Kesi, missä viipyvät sunnuntaiaamun sekoilut?

melluvainaja_grillissä

Ja toinen kysymys: Oletko tänään ajatellut mennä Jumalan sanan kuuloon Kempeleen rauhanyhdistykselle seuroihin klo 16.00?

http://kempeleenrauhanyhdistys.fi/

Sinne kuulemma on erityisesti kutsuttu kaikkia epäuskoisia. Valejuutalaisia ei ole erikseen mainittu, mutta hekin lienevät tervetulleita. Eiväthän terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.

19

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauantaina pidin saarnan, Jumalan 6. Liitosta, eli Jeesuksen liitosta ja tänään, lähden juuri Jeesuksen seurakuntaan penkille.

• Todella_hie-

noa, ettyä tulet tänään rauhanyhdistykselle. Tervetuloa!

• Todella_hie- kirjoitti:

noa, ettyä tulet tänään rauhanyhdistykselle. Tervetuloa!

Miksi? Minähän seuraan Jeesusta, en Ray;tä?

erro mikä siellä on mielestäsi parempaa, ei minulle (tunnen lahkon), vaan lollekin sekulaarille?

• Ethän_sinä
        Kesitas kirjoitti:

Miksi? Minähän seuraan Jeesusta, en Ray;tä?

erro mikä siellä on mielestäsi parempaa, ei minulle (tunnen lahkon), vaan lollekin sekulaarille?

voi seurata Jeesusta, jos et tule hänen omiensa yhteyteen. Harki, että peruit ajatuksesi tulla Jumalan sanan kuuloon :-(. Saattaa pian myöhäinen saavuttaa...

• Ethän_sinä kirjoitti:

voi seurata Jeesusta, jos et tule hänen omiensa yhteyteen. Harki, että peruit ajatuksesi tulla Jumalan sanan kuuloon :-(. Saattaa pian myöhäinen saavuttaa...

Minäkö en ole Jeesuksen omien joukossa? Häpeä. Näytä missä se Raamatussa on, niin jatketaan. Kerro myös se, että "omien joukossasi" kenellä on Hengen armolahja, kuka puhuu kielillä, kuka parantaa? Huomaat, että olet suolla.

• Sinua_ei
        Kesitas kirjoitti:

Minäkö en ole Jeesuksen omien joukossa? Häpeä. Näytä missä se Raamatussa on, niin jatketaan. Kerro myös se, että "omien joukossasi" kenellä on Hengen armolahja, kuka puhuu kielillä, kuka parantaa? Huomaat, että olet suolla.

tunneta Jeesuksen omien joukossa. Olet olevinasi häävieras, mutta hääpuku sinulta puuttuu. Kiirehdi siis parannuksen askelille ennen kuin myöhäinen saavuttaa.

• Sinua_ei kirjoitti:

tunneta Jeesuksen omien joukossa. Olet olevinasi häävieras, mutta hääpuku sinulta puuttuu. Kiirehdi siis parannuksen askelille ennen kuin myöhäinen saavuttaa.

Miten Sinä sen tiedät, sillä Jeesus ei asua käsin tehdyissä temppeleissä, kuten Kerho, ja todellisuudessa ette tunne koko Jumalaa Jeesuksessa. Minun parannus on tehty varmastai ennen sinun syntymää. Jatka vain tuossa pakanallisessa lahkossa.

• laittakaanapitkiinni

On se hauskaa kun yksi mies uhkaa koko veeälpopulaa!

• Eihän_hän

mitään uhkaa. Sekoilee, voltteilee ja upottautuu palstalla kaikkien huviksi. Kun mellu on siirtynyt grillijuhliinsa ei palstalla enää olekaan muuta hauskaa kuin Kesi.

• Demari-mies
        Eihän_hän kirjoitti:

mitään uhkaa. Sekoilee, voltteilee ja upottautuu palstalla kaikkien huviksi. Kun mellu on siirtynyt grillijuhliinsa ei palstalla enää olekaan muuta hauskaa kuin Kesi.

Missä Kesitas on kertonut voltteilusta? Olen valehtelia. Mistä todisteen Melperin olotilasta, saastaien henkilö olet.

• ällistynyt
        Demari-mies kirjoitti:

Missä Kesitas on kertonut voltteilusta? Olen valehtelia. Mistä todisteen Melperin olotilasta, saastaien henkilö olet.

Minnekäs Melperi on palstalta häipynyt? Aikaisemmin oli ahkera kirjoittelija. Joko kyllästyi vai lie siirtyny toisille apajille?

• norttijuhliin

Ja on ainut jolla on jotain sanottavaa Raamatun asioista, se sinulta unohtui tuosta ceeveestä.

• Paholainenkin

tuntee Raamatun.

• VL-rules
        Paholainenkin kirjoitti:

tuntee Raamatun.

Mistä sen tiedät?

• keletunteehuh
        VL-rules kirjoitti:

Mistä sen tiedät?

niin mutta veeällät eivät tunne, eikö olekkin hassua !

luulis justiinsa toisinpäin olevan tarpeen.

• kempelehalii

KEMPELEHALII

• Kesihän

on eilen sekoillut tässä ketjussa lukuisia kertoja. Ja nyt hän vielä maanantainakin sekoilee tässä, vaikka nuo sekoilut oikeastaan kuuluisivat omaan maanantaiaamun sekoiluketjuun.

• mitähäntänään

Sinulla riittää noita mielitekoja: ""Miksi? Minähän seuraan Jeesusta, en Ray;tä?"".
      Oletko mahdollisesti huono pelaaja ja hävitessäsi rahasi, et tykkääkään Raha-automaattiyhdistyksestä? Tuo toki on alitajunnasta lähtevää, että katastrofin hetkellä haluaa turvata vaihtoehto kakkoseen, mikä milloinkin mieleen juolahtaa. Odotellaan aamun sekoiluasi.

• ylikierrosvalvoja

No niin VL-ukot, hus hus ja menkäähän sinne seuroihinne ja muistakaakin laittaa sepaluksenne napit kiinni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2292
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1557
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1124
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1108
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe