Tieto varasijoista

Hakija96

Onko kellään tietoa milloin Tamkin sairaanhoitaja syyshaun varasijat ilmoitetaan?

10

1184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hakija96

      Mitä tarkoittaa opintopolussa omissa hakemuksissa ”valintakokeen pakollinen osio hylätty”? Saanko jostain tietää mikä osio on hylätty ja miksi?

      • 1122334448

        En usko että saat sitä mistään tietää mutta TAMK on määrittäny pääsykokeelleen pistemäärän mikä on pakko saada jotta koe on hyväksyttävissä (esimerkiksi 50% kokeesta pitää saada oikein jotta koe menee läpi, alle sen saat hylätyn eikä koetta sen enempää arvostella)


      • Hakija96
        1122334448 kirjoitti:

        En usko että saat sitä mistään tietää mutta TAMK on määrittäny pääsykokeelleen pistemäärän mikä on pakko saada jotta koe on hyväksyttävissä (esimerkiksi 50% kokeesta pitää saada oikein jotta koe menee läpi, alle sen saat hylätyn eikä koetta sen enempää arvostella)

        Okei kiitti vastauksesta ihmettelin vaan kun opintopolussa tosiaan puhutaan ”osiosta” eli viittaisi yhteen kohtaan kokeessa... en ole aikaisemmin kuullut että kellään olisi tollasta ollut.


    • Rinde80

      Onko joku jo saanut tiedon koulupaikasta? Itsellä ei näy vielä mitään tietoa :/

    • Tamk

      Tamkin tulokset ainakin opintopolussa.

    • Hylättykerran

      Heips mulla kävi sama homma viime keväänä diakissa, että pakollinen osio hylätty. Laitoin hakijapalveluihin viestiä että mistä jäi kiinni etten läpässy, laittoivat sieltä kokeen ja eri osioiden vähimmäispisteet mitkä täytyy olla suoritettu ja sitten omat pisteet. Jäi tosiaan oma opiskelupaikka 0,25 pisteestä kiinni, mut kannattaa laittaa tosiaan hakijapalveluihin viestiä niin saat tietää mikä osio hylättiin

    • plös

      puhutaanko tässä nyt Turun vai Tampereen AMK:sta

    • surullinentuloksista

      Hei! Aikaisemmin kysyttiin tosta "pakollinen osio hylätty" kohdasta. Mulla oli juurikin TAMKin sairaanhoitajan kokeessa keväällä yksi osio (luetunymmärtäminen. Minulla on vielä lukihäiriö, joten kyllä ärsytti) josta sain hylätyn. Ei ollut kuin 0.75 pisteestä kiinni, että olisi ollut hyväksytty. Mutta ilmeisesti huomenna tulee tuloskirje? No joka tapauksessa, kun se on tullut niin mielestäni siellä lopussa luki, että voi soittaa tiettyyn numeroon tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan ja kysyä mikä osio on hylätty. Näin tein minä keväällä.

      Hain siis nyt uudelleen ja olen tällä hetkellä varasijalla 9. Maanantaista asti olin 10. varasijalla, mutta nyt kun tulin töistä ja kävin katsomassa niin olin tippunut yhden alaspäin. Vaikka kuinka toivon ja itken pääseväni koulutukseen, niin en usko että syksyllä noin moni peruisi paikkaansa. En jaksa uskoa, että pääsisin, vaikka se olisi minulle tällä hetkellä tärkein asia mitä toivon.

      • SA98

        Jos on lukihäiriö niin mun mielestä voi päästä johonkin eri kokeeseen missä se asia on huomioitu.


      • surullinentuloksista

        Moikka. Vastaan vähän myöhään. Mulla siis tosiaan on lukiossa tehty lukitestit ja on keskivaikea lukihäiriö. Mutta keväällä olin sen asian kanssa liian myöhässä. Se todistus olisi pitänyt lähettää jo ennenkuin oli edes esikarsinta. (mielestäni aika tyhmää, koska eihän silloin edes tiedä pääseekö esikarsintaa läpi) No lukihäiriö, enkä löytänyt ajoissa oikeasta paikasta (monen linkin takaa) sitä aikarajaa. Nyt syksyllä sain sen puoli tuntia lisäaikaa kun pidin huolen että varmasti on ainakin ajoissa todistukset.
        Tosiaan siis koe on ihan samanlainen mutta siinä on vain se puoli tuntia aikaa tehdä sitä pitempään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe