Olisin mieluummin nainen, ainakin ulkonäöllisesti ja se onnistuukin aika hyvin pukeutumalla ja meikkaamalla (pituus 171, paino 63, korsettivyötärö, hoikat käsivarret jne). Kokemusta on jo. Eli minun ei tarvitse ottaa mitään hormoneja enkä halua tietenkään leikkauttaa sukuelimiä. Joten mitään terveydellisiä ja mentaalisia hormonihäiriökomplikaatioita ei olisi ja "peli" toimisi hyvin. Olisin siis ns. shemale, mutta ilman lääkärin apua. Kasvojenkohotus ehkä tarvittaisiin, olisin sitten vielä naisellisemman näköinen.
Olen käyttänyt muotoilevia liivejä ja korsetteja jo kauan niin, että rinnatkin ovat muotoutuneet muotoiluliivien puristuksessa ihan hyvin (A/B kuppi). Jos olisin lihava, rinnat olisi tietty isommat, mutta tietenkin haluan olla naisellisen hoikka. Ehkä ne tissit siitä vielä kasvavat, sillä käytän myös rintoja kiinteyttäviä ja kasvattavia luonnontuotevoiteita.
Ja olen hetero eli haluan löytää tätä juttua ymmärtävän naisen (nykyinen ei ymmärrä), tiedän että teitä on.
Naiseksi ilman hormoneja ja kirurgiaa
Naiselliseksi
2
181
Vastaukset
- Naiselliseks
Nainen, voin lähettää kuvani! (viestin aloittajalta)
- Geteealll
Hyvinpä menee naiseutesi kanssa, kun olet hetero ja siten kiinnostut naisista. Ja hoikkuus on poikamaista, läskit ja pyöreys naisellista.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653