Minulla on ollut asunto-osake vuodesta 2003 ja koko ajan vuokralla. Viime joulukuussa vaihtui isännöitsijä ja nyt tuli vesilasku kolmelta vuodelta takautuvasti reilu 500 euroa.
Yhtiössä vesi sisältyy yhtiövastikkeeseen, se on mainittu toimintakertomuksissa.
Aion kyllä tietysti heti arkena reklamoida mutta mitä ellei isännöintitoimisto peru laskua, mitä teen seuraavaksi? Laskua en aio maksaa mutta onko yhtiökokous seuraava instanssi vai mikä?
Vesilasku?
5
161
Vastaukset
- havainnoitsija
Seuraava instanssi näkyy olevan tämä Suomi24
- varmista
Tutki kuitenkin tarkkaan mitä yhtiöiärestys sanoo ettet ole käsittänyt väärin.
- neipori
Kuka sen vesilaskun sitten haluaa maksaa?
Maksaisikko sit naapurin ison vesilaskun?
Ihme ajatuksia! - aloittaja-a
Nimenomaan sanotaan, että "vesi sisältyy yhtiövastikkeeseen". 15 vuoteen ei ole erikseen laskutettu vedestä eikä muutoksesta ole mitään tiedotettu.
Maalaisjärjellä hallituksen (?) pitäisi tämä kohta ensin muuttaa, tehdä siitä päätös, tiedottaa, asentaa asuntokohtaiset vesimittarit ja sen jälkeen voitaisiin laskuttaa erikseen.
Koko taloyhtiön vedenkulutus on 2000 euroa/vuosi (loma-asuntoja pääasiassa) ja se on pysynyt budjetissa. - virallisesti
Yhtiöiäriestyksen muutos tehdään yhtiökokouksessa sekä rekisteröidään. Sitten muutos astuu voimaan. Eri asia on tarvitseeko muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882