SRK vai Jehovien valtakunta oikea

KaikkeenMaailmaan

Molemmilla on omintakeinen vain me valtakunnanoppi. Jehovat tekevat lahetystyotaan mutta SRK porukat. pyorivat omiensa keskella.
Onneksi Jeesuksen seuraajat vievat evankeliumia maailma aariin Vapahtajansa kaskyn mukaan ja heita niin SRK kuin jehovien porukkakin pilkkaa ja halveksii.

12

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddddddddd

Niin veivät uittoyhdistyksestä Malesiaan ja kuinkas kävikään?

• Ei me Teitä haukuta. Tehdään mekin lähetystyötä 19 maassa ja netin välityksellä ympäri maailman.

• umpisokeilleklaseja

voi hyvä ihminen et taida paljoa mitään lähetystyöstä kun tuollaista kirjotat.

toinen asia, kuinkas k'ävikään Apostoleille aikanaan, niille todellisille Herran palvelijoille, oletko koskaan kuullut siitä !

ja kolmas asia, uittoyhdistykseen kuuluivat aluksi vain Jeesuksen oppilaat. sittemmin heitä on tullut paljon lisää, ilman että ketään on väkisten kostuteltu.

neljäskin asia, jehovalaisuutta ei lasketa edes kristilliseen kokonaisuuteen ollenkaan, eli kuka viitsi moisia rinnastuksia ottaa edes höpönlöörinä.

• Kiinnostunut_

No sen verran että JT:t eivät usko pakanalliseen kolminaisuusoppiin, mutta muuten tosiaan tällaiset rinnastukset ovat turhia.

• hullua

Oikea kysymys olisi: Kristikunta vai kristillisyys, kumpi.

• Tietotuusjaelämä

Ei oikeastaan kumpikaan. Molemmat pitävät sisällään eritavalla ajattelevia ja uskonnollisia ihmisiä.

• rahankeräys

Jehovat keräävät rahaa amerikkalaisille...

• 144000

• olettaisin

Eikö JP ole luopuneita?

• auringonloisteessa

Kuinkas montaa Jehovaa luulet olevan jossakin. JAHVE ON YKSI, sanoi JEESUS. Kutsutkoas Luterilaisiakin LUTTEREIKSI ? Sivistymättömyytesi loistaa kuin juutalaisen munat auringossa.

• kuunkajossa
        auringonloisteessa kirjoitti:

Kuinkas montaa Jehovaa luulet olevan jossakin. JAHVE ON YKSI, sanoi JEESUS. Kutsutkoas Luterilaisiakin LUTTEREIKSI ? Sivistymättömyytesi loistaa kuin juutalaisen munat auringossa.

Viittaatko tuolla juutalaisella Kessuun?

• Molemmat ovat lahkoja, Vain me, ekslusiivisiä mielestään, että vain Heidän mukana ja opilla pelastutaan, ja todelliauudessa se jatus vie kadotukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6700
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4180
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      33
      3056
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2993
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1908
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1624
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1528
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe