Virtsavaivat

Oko66

Ongelmana että koko ajan virtsahätä....nelisen vuotta HUS hoidossa eikä apua tunnu vaan löytyvän....tähystykset tehty...rakon venytykset ja huuhtelut ei auta...eturauhanen tutkittu.....botox ei auta...mikään lääke ei auta...luontaistuotteetkin kokeiltu..kellään mittää vastaavaa ollu...mistä apuja...olen viiskymppinen...voisiko olla selkä/suolistoperäistä...

7

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikahvia

Luultavasti sinulla on yliaktiivinen rakko. Juotko kahvia paljon? Kahvi on voimakkaasti virtsaa erittävä. Yritäppä olla muutama päivä vähällä kahvin juonnilla, juo vain vettä , maitoa tai piimää .
      Myös kalja lisää virtsan eritystä.
      Huomaat muutaman päivän kokeilulla onko vaikutusta.

• Pissihätäloppui

Kahvi on virtsaamistiheyttä vaikuttava aine, samoin alkoholi. Vältä näitä aineita. Muista ettet kyljestä itseäsi. Lämpötyynyä on hyvä sillointällöin käyttää talviaikana. On myös lääke jota käyttämällä, ainakin minä sain yliaktiivisen rakon aiheuttaviin vaivoihin avun.Betmiga 50 mg. Yksi tabletti vuorokaudessa.

• Pissihätäloppui

Piti sanoa ettet kylmetä itseäsi.

• Jappe52

Mulle työterveyslääkäri kertoi, että suolistoa ja virtsarakkoa säätelee sama hermo. Eli jos toisen takia hermo on ärtynyt, niin se vaikuttaa toiseenkin.

• Eimainosvaantotuus

Ainakin 15v kärsinyt samoista vaivoista. Elämä ollut paikoin ihan helvettiä. On kokeiltu kaikkea..ollut pitkään gluteenittomalla ja kaikkea mahdollista. Tutkittu myös jos mitäkin, eturauhastulsehdustakin lääkitty. Vain kala ja perunat sopivat hyvin mutta ei niitä voinut ihan kokoaika syödä. Siitä aloin selvittää että mikä juttu se voi olla. Netti tiesi että jostainsyystä moni suolistosairauksista kärsivä saa apua kalaölypilleresitä isoilla annoksilla. Aloin kokeilla vaikken siihen uskonut. Epätoivoissani halusin kokeilla niitäkin. Ja kas, enää en valita ja pystyn elämään käytännössä normaalia elämää. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Minä olen nyt käyttänyt n.2kk ja koskaan enää en lopeta. Ps. jos syöt määrättyjä verenapinelääkkeitä niin ne aiheuttavat virtsaamisvaivoja, ainakin muutenkin alavatsavaivoista kärsiville. Onnea kokeiluun..

• Jappe52

Mielenkiintoista, täytyy kokeilla. Millainen annos sinulla oli käytössä?

• Gubbe70

10 v verenpainelääkkeillä ja kahvia tai kaljaa kun juo niin jatkuvasti pissattaa.- Tiedä sitten onko myös joku suolistovika kun aamuisin joutaa 3 kertaa paskalla käymään ennenkuin ujkoilemaan :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe