Hylätty yo-kokeesta

Tyttö-kaksoistutkinnolla

Sain hylätyn psykologian yo-kokeesta.

Syynä huono opettaja (emme koskaan tehneet esseitä), se että kävin kurssit vanhan opsin mukaan kun koe oli uuden opsin mukainen, ja erityisesti se, etten lukenut käytännössä lainkaan. Olen aina ollut huono pänttäämään. Koska sain kursseista ysejä ja kymppejä, luulin olevani vahvilla aineessa, ja pettymys oli suuri tulosten tullessa.
Eniten kuitenkin tuntui pahalta kun ihmiset ihan tosissaan luulivat minun pääsevän läpi, kovaan ääneen ja suu auki loksahtaen ihmettelivät.
Eihän se auta muu kuin valmistautua paremmin ja uusia, minähän aion valmistua keväällä ylioppilaaksi.

Vertaistukea? Kuinka muilla meni yo-kokeissa?

1

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervehdys,

Tsemppiä. Ylioppilaskirjoituksiin lukeminen onkin hyvä aloittaa jo aikaisessa vaiheessa. Mutta ei yksi huonosti mennyt koe haittaa, uudestaan vaan yrittämään. Asenteesi kuulostaakin olevan kohdillaan.
      Onnea kirjoituksiin.

Terveisin,
      Silja Joensuun Saappaasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3119
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      74
      3024
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2880
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2564
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      2047
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1605
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1600
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1546
    Aihe