Olen tässä ruvennut harkitsemaan sellaista vaihtoehtoa, että luovuttaisin spermaani, esim lesboparille tai muutoin äidiksi haluavalle. Löytyykö paljon naisia jotka haluaa lapsen vaikka isä ei välttämättä liioin kuvioissa olisikaan? Minulla on hyvät geenit, mutta nuoruuden toilailujen takia minusta ei ole työelämään ja siten perhettä elättämään. Asia on vasta harkinnan asteella, vähän tunnustelen olisiko tälläinen vaihtoehto mahdollinen, koska lapsettomuus ja perheettömyys on kuitenkin aika raskas asia.
Lapseton mies
11
259
Vastaukset
- eihelvatti
alku teksti olisi parempi MUNATON MIES menisit hoitoon tuollaisten ajatusten kanssa
- elinkelvoton_runkkari
"Olen tässä ruvennut harkitsemaan sellaista vaihtoehtoa, että luovuttaisin spermaani"
Anna mieluummin huonojen siemeniesi maatua kasseissasi.
"Minulla on hyvät geenit, mutta nuoruuden toilailujen takia minusta ei ole työelämään ja siten perhettä elättämään. "
Hyvät geenit? No kuule nuoruuden toilailut ovat perinnölisiä. Hölmöilyllä ei ole hyvien geenien kanssa mitään tekoa. Pystytkö edes itseäsi elättämään? Tuskin.
"perheettömyys on kuitenkin aika raskas asia."
Perheettömyys ei lesbojen muumimukiin runkkaamalla ratkee. - Mekax
Jos haluat asiasta keskustella, niin me voisimme olla kiinnostuneita luovuttajasta.
T. Lepakkopari - Huippusonni
Täälläkin olisi huippusonni mahtavilla geeneillä. Mielelläni antaisin spermaa hyvään tarkoitukseen.
Masennuksen vuoksi en voi osallistua perhe - elämään, enkä myöskään työttömyyden vuosi voi antaa taloudellista tukea. Voin kuitenkin siittää pientä korvausta vastaan mahdollisimman monta kertaa varmuuden vuoksi.- Anonyymi
Mistä päin oot? Ite oon Tampereelta ja kaipailisin luovuttajaa. Jos oot täältä suunnasta ja kiinnostaisi vielä luovuttaa niin laitakko vaikka s-postin nii voidaan jutella ja sopii asioista
"Minulla on hyvät geenit"
Just just, jos sulla on hyvät geenit, miksei yksikään miljardeista naisista huoli geenejäsi?- enlähtisituohon
Onpas hullun kuuloista tuntemattomien kesken. Joudut kuitenkin maksamaan elareita, jos jossain vaiheessa naisten tai naisen mieli muuttuu.
Ja naisten kannalta en pitäis geenejä kovin hyvinä, jos nuorena tehnyt rikoksia. Rikollisilla usein adhd. - Anonyymi
Kiinnostusta olisi, jos tarjous vielä voimassa 🤔
Kyllä kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251766IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1471702