Keneltä olette saaneet parhaan tarjouksen tukista / sorvipuusta ja paljonko? Järeän kuusikon päätehakkuu, tukkiprosentti min. 85%.
Puun hinta
2
614
Vastaukset
- EnOSta
Paras tarjous on tullut viimevuosina Metsäliitolta olipa kauppa/ kauppatapa mikä hyvänsä. Syynä tähän lienee se, että olen pikkuhiljaa valunut ko.lafkan leiriin. Isosti puuta ja jatkuvasti, niin maksavat vakiasiakkaalle siedettävän hinnan. Aiemmin myin puuta myös Umpille, Storalle, Pölkylle ja Junnikkalalle. Ratkoo paljon se kuusileimikon sijainti, että kenelle kannattaa myydä. On sekä paikallisia että valtakunnallisia ostajia.
- Leimikko
Tein tuossa taannoin kaupat 1500 motin kuusivaltaisesta päätehakkuusta. Metsä Groupin tarjous oli selvästi paras vaikka en mitenkään olekaan valunut kyseiseen leiriin. Ei pärjännyt UPM eikä pärjännyt kolme sahafirmaakaan jotka myös tarjouksen jättivät. Vertailua hieman hankaloitti se, että osa tarjouksista oli runkohinnalla ja osa tavaralajeittain. Mutta vaikka laskin tavaralajittaisten tarjousten loppusummat erittäin korkeilla tukkiprosenteilla niin eivät pärjänneet silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 48683
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635