Missä kuukautiset...?

apua1234

Oon pian 14-v täyttävä tyttö. Huolettaa nyt paljon sellanen asia että mun ihan ekat kuukautiset alkoi helmikuussa, oli sillon ihan normaalit. Mutta se jälkeen niitä ei oo enään tullutkaan.
Oon yrittänyt ajatella että tää on normaalia ja että no jos odotan vielä kyllä ne tulee... Mutta ei
näytä tulevan? Oon alkanut epäilemään jotain sairauksiakin jo.
Miten muka jo alkaneet kuukautiset voi loppua yhtäkkiä?
Toinen asia mikä ahdistaa paljon on rinnat. Ne ei vaan tunnu kehittyvän. Karvotus, valkovuoto ja kaikki tälläset on ollut jo pitkään. Rinnat on TOSI pienet, ei edes täytä A-kuppia. Ja onko mahdollista ettei nännit ole kehittyneet? Nekin on tosi pienet, eikä niitä edes nää kun välillä jos on esim kylmä. Onko tämä yhtään normaalia? Ahdistaa melko paljon. Asiallisia kommentteja kiitos.

1

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vemppa22

Hei ei huolta itellä sama ongelma oon 14v ja ekat menkat oli tosi niukat ja nyt ei oo tullu enää mitään. Mulla on valkovuotoo ja karvotusta, mutta rinnat vasta A-kokoa just ja just ja nännejä ei paljookaa
      Jos apua haluat mene juttelemaan nettinappi keskustelu palstalle siellä asiantuntijat vastaa tai jos sinulla on snapchat mene juttelemaan mehiläinen.fi käyttäjän kanssa sieltäkin saa apua itsekin olen jutellut siellä.

Jos haluat jutella kanssani lisää minut vaikka snpachat tai linkkaa omasi tähän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      234
      4502
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2934
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2443
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1747
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1419
    6. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1251
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1222
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      939
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      908
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      874
    Aihe