Kertokaa rotu, ja kennel josta ostitte koiranne.
Oliko ongelmia?
Arvostaisin myös jos "huonoista" kasvattajista tulisi tietoa.
Jos teillä on samasta kasvattajasta/kennelistä kokemusta niin vastatkaa edellisen alle.
Kennel kokemuksia !!
11
6989
Vastaukset
- Mitäköhänyrittää
Haluat siis kenneleiden haukkumaketjun tännekkö?
Minusta, jos on kysyttävää,tai ongelmaa kennelin kanssa josta koiransa on ostanut.Niin ne asiat hoidetaan keskenään,ei suomi24 nimettömänä,herjaten ja haukkuen.
Mun koirilla on ollu aina hyvät ja mukavat kasvajat.Ei tulis pieneen mieleenkään alkaa julkisesti tällä valittaa mistää.
Eikö tommoset haukkumisjutut oo nuorison hommia,ei kai aikuiset ihmiset semmoseen lähde,ja viellä nimettömänä?- EnMÄÄVaanMuut
Heh heh! Siinähän säksättää palstan vakiomussuttaja, joka haukkuu maan rakoon jokaisen milloin mistäkin syystä - NIMETTÖMÄNÄ. Mutta hei, omat sääntösi eivät tietenkään koske sinua.
- silmäkäteennyt
EnMÄÄVaanMuut kirjoitti:
Heh heh! Siinähän säksättää palstan vakiomussuttaja, joka haukkuu maan rakoon jokaisen milloin mistäkin syystä - NIMETTÖMÄNÄ. Mutta hei, omat sääntösi eivät tietenkään koske sinua.
Mitä sinä itse juuri teit?
- EnMÄÄVaanMuut
silmäkäteennyt kirjoitti:
Mitä sinä itse juuri teit?
Käräytin sinut kaksinaismoralismista. Etkö itse sen vertaa tajunnut?
- hbsbsv893lpo
Hyvä ketju. Vastaisin, mutta kennelpaskan pitäjät laittelevat muutenkin tappouhkauksia.
Älkää koskaan ostako koiraa porvoolaisesta kennelistä!!! Vaikka olisi kuinka kauniit kuvat netttisivuilla- näinmeilläon
ok,en kyllä nettikuvien mukaan valitse.Vaan tutkimus,näyttely ja koetulosten.Sukulaisten tiedot on tarkitettava.
- Samanlaisia
Samanlaisia koiria on Mynämäellä joita ei pidä ostaa.
- Varokaa
98% Kennelin pitäjistä jättää kertomatta sisäsiittoisuuden...En ostaisi Suomen kenneleistä mitään.Pelkkiä huonoja kokemuksia.
- varokaavielä
Tasan samat sanat. Minulle on valehdeltu aivan päin näköä. Sukusiitos% muka nolla... Sitten osoittautui, että "ulkomaantuonti" -uros olikin emän lähisukulainen. Eri kennelnimet vain hämäsivät. Kenneliä pitävä eukko kielsi kaiken vaikka suoraan kysyttiin.
- Voityhmääparkaa
Rekattujen suomalaisten pentujen sukusiitosprosentinkin voi kätevästi tarkistaa jalostustietokannasta. Sinne sitä ei vääristele erkkikään. Että kylläpä olisi helppoa, jos kaikilla olisi taito tehdä elämästään mahdollisimman mutkatonta, mutta kun ei niin ei. Sekin on sitten tietenkin kaikkien kenneleiden vika, ettei omassa päässä liikkuu mitään. Kiinnostaisi tietää, miten se sukusiitosprosentti sitten saadaan satavarmasti tietoon, jos ei tajua hankkia rekisteröityä pentua suomalaiselta, vastuuntuntoiselta kasvattajalta.
- VainKäteisellä
Voityhmääparkaa kirjoitti:
Rekattujen suomalaisten pentujen sukusiitosprosentinkin voi kätevästi tarkistaa jalostustietokannasta. Sinne sitä ei vääristele erkkikään. Että kylläpä olisi helppoa, jos kaikilla olisi taito tehdä elämästään mahdollisimman mutkatonta, mutta kun ei niin ei. Sekin on sitten tietenkin kaikkien kenneleiden vika, ettei omassa päässä liikkuu mitään. Kiinnostaisi tietää, miten se sukusiitosprosentti sitten saadaan satavarmasti tietoon, jos ei tajua hankkia rekisteröityä pentua suomalaiselta, vastuuntuntoiselta kasvattajalta.
Vastuuntuntoisia, suomalaisia koirankasvattajia ei ole olemassakaan. Kyseessä on taruolento, vähän niin kuin joulupukki. Suomalainen kennelinpitäjä on lähtökohtaisesti huijari, yhteiskunnan tukiaisilla ja verovapailla eläinkaupoilla elelevä, kova ja kyyninen, rahanahne valehtelija. Mikään vale ei ole liian paksu hänen suuhunsa, kun rahasta on kysymys.
Vialliset ja ei-toivotut pennut tämä Cruella de Vil paloittelee kirveellä takapihalla ja syöttää emälleen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711