
1,5 vuoden päästä avioliitto =maybe
2 v päästä toinen lapsi = depends on how much millions that girl has in her on position.
4 v päästä 3 lapsi = depends on billions of that girls possession and assets before the child. - RiidatonSuhde
Olisi aika unelmaa... mieheltä tämä.
- No_sanotaanko
normaalista.
- TeamWork
Riidaton suhde ja toisiamme arvostava. Eri mieltä voi toki olla, mutta asiat selviää neuvottelemalla ja/tai kompromisseilla, ei huutamalla. Naiselta tämä.
- OmanTienTaablaaja
Rakastava ja luottamukseen perustuva, sovitteleva.
- Unenikaunein
Suhteesta jossa olisi hyvä olla, voisi luottaa toiseen. Olisi hellyyttä ja toisen arvostamista. Lämmintä, rehellistä rakkautta.
- virolainenainamustis
Minä taas haluaisin naisen jolla on pitkät ja kauniit valkoiset sääret, kuin Las Vegas -tanssitytöillä elokuvissa, sitten olisi mukavaa.
- palstarakkaus
Sellaisesta joka on pelkästään ikävä palstalla. Sitte ei aina edes tietäisi et kuka tulee antamaan suukkoja, ja keltä tulee kaikenlaisia hävyttömyyksiä tai yhtäkkiä sanotaankin rakkaaksi vaikka toisessa aloituksessa haukuttaisiin ihan lyttyyn.
Sellaisesta jossa mielitietyn kaa loppuelo oltas onnellisia.
- ajattesinGandalf
Minun mielestäni näin miehenä seksikin on vain niin pikkuasia elämässä, että tärkeämpää on sellainen että on mukavaa olla toisen kanssa muutenkin.
- halutasaa
Aika tavallisen suhteen haluan, mut vähemmän riitelyä. Seksiä ja läheisyyttä sais olla aika paljon.
- Sitätoivon
Kylpytakki suhteesta, kumpikin olisi työtön. Vailla mitään päämäärää, nukuttais päivät ja valvottais yöt. Seksiä olisi aina kun huvittaa ja oma siivooja. Iso TV. Perusarkea.
- voiGandalfvieköön
Joo niinpäh Gandalf-soikoon... varmasti tulisi gallup sekä ohjelmoijatyttöjen kanssa aika hyviä toteutettavia ideoita..
- aikahuudahdus
"Kautta Gandalfin viiksien!"
- hoitaakuinvauvoja
Jos haluan hoitaa kuin "vauvoina" nuoria naisia, pitää heistä huolta.
- lggglfl
Teatteri ja elokuva reissuja laivoja ja konsertti juttuja.
- gllglgl
Ainiin unohdin ettei pilkatun kannata haaveilla mistään.
- naisvastaaja
Rakastavasta suhteesta unelmoin. Kunnioitettaisiin ja arvostettaisiin toisiamme arjessa, ei pelkästään juhlapuheissa. Toivoisin että olisimme toisemme luotetut, parhaat ystävät. Voisimme keskustella kaikista asioista toista kunnioittaen. Toisen kanssa olisi hyvä olla ja molemmat voisivat olla oma itsensä. Seksi olisi kiihkeää ja hellää ja sitä olisi paljon. Välillä vain nukuttaisin tyytyväisenä käsi kädessä. Hassuteltaisiin ja naurettaisiin hauskoille sattumille. Yhdessä käytäisiin kuntosalilla ja kävelemässä, ehkä pyörälenkeillä ja kalastamassa. Mökillä jossain kairassa vaan oltaisiin rauhassa ja kuunneltaisiin yölinnun lauluja ja loimutettaisiin kalaa. Tehtäisiin yhdessä kotiaskareita hyvässä hengessä. Kodin laittaminen olisi molemmille ilo.
- kauttaviiksikarvojeni
Kautta viiksikarvojeni.... aika hyvä kysymys juttu oli tuo tämäkin gallup-HENKILÖN tekemä, on mukava vastailla aina hauskoihin.
Hauskasta, lämpimästä. Sellaisesta ettei tarvitse lupaa olla lähellä, eikä pelätä häiritsevänsä. Elämän makuisesta. Pelottomasta. Rakastavasta. Voisi nukahtaa syliin ja herätellä aamulla mukaviin juttuihin.
Eipä taas vähän niinku, ikävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273351Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee272123Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761349
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102912