Ne mustan perjantain varaukset

Etsiväeilöydä

Saahan ne lentoyhtiöt toitottaa suureen ääneen halvoista lennoista mutta kun niiden sivut eivät edes avaudu. Taitaa olla haistan pas....n hommaa koko huijaus

7

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enhalualentää
    • Jugge

Koita saada sosiaalitoimelta nopeempi netti.

• Etsiväeilöydä

Kokeilin vaimon kannettavalla kun oma pöytäkone on makuuhuoneessa, jossa vaimo oli jo nukkumassa. Pitää ehdottaa uuden hankintaa viimeistään keväällä kun nostaa muhkeita osinkoja UPM:stä, Nordeasta ja Marimekosta

• muhkeat.unet
        Etsiväeilöydä kirjoitti:

Kokeilin vaimon kannettavalla kun oma pöytäkone on makuuhuoneessa, jossa vaimo oli jo nukkumassa. Pitää ehdottaa uuden hankintaa viimeistään keväällä kun nostaa muhkeita osinkoja UPM:stä, Nordeasta ja Marimekosta

Näit hienoa unta. Herättyä osingot olikin vuokralappuia sekä irtisanomisilmoitus.

• Etsiväeilöydä
        muhkeat.unet kirjoitti:

Näit hienoa unta. Herättyä osingot olikin vuokralappuia sekä irtisanomisilmoitus.

Eivät ole unta. Tosin osinkomme eivät ole top 10 joukossa missään yhtiössä mutta antavat mahdollisuuden pieniin hankintoihin. Vihjeeksi sinulle että Nordean nykyisellä kurssilla efektiivinen tuotto on noin 9 %. Siitä otetaan verot jotka määräytyvät siten että verottoman osuuden (15 %) jälkeen peritään 32 %. Umpin vastaava on n 4 %. Laskeneeseen kurssiin lienee mielekästä sijoittaa lisää. Saamme yhteensä nettona n 5000 eur/v, joten ehkä sillä saa uuden kannettavan. Tavataan UPM:n yhtiökokouksessa Messukeskuksessa 4.4.2019 klo 14.

• kirtti
        Etsiväeilöydä kirjoitti:

Eivät ole unta. Tosin osinkomme eivät ole top 10 joukossa missään yhtiössä mutta antavat mahdollisuuden pieniin hankintoihin. Vihjeeksi sinulle että Nordean nykyisellä kurssilla efektiivinen tuotto on noin 9 %. Siitä otetaan verot jotka määräytyvät siten että verottoman osuuden (15 %) jälkeen peritään 32 %. Umpin vastaava on n 4 %. Laskeneeseen kurssiin lienee mielekästä sijoittaa lisää. Saamme yhteensä nettona n 5000 eur/v, joten ehkä sillä saa uuden kannettavan. Tavataan UPM:n yhtiökokouksessa Messukeskuksessa 4.4.2019 klo 14.

sossun potilas vuokrakasarmilta unelmoi keskikaljapöhnässä

• Etsiväeilöydä

Ei vaadi kovin paljon luovuutta järjestellä peräkkäin tyhjänpäiväisiä varsin kuluneeksi käyneitä herjoja. Oli pakko kertoa tilanteestamme kun heti ensikommentit ohjailivat sossuun. Sosiaaliturva on tärkeä hyvinvointivaltion järjestämä tukimuoto, usein väliaikainen ratkaisu kun muuta elämisen mahdollisuutta ei ole. Se ei ole mikään kevyen pilkan kohde.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe