Olen tässä ruvennut harkitsemaan sellaista vaihtoehtoa, että luovuttaisin spermaani, esim lesboparille tai muutoin äidiksi haluavalle. Löytyykö paljon naisia jotka haluaa lapsen vaikka isä ei välttämättä liioin kuvioissa olisikaan? Minulla on hyvät geenit, mutta nuoruuden toilailujen takia minusta ei ole työelämään ja siten perhettä elättämään. Asia on vasta harkinnan asteella, vähän tunnustelen olisiko tälläinen vaihtoehto mahdollinen, koska lapsettomuus ja perheettömyys on kuitenkin aika raskas asia.
Lapseton mies
11
256
Vastaukset
- eihelvatti
alku teksti olisi parempi MUNATON MIES menisit hoitoon tuollaisten ajatusten kanssa
- elinkelvoton_runkkari
"Olen tässä ruvennut harkitsemaan sellaista vaihtoehtoa, että luovuttaisin spermaani"
Anna mieluummin huonojen siemeniesi maatua kasseissasi.
"Minulla on hyvät geenit, mutta nuoruuden toilailujen takia minusta ei ole työelämään ja siten perhettä elättämään. "
Hyvät geenit? No kuule nuoruuden toilailut ovat perinnölisiä. Hölmöilyllä ei ole hyvien geenien kanssa mitään tekoa. Pystytkö edes itseäsi elättämään? Tuskin.
"perheettömyys on kuitenkin aika raskas asia."
Perheettömyys ei lesbojen muumimukiin runkkaamalla ratkee. - Mekax
Jos haluat asiasta keskustella, niin me voisimme olla kiinnostuneita luovuttajasta.
T. Lepakkopari - Huippusonni
Täälläkin olisi huippusonni mahtavilla geeneillä. Mielelläni antaisin spermaa hyvään tarkoitukseen.
Masennuksen vuoksi en voi osallistua perhe - elämään, enkä myöskään työttömyyden vuosi voi antaa taloudellista tukea. Voin kuitenkin siittää pientä korvausta vastaan mahdollisimman monta kertaa varmuuden vuoksi.- Anonyymi
Mistä päin oot? Ite oon Tampereelta ja kaipailisin luovuttajaa. Jos oot täältä suunnasta ja kiinnostaisi vielä luovuttaa niin laitakko vaikka s-postin nii voidaan jutella ja sopii asioista
"Minulla on hyvät geenit"
Just just, jos sulla on hyvät geenit, miksei yksikään miljardeista naisista huoli geenejäsi?- enlähtisituohon
Onpas hullun kuuloista tuntemattomien kesken. Joudut kuitenkin maksamaan elareita, jos jossain vaiheessa naisten tai naisen mieli muuttuu.
Ja naisten kannalta en pitäis geenejä kovin hyvinä, jos nuorena tehnyt rikoksia. Rikollisilla usein adhd. - Anonyymi
Kiinnostusta olisi, jos tarjous vielä voimassa 🤔
Kyllä kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1473207Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel702200Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102167Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien731876Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551692Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241596Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k121475Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem231148Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31143Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751095