Olisin mieluummin nainen, ainakin ulkonäöllisesti ja se onnistuukin aika hyvin pukeutumalla ja meikkaamalla (pituus 171, paino 63, korsettivyötärö, hoikat käsivarret jne). Kokemusta on jo. Eli minun ei tarvitse ottaa mitään hormoneja enkä halua tietenkään leikkauttaa sukuelimiä. Joten mitään terveydellisiä ja mentaalisia hormonihäiriökomplikaatioita ei olisi ja "peli" toimisi hyvin. Olisin siis ns. shemale, mutta ilman lääkärin apua. Kasvojenkohotus ehkä tarvittaisiin, olisin sitten vielä naisellisemman näköinen.
Olen käyttänyt muotoilevia liivejä ja korsetteja jo kauan niin, että rinnatkin ovat muotoutuneet muotoiluliivien puristuksessa ihan hyvin (A/B kuppi). Jos olisin lihava, rinnat olisi tietty isommat, mutta tietenkin haluan olla naisellisen hoikka. Ehkä ne tissit siitä vielä kasvavat, sillä käytän myös rintoja kiinteyttäviä ja kasvattavia luonnontuotevoiteita.
Ja olen hetero eli haluan löytää tätä juttua ymmärtävän naisen (nykyinen ei ymmärrä), tiedän että teitä on.
Naiseksi ilman hormoneja ja kirurgiaa
Naiselliseksi
2
199
Vastaukset
- Naiselliseks
Nainen, voin lähettää kuvani! (viestin aloittajalta)
- Geteealll
Hyvinpä menee naiseutesi kanssa, kun olet hetero ja siten kiinnostut naisista. Ja hoikkuus on poikamaista, läskit ja pyöreys naisellista.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237