Virtsavaivat

Oko66

Ongelmana että koko ajan virtsahätä....nelisen vuotta HUS hoidossa eikä apua tunnu vaan löytyvän....tähystykset tehty...rakon venytykset ja huuhtelut ei auta...eturauhanen tutkittu.....botox ei auta...mikään lääke ei auta...luontaistuotteetkin kokeiltu..kellään mittää vastaavaa ollu...mistä apuja...olen viiskymppinen...voisiko olla selkä/suolistoperäistä...

7

552

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikahvia

Luultavasti sinulla on yliaktiivinen rakko. Juotko kahvia paljon? Kahvi on voimakkaasti virtsaa erittävä. Yritäppä olla muutama päivä vähällä kahvin juonnilla, juo vain vettä , maitoa tai piimää .
      Myös kalja lisää virtsan eritystä.
      Huomaat muutaman päivän kokeilulla onko vaikutusta.

• Pissihätäloppui

Kahvi on virtsaamistiheyttä vaikuttava aine, samoin alkoholi. Vältä näitä aineita. Muista ettet kyljestä itseäsi. Lämpötyynyä on hyvä sillointällöin käyttää talviaikana. On myös lääke jota käyttämällä, ainakin minä sain yliaktiivisen rakon aiheuttaviin vaivoihin avun.Betmiga 50 mg. Yksi tabletti vuorokaudessa.

• Pissihätäloppui

Piti sanoa ettet kylmetä itseäsi.

• Jappe52

Mulle työterveyslääkäri kertoi, että suolistoa ja virtsarakkoa säätelee sama hermo. Eli jos toisen takia hermo on ärtynyt, niin se vaikuttaa toiseenkin.

• Eimainosvaantotuus

Ainakin 15v kärsinyt samoista vaivoista. Elämä ollut paikoin ihan helvettiä. On kokeiltu kaikkea..ollut pitkään gluteenittomalla ja kaikkea mahdollista. Tutkittu myös jos mitäkin, eturauhastulsehdustakin lääkitty. Vain kala ja perunat sopivat hyvin mutta ei niitä voinut ihan kokoaika syödä. Siitä aloin selvittää että mikä juttu se voi olla. Netti tiesi että jostainsyystä moni suolistosairauksista kärsivä saa apua kalaölypilleresitä isoilla annoksilla. Aloin kokeilla vaikken siihen uskonut. Epätoivoissani halusin kokeilla niitäkin. Ja kas, enää en valita ja pystyn elämään käytännössä normaalia elämää. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Minä olen nyt käyttänyt n.2kk ja koskaan enää en lopeta. Ps. jos syöt määrättyjä verenapinelääkkeitä niin ne aiheuttavat virtsaamisvaivoja, ainakin muutenkin alavatsavaivoista kärsiville. Onnea kokeiluun..

• Jappe52

Mielenkiintoista, täytyy kokeilla. Millainen annos sinulla oli käytössä?

• Gubbe70

10 v verenpainelääkkeillä ja kahvia tai kaljaa kun juo niin jatkuvasti pissattaa.- Tiedä sitten onko myös joku suolistovika kun aamuisin joutaa 3 kertaa paskalla käymään ennenkuin ujkoilemaan :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1334
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      53
      691
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      594
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      184
      515
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      60
      501
    Aihe