🌟
🎄
🎄🎄
🎄🎄🎄
🎄🎄🎄🎄
🎄🎄🎄🎄🎄
🎁🎁🎁
Olisi kiva viettää kanssasi tunnelmallinen joulu
20
914
Vastaukset
- minnementäisiin
Aatoni on varattu välipäivät varmaan viellä auki
- Sunkanssaskahden
Mökille vaikka jonnekin 🏠🚗🎄
- Eipäainakaanmyöhäistä
Sunkanssaskahden kirjoitti:
Mökille vaikka jonnekin 🏠🚗🎄
Toivoisin todellakin syvästi sydämmestäin. Sitten jäljellä loppelämä
- minnementäisiin
Sunkanssaskahden kirjoitti:
Mökille vaikka jonnekin 🏠🚗🎄
Kalenteri pukkaa täyttyä nopeasti. Mielelläni lähden mökille kanssasi.
Ulkoilua ja lämmittelyä.. rentoutumista.. - jonn11
missä mun mökki on .kerro niin mennään.
Kalenteri tyhjä :)
- asiakkaillekalenteri
Erilainen vaihtoehto tuokin, kuin jos ei ole ollenkaan kalenteria mikä voisi olla tyhjä.
Sähköyhtiöltä pitäisi tulla kohta uusi näppärä kalenteri seuraavaksi vuodeksi asiakkaille.
Olen käyttänyt paljon noiden kalenteria.
- perhejoulu
Otetaanko puolisot ja lapset mukaan?
- mustamökkimököttää
Mustaan Mökkiin Mököttämään jouluksi, kuten joku Twin Peaks Black Lodge.
Noita oho Noista, elokuvajutuista tuli mieleen että jos etsii jotain erikoisempaa vanhaa elokuvaa, voi antaa pyydön jollekin elokuvavuokraamollekin jos ei tunnu mistään löytyvän jotain tiettyä vanhaa elokuvaa, yrittävät etsiä sellaisen sitten, ja luultavasti löytävätkin sitten.
Eräs erikoinen oli tämä The Osterman Weekend, jota etsin pitkän aikaa, toinenkin erikoinen juttu oli Michael Cainen Jack The Ripper -TV elokuvasarja.
Tai jotain Dario Argenton kauhuelokuviakin :D- mitenonmies
Ehkä me keksimme jotain muuta kuin mököttämisen.. hyvä tietää tuo leffa homma.
- haaveita
Niin yhteinen Joulu.
Kaipaamani naisen kanssa olisi todellista juhlaa.
Kahden hemmoittelisimme toisiamme.
Emme pääsisi irti toisistamme.- Joulunajokatapauksessa
💗💌❣️💎
- Pelonsekaisintuntein
PVMää.katotaa osuko vaiko uppooko. Odotellessa
- Sinnesiis
Joulu tropiikissa on kiva kokemus, ei tule joulu edes mieleen ja lämmintä riittää.
Suosittelen lämpimästi
🌟🌟🌟🌟🌟- hikoiluonprseestä
Viime kesä oli ihan tarpeeksi lämmin. Sain jo tarpeekseni liiallisesta lämmöstä.
- Joulunajokatapauksessa
Kommenttini meni mihin ikään
- eipystysellaiseen
muutamaa vuotta vanhemmalle, ei halua jakaa rakasta ihmistä kenenkään kanssa
- KooOK
Sama
- Eikäniinmyöähässä
Tarkempaa vuotta lupaan kopata
- Olisinkuintulenkin
T.S aikaisemmin lukeneelle L***
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654