Onko kellään tietoa milloin Tamkin sairaanhoitaja syyshaun varasijat ilmoitetaan?
Tieto varasijoista
10
1204
Vastaukset
- Hakija96
Mitä tarkoittaa opintopolussa omissa hakemuksissa ”valintakokeen pakollinen osio hylätty”? Saanko jostain tietää mikä osio on hylätty ja miksi?
- 1122334448
En usko että saat sitä mistään tietää mutta TAMK on määrittäny pääsykokeelleen pistemäärän mikä on pakko saada jotta koe on hyväksyttävissä (esimerkiksi 50% kokeesta pitää saada oikein jotta koe menee läpi, alle sen saat hylätyn eikä koetta sen enempää arvostella)
- Hakija96
1122334448 kirjoitti:
En usko että saat sitä mistään tietää mutta TAMK on määrittäny pääsykokeelleen pistemäärän mikä on pakko saada jotta koe on hyväksyttävissä (esimerkiksi 50% kokeesta pitää saada oikein jotta koe menee läpi, alle sen saat hylätyn eikä koetta sen enempää arvostella)
Okei kiitti vastauksesta ihmettelin vaan kun opintopolussa tosiaan puhutaan ”osiosta” eli viittaisi yhteen kohtaan kokeessa... en ole aikaisemmin kuullut että kellään olisi tollasta ollut.
- Rinde80
Onko joku jo saanut tiedon koulupaikasta? Itsellä ei näy vielä mitään tietoa :/
- Tamk
Tamkin tulokset ainakin opintopolussa.
- Hylättykerran
Heips mulla kävi sama homma viime keväänä diakissa, että pakollinen osio hylätty. Laitoin hakijapalveluihin viestiä että mistä jäi kiinni etten läpässy, laittoivat sieltä kokeen ja eri osioiden vähimmäispisteet mitkä täytyy olla suoritettu ja sitten omat pisteet. Jäi tosiaan oma opiskelupaikka 0,25 pisteestä kiinni, mut kannattaa laittaa tosiaan hakijapalveluihin viestiä niin saat tietää mikä osio hylättiin
- plös
puhutaanko tässä nyt Turun vai Tampereen AMK:sta
- surullinentuloksista
Hei! Aikaisemmin kysyttiin tosta "pakollinen osio hylätty" kohdasta. Mulla oli juurikin TAMKin sairaanhoitajan kokeessa keväällä yksi osio (luetunymmärtäminen. Minulla on vielä lukihäiriö, joten kyllä ärsytti) josta sain hylätyn. Ei ollut kuin 0.75 pisteestä kiinni, että olisi ollut hyväksytty. Mutta ilmeisesti huomenna tulee tuloskirje? No joka tapauksessa, kun se on tullut niin mielestäni siellä lopussa luki, että voi soittaa tiettyyn numeroon tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan ja kysyä mikä osio on hylätty. Näin tein minä keväällä.
Hain siis nyt uudelleen ja olen tällä hetkellä varasijalla 9. Maanantaista asti olin 10. varasijalla, mutta nyt kun tulin töistä ja kävin katsomassa niin olin tippunut yhden alaspäin. Vaikka kuinka toivon ja itken pääseväni koulutukseen, niin en usko että syksyllä noin moni peruisi paikkaansa. En jaksa uskoa, että pääsisin, vaikka se olisi minulle tällä hetkellä tärkein asia mitä toivon.- SA98
Jos on lukihäiriö niin mun mielestä voi päästä johonkin eri kokeeseen missä se asia on huomioitu.
- surullinentuloksista
Moikka. Vastaan vähän myöhään. Mulla siis tosiaan on lukiossa tehty lukitestit ja on keskivaikea lukihäiriö. Mutta keväällä olin sen asian kanssa liian myöhässä. Se todistus olisi pitänyt lähettää jo ennenkuin oli edes esikarsinta. (mielestäni aika tyhmää, koska eihän silloin edes tiedä pääseekö esikarsintaa läpi) No lukihäiriö, enkä löytänyt ajoissa oikeasta paikasta (monen linkin takaa) sitä aikarajaa. Nyt syksyllä sain sen puoli tuntia lisäaikaa kun pidin huolen että varmasti on ainakin ajoissa todistukset.
Tosiaan siis koe on ihan samanlainen mutta siinä on vain se puoli tuntia aikaa tehdä sitä pitempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287925Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01720epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161452- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601230Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411101