Etsin 40-50 vuotiasta naista sähköpostin vaihtoon.
Minä olen 48-vuotias huumorintajuinen mies, ja toivoisin että kirjeystävälläkin olisi pilkettä silmäkulmassa ja positiivinen elämänasenne. Kirjoittelussa ei tarvitse olla tulostavoitetta, mutta eihän kirjoittelun tarvitse olla lopullinen päämäärä.
Nikkini Suomi24-sähköposti on aktiivisena (Palstamaki), siihen voi laittaa viestiä.
Ps: olen ollut sivustolla aktiivisenä kirjoittajana reilun pari vuotta, ja ympärilläni häärää toisinaan trolli tai pari, joten voin esittää kysymyksen tai pari selvittääkseni ettei kirjoittaja lähestyä minua trollaamistarkoituksessa.
Kirjeystävä aikuiselle miehelle
5
290
Vastaukset
- N.76
Mikä on trolli ja mitä se tarkoittaa jos joku on sellainen
- Keltaruuusu
Haluisin kirjoitella kanssasi. Olen 40- vuotias nainen Tampereelta. Mistä päin sinä olet? olen tällähetkellä kovin yksinäinen. Toivoisin lisää ystäviä. Laitahan sähköpostia niin tutustutaan.
- kirjoittaisin
Mihin sinulle voi kirjoittaa?
- eipäonnistu
Vaikea kirjoittaa ilman osoitetta.
- tulevaystävä
Vieläkö haet kirje ystävää?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626765- 666618
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1445404Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504443En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204069Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53610- 373158
- 283083
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris692730Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta362233