Kesi, missä viipyvät sunnuntaiaamun sekoilut?

melluvainaja_grillissä

Ja toinen kysymys: Oletko tänään ajatellut mennä Jumalan sanan kuuloon Kempeleen rauhanyhdistykselle seuroihin klo 16.00?

http://kempeleenrauhanyhdistys.fi/

Sinne kuulemma on erityisesti kutsuttu kaikkia epäuskoisia. Valejuutalaisia ei ole erikseen mainittu, mutta hekin lienevät tervetulleita. Eiväthän terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.

19

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauantaina pidin saarnan, Jumalan 6. Liitosta, eli Jeesuksen liitosta ja tänään, lähden juuri Jeesuksen seurakuntaan penkille.

      • Todella_hie-

        noa, ettyä tulet tänään rauhanyhdistykselle. Tervetuloa!


      • Todella_hie- kirjoitti:

        noa, ettyä tulet tänään rauhanyhdistykselle. Tervetuloa!

        Miksi? Minähän seuraan Jeesusta, en Ray;tä?

        erro mikä siellä on mielestäsi parempaa, ei minulle (tunnen lahkon), vaan lollekin sekulaarille?


      • Ethän_sinä
        Kesitas kirjoitti:

        Miksi? Minähän seuraan Jeesusta, en Ray;tä?

        erro mikä siellä on mielestäsi parempaa, ei minulle (tunnen lahkon), vaan lollekin sekulaarille?

        voi seurata Jeesusta, jos et tule hänen omiensa yhteyteen. Harki, että peruit ajatuksesi tulla Jumalan sanan kuuloon :-(. Saattaa pian myöhäinen saavuttaa...


      • Ethän_sinä kirjoitti:

        voi seurata Jeesusta, jos et tule hänen omiensa yhteyteen. Harki, että peruit ajatuksesi tulla Jumalan sanan kuuloon :-(. Saattaa pian myöhäinen saavuttaa...

        Minäkö en ole Jeesuksen omien joukossa? Häpeä. Näytä missä se Raamatussa on, niin jatketaan. Kerro myös se, että "omien joukossasi" kenellä on Hengen armolahja, kuka puhuu kielillä, kuka parantaa? Huomaat, että olet suolla.


      • Sinua_ei
        Kesitas kirjoitti:

        Minäkö en ole Jeesuksen omien joukossa? Häpeä. Näytä missä se Raamatussa on, niin jatketaan. Kerro myös se, että "omien joukossasi" kenellä on Hengen armolahja, kuka puhuu kielillä, kuka parantaa? Huomaat, että olet suolla.

        tunneta Jeesuksen omien joukossa. Olet olevinasi häävieras, mutta hääpuku sinulta puuttuu. Kiirehdi siis parannuksen askelille ennen kuin myöhäinen saavuttaa.


      • Sinua_ei kirjoitti:

        tunneta Jeesuksen omien joukossa. Olet olevinasi häävieras, mutta hääpuku sinulta puuttuu. Kiirehdi siis parannuksen askelille ennen kuin myöhäinen saavuttaa.

        Miten Sinä sen tiedät, sillä Jeesus ei asua käsin tehdyissä temppeleissä, kuten Kerho, ja todellisuudessa ette tunne koko Jumalaa Jeesuksessa. Minun parannus on tehty varmastai ennen sinun syntymää. Jatka vain tuossa pakanallisessa lahkossa.


    • laittakaanapitkiinni

      On se hauskaa kun yksi mies uhkaa koko veeälpopulaa!

      • Eihän_hän

        mitään uhkaa. Sekoilee, voltteilee ja upottautuu palstalla kaikkien huviksi. Kun mellu on siirtynyt grillijuhliinsa ei palstalla enää olekaan muuta hauskaa kuin Kesi.


      • Demari-mies
        Eihän_hän kirjoitti:

        mitään uhkaa. Sekoilee, voltteilee ja upottautuu palstalla kaikkien huviksi. Kun mellu on siirtynyt grillijuhliinsa ei palstalla enää olekaan muuta hauskaa kuin Kesi.

        Missä Kesitas on kertonut voltteilusta? Olen valehtelia. Mistä todisteen Melperin olotilasta, saastaien henkilö olet.


      • ällistynyt
        Demari-mies kirjoitti:

        Missä Kesitas on kertonut voltteilusta? Olen valehtelia. Mistä todisteen Melperin olotilasta, saastaien henkilö olet.

        Minnekäs Melperi on palstalta häipynyt? Aikaisemmin oli ahkera kirjoittelija. Joko kyllästyi vai lie siirtyny toisille apajille?


    • norttijuhliin

      Ja on ainut jolla on jotain sanottavaa Raamatun asioista, se sinulta unohtui tuosta ceeveestä.

      • Paholainenkin

        tuntee Raamatun.


      • VL-rules
        Paholainenkin kirjoitti:

        tuntee Raamatun.

        Mistä sen tiedät?


      • keletunteehuh
        VL-rules kirjoitti:

        Mistä sen tiedät?

        niin mutta veeällät eivät tunne, eikö olekkin hassua !

        luulis justiinsa toisinpäin olevan tarpeen.


    • kempelehalii

      KEMPELEHALII

    • Kesihän

      on eilen sekoillut tässä ketjussa lukuisia kertoja. Ja nyt hän vielä maanantainakin sekoilee tässä, vaikka nuo sekoilut oikeastaan kuuluisivat omaan maanantaiaamun sekoiluketjuun.

    • mitähäntänään

      Sinulla riittää noita mielitekoja: ""Miksi? Minähän seuraan Jeesusta, en Ray;tä?"".
      Oletko mahdollisesti huono pelaaja ja hävitessäsi rahasi, et tykkääkään Raha-automaattiyhdistyksestä? Tuo toki on alitajunnasta lähtevää, että katastrofin hetkellä haluaa turvata vaihtoehto kakkoseen, mikä milloinkin mieleen juolahtaa. Odotellaan aamun sekoiluasi.

    • ylikierrosvalvoja

      No niin VL-ukot, hus hus ja menkäähän sinne seuroihinne ja muistakaakin laittaa sepaluksenne napit kiinni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe