Lasten iloiset naurut

Iloisianauruja

Iloitsen omista naapureistani. On nuoria ja keski-ikäisiä sekä vanhoja kauan eläkkeellä olleita. Heistä ketään en viero enkä hylji sillä parempia ja hiljaisempia naapureita saa hakea. Se paha puoli vain on että koskaan edes tarvitessa ei ovi aukea kenellekään eikä kukaan välitä ennen kuin näkee jonkun käytävässä pitkin pituuttaan jos joku sairastuu. Silloinkin vain kutsutaan auto ja raivataan pois. Olen kuitenkin saanut asua täällä 2003 lähtien eikä isännöitsijä ole huomauttanut koskaan mistään. Kaipaan ihmisläheisempään paikkaan lähelle muita ihmisiä. Kaipaan naapureiden ääniä ja lasten iloisia nauru ja. Kaipaan juoruakkojen väittelyitä rappukäytävässä sekä juoruja, jotka kuuluvat seinien läpi. Nämä jäävät kokonaan pois täällä asuinpaikassani. Päivittäin kuulen kaduilla ihmisten ääniä ja koirani iloista haukkua. Olen onnellisessa asemassa saadessani nauttia rauhasta.

5

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloisianauruja

      Kaipaan myös rappukäytävä kyylää, lähistön itsensä paljastajaa ja koiran ulkoiluttajaa joka antaa koiransa tehdä tarpeensa oven eteen. Kaipaan naapuriin avohoitopotilasta joka huutaisi päivät pitkät ja ihanaa pianon pimputtajaa joka soittaa viisi tuntia putkeen joka ikinen päivä.

    • Harakankelloko

      Kiitos paljon. Minä kaipaan öisin seinäkellon soittoa joka kuuluisi unettamina öinä. Kun naapuriin kuulee, mikä sen mukavampaa. Nautimme molemmat kellon äänestä.

      • kylläääää

        Yhden vittuhuoran vois tappaa.


      • Kyntäjä

        Paa sitä kakkoseen.


    • Äänipimeässä

      Ja sinua korvien väliin. Tosin siellä tuulee viime näkemän mukaan niin paljon, että panomies saisi paleltuman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1595
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      70
      1278
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1218
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      1008
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      774
    Aihe