Tunsitko perjantaina saman kuin minä?

porttikonginkeisari

Vai oliko se vain omaa kuvitelmaa.

34

1640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunsinet

minua seurattiin. Eikö ihmiset liiku yleensä seurueissa perjantaina.

• sori_en_käynyt_täällä_2v

Seurueissa ei liiku kuin tummat..

• Varttimuna

Painetta kepeksissä.

• Ähjhhhh

Tunsin saman väsymyksen tunteen. ;)

• mävaaa

Sun seura ahdistaa mua!toivon et aika menee nopeest ja häivyt.

• porttikonginkeisari

Johan minä sieltä baarista kotiin lähdin.

• okkoOkKo

Hmmm...Niin mistä pitää häipyä?

• Pelkkää_kuvitelmaasi

Ai pullotus sun etumuksessa? En.

• Näkymätönnainen

Tunsin häntä kohtaan suurta vetoa ja hellyyttä, kuten aina. Häpesin moisia tunteita, kuten aina. Olisin halunnut sivellä hänen kasvoiltaan pois stressin, jonka näen. Olla lähellä ja kertoa miten erityinen hän on mielestäni.

• elä

Miksi häpeät tunteitasi?

• Näkymätönnainen
        elä kirjoitti:

Miksi häpeät tunteitasi?

En saisi tuntea niin häntä kohtaan. En varsinkaan saa näyttää sitä. Arvostan häntä siltä osin mitä olen hänestä nähnyt, enkä halua rikkoa asiallisia välejämme ja pilata kaikkea. Olisi mukava olla edes kavereita.

• elä
        Näkymätönnainen kirjoitti:

En saisi tuntea niin häntä kohtaan. En varsinkaan saa näyttää sitä. Arvostan häntä siltä osin mitä olen hänestä nähnyt, enkä halua rikkoa asiallisia välejämme ja pilata kaikkea. Olisi mukava olla edes kavereita.

Miksi et saisi tuntea? Onko jompikumpi varattu?

• hetkilyö

Miksi et saisi?Näetkö sellaisessa ympäristössä mikä vaikuttaa noin?

• Näkymätönnainen

Molemmat arvasitte oikein. Ympäristö, elämäntilanteet. Muutenkaan ei ole oikein tuputtaa tunteitaan, jos toinen viestii kehonkielellään varautuneisuudesta / torjunnasta.

• hetkilyö

Molemmat arvasitte oikein. Ympäristö, elämäntilanteet. Muutenkaan ei ole oikein tuputtaa tunteitaan, jos toinen viestii kehonkielellään varautuneisuudesta / torjunnasta.

Kehon kieli vaikea tulkittavaksi. Sanoit, että halusit sivellä pois stressin jonka näet.Tuohan voi tehdä kehonkielen varautuneeksi ja ympäristö korrektiksi.

• Näkymätönnainen
        hetkilyö kirjoitti:

Kehon kieli vaikea tulkittavaksi. Sanoit, että halusit sivellä pois stressin jonka näet.Tuohan voi tehdä kehonkielen varautuneeksi ja ympäristö korrektiksi.

Onhan tuo mahdollista joissain tilanteissa. Minulle on kuitenkin käyneet jo selviksi hänen tunteensa ajat sitten, eivätkä ne kohdistu minuun. Ympäristö varmastikin tekeekin korrektiksi, mutta kyllä silloin varmaan edes tykkäisi jutella kuitenkin, jos seura miellyttää. Katkera en silti ole, haikea vain. Ja vähän pahalla mielellä siitä, että minut pelkän pintapuolisen tuntemisen perusteella ilmeisesti luokiteltiin tylsäksi tyypiksi, tyhmäksi tai miksi lie.

• psyykkaanettäonnistun

Onhan tuo mahdollista joissain tilanteissa. Minulle on kuitenkin käyneet jo selviksi hänen tunteensa ajat sitten, eivätkä ne kohdistu minuun. Ympäristö varmastikin tekeekin korrektiksi, mutta kyllä silloin varmaan edes tykkäisi jutella kuitenkin, jos seura miellyttää. Katkera en silti ole, haikea vain. Ja vähän pahalla mielellä siitä, että minut pelkän pintapuolisen tuntemisen perusteella ilmeisesti luokiteltiin tylsäksi tyypiksi, tyhmäksi tai miksi lie.

Jos olisit mun kaivattuni niin sitten olisit käsittänyt todella pahasti väärin, kannattaa ainakin ottaa tunteet puheeksi rohkeesti hänen kanssaan ettei vaan jonkun tyhmien väärinkäsitysten takia kuse koko homma.

Ainakin omalla kohalla on varmasti molemmin puolin turhia väärinkäsityksiä, itse olen ollut hiljaisempi nykyisin kuin aiemmin hänen seurassaan mutta sekin on jotain alitajusta jota työstän kokoajan ja olen jo puheliaampi ollut nykyisin kuten aiemmin, enemmän koittanu läppääkin heittää ja oonhan minä kiinnostunut hänen asioistaan ja vionnistaan koitan muistaa kysyä aina ja omista asioista kyllä edelleen avaudun että en usko että sinä olet hän koska en itse omasta mielestä ole niin varautunut toisaalta toisen mielestä voi silti olla, siksi olisi kiva että puhutaan suoraan jos joku vaivaa.

Itse ainakin tästä lähin aion suoraan puhua, myös hänelle tulen suorempaan puhumaan seuraavalla tapamiskerralla.

• hetkilyö

Nuohan on olettamuksia.

• Näkymätönnainennikkinä

Miksi sä käytät samaa nimimerkkiä kuin joku toinen aiemmissa ketjuissa? Haluatko sekoittaa pakkaa vai onko sulla puute mielikuvituksesta?

• Huomasinsaman
        Näkymätönnainennikkinä kirjoitti:

Miksi sä käytät samaa nimimerkkiä kuin joku toinen aiemmissa ketjuissa? Haluatko sekoittaa pakkaa vai onko sulla puute mielikuvituksesta?

Huomasin saman. Joku kopioi toisten käyttämiä nimiä. Varmaan tarkoituksena sekoittaa toisten asioita. Kenelle voi olla aikaa tällaiseen.

• Näkymätönnainen

Hei sinä, joka kirjoitit samalla nikillä kuin minä jossakin aiemmissa ketjuissa. Mielenkiintoista, kuinka olisin suureltaosin voinut kirjoittaa tunteistani samoin, kuten sinä teit. Vaikka alkuun nikin kopioiminen ärsytti, huomasin miettiväni että yrititkö kirjoittaakin minun puolestani etkä omastasi... kirjoitin jossakin toisessa ketjussa perjantaisesta vilkaisustani ja nyt huomasin yllättäen kirjoittavani tunteista Porttikongin keisarille liittyen myös viime viikon perjantaihin. Jos yritit auttaa minua, kiitos kauniista ajatuksesta. Toivon kuitenkin, ettei pakkaa sekoitettaisi ns. ulkopuolisten toimesta. Kivaa iltaa sinulle :)

Ps. Ettei vain olisi NoitaNöpönenä Amorin apulaisena :)

• sittenetolehän

Hei sinä, joka kirjoitit samalla nikillä kuin minä jossakin aiemmissa ketjuissa. Mielenkiintoista, kuinka olisin suureltaosin voinut kirjoittaa tunteistani samoin, kuten sinä teit. Vaikka alkuun nikin kopioiminen ärsytti, huomasin miettiväni että yrititkö kirjoittaakin minun puolestani etkä omastasi... kirjoitin jossakin toisessa ketjussa perjantaisesta vilkaisustani ja nyt huomasin yllättäen kirjoittavani tunteista Porttikongin keisarille liittyen myös viime viikon perjantaihin. Jos yritit auttaa minua, kiitos kauniista ajatuksesta. Toivon kuitenkin, ettei pakkaa sekoitettaisi ns. ulkopuolisten toimesta. Kivaa iltaa sinulle :)

Ps. Ettei vain olisi NoitaNöpönenä Amorin apulaisena :)

Mua rupes kiinnostamaan. Oli joku kirjoituksesi, joka kiinnitti huomion, sitten toinen, josta ajattelin ettei se ole tuo. Perjantaina siis näit hänet?

• Näkymätönnainen

Muutoin tuon "toisen" näkymättömän naisen kirjoitukset täsmäävät, mutta minä en voi allekirjoittaa tätä hänen sanomaansa:

"Onhan tuo mahdollista joissain tilanteissa. Minulle on kuitenkin käyneet jo selviksi hänen tunteensa ajat sitten, eivätkä ne kohdistu minuun. Ympäristö varmastikin tekeekin korrektiksi, mutta kyllä silloin varmaan edes tykkäisi jutella kuitenkin, jos seura miellyttää. Katkera en silti ole, haikea vain. Ja vähän pahalla mielellä siitä, että minut pelkän pintapuolisen tuntemisen perusteella ilmeisesti luokiteltiin tylsäksi tyypiksi, tyhmäksi tai miksi lie."

Minulle ajatuksissani olevan miehen tunteet eivät ole käyneet selviksi eikä minua ole luokiteltu tylsäksi tyypiksi, tyhmäksi tms... en ainakaan tiedä sellaisesta :)

Perjantaina näin ajatuksissani olevan miehen vilkaisun verran. Hämmentävä case ;)

• Senainen
        Huomasinsaman kirjoitti:

Huomasin saman. Joku kopioi toisten käyttämiä nimiä. Varmaan tarkoituksena sekoittaa toisten asioita. Kenelle voi olla aikaa tällaiseen.

No, en ole lukenut kaikkia mahdollisia ketjuja tällä palstalla, toisin kuin ilmeisesti te kaksi. Täällä voi toisinaan senkin takia esiintyä samoja / samantyyppisiä nimimerkkejä. :)Aika vainoharhaista olettaa että joku oikein vahtii muiden nimimerkkejä voidakseem käyttää samaa. Nimimerkin voi muuten myös rekisteröidä jos haluaa pitää itsellään. Muuten ei voi ikein olettaa omaavansa jonkin yksinoikeuden ja että muut on kaikki myös päivystäneet 24/7 ettei vain joku muu joskus ole samaa käyttänyt.

• Senainenvielä

Niin ja tuo ylempi viestini ei ollut sinulle "Näkymätönnainen". :) Vaan noille parille muulle, jotka ilmoittivat minun tahallaan yrittävän sotkea toisten asioita. Jotenkin hupaisaa sikäli, minun elämäni ainakin tapahtuu ihan muualla kuin jossain nettipalstalla. Kukaan ei täällä voisi sotkea ainakaan minulta yhtään mitään.

Pahoittelut vielä nyt sinullekin että sattui sama nimimerkki, en tosiaan vahdi täällä jatkuvasi muiden käyttämiä rekkaamattomia nimimerkkejä. Myös jotenkin huvitti tuo "kellä voi olla aikaa tällaiseen" kun selvästikin juuri he ovat niitä joilla sitä aikaa on vahtia muiden nimimerkkejä ja kirjoituksia.

Tsemppiä sinulle alkuperäinen Näkymätönnainen tilanteeseesi. :)

• kyllä tunsin <3
      koska ajattelin erästä miestä eilen <3

• Minätunsin

Olisin halunnut vain kävellä hänen luokseen ja pytää hetken aikaan. Sitten hän katosi, mutta muistot katseesta jäi taas koko viikonlopuksi. Itken ja koitan vaan mennä eteenpäin.. Ehkä ensiviikolla tai sitten ei.

• josuskallatsanoa

Jos mies kyseessä niin minkalaiset tuntomerkit?

• minätunsin

Kirjoittajana olen nainen

• assassssssssss
        minätunsin kirjoitti:

Kirjoittajana olen nainen

Siis jos olet nainen ja näit miestä sillon niin minkalainen se mies on?
        Oletko pitkään tuntenut?
        Missä näette?

• minätunsin

Mies on ei minulla ole sanoja kuvamaan. Puuttuva palanen ja näen ehkä hänet toivottavasti jälleen lähia-aikoina.
        Minkäslaista naista kaipaat?

• ilmann

Todennäköisesti en, nyt kun järellä ajattelen. En tiiä mitä sinä tunsit, kovin vaikutti sekavalta. Ja toisaalta eipä sillä ole tämän päivän tai jatkon kannalta enää sen suurempaa merkitystäkään. Että leimataan kuvitelmaksi ja ei muuta ku etiäppäin.

• Eisulle

Todennäköisesti aloitus ei ollut sulle. Ei täällä selviä mitä kukin tunsi.

• En tuntenut viime perjantaina mitään erityisiä
      tuntemuksia, ja palstalla olin viimeksi 16.11,
      kuten nimimerkkinikin.

T:Ei-ap.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3175
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2719
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1817
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe