Ongelmana että koko ajan virtsahätä....nelisen vuotta HUS hoidossa eikä apua tunnu vaan löytyvän....tähystykset tehty...rakon venytykset ja huuhtelut ei auta...eturauhanen tutkittu.....botox ei auta...mikään lääke ei auta...luontaistuotteetkin kokeiltu..kellään mittää vastaavaa ollu...mistä apuja...olen viiskymppinen...voisiko olla selkä/suolistoperäistä...
Virtsavaivat
7
372
Vastaukset
- eikahvia
Luultavasti sinulla on yliaktiivinen rakko. Juotko kahvia paljon? Kahvi on voimakkaasti virtsaa erittävä. Yritäppä olla muutama päivä vähällä kahvin juonnilla, juo vain vettä , maitoa tai piimää .
Myös kalja lisää virtsan eritystä.
Huomaat muutaman päivän kokeilulla onko vaikutusta. - Pissihätäloppui
Kahvi on virtsaamistiheyttä vaikuttava aine, samoin alkoholi. Vältä näitä aineita. Muista ettet kyljestä itseäsi. Lämpötyynyä on hyvä sillointällöin käyttää talviaikana. On myös lääke jota käyttämällä, ainakin minä sain yliaktiivisen rakon aiheuttaviin vaivoihin avun.Betmiga 50 mg. Yksi tabletti vuorokaudessa.
- Pissihätäloppui
Piti sanoa ettet kylmetä itseäsi.
- Jappe52
Mulle työterveyslääkäri kertoi, että suolistoa ja virtsarakkoa säätelee sama hermo. Eli jos toisen takia hermo on ärtynyt, niin se vaikuttaa toiseenkin.
- Eimainosvaantotuus
Ainakin 15v kärsinyt samoista vaivoista. Elämä ollut paikoin ihan helvettiä. On kokeiltu kaikkea..ollut pitkään gluteenittomalla ja kaikkea mahdollista. Tutkittu myös jos mitäkin, eturauhastulsehdustakin lääkitty. Vain kala ja perunat sopivat hyvin mutta ei niitä voinut ihan kokoaika syödä. Siitä aloin selvittää että mikä juttu se voi olla. Netti tiesi että jostainsyystä moni suolistosairauksista kärsivä saa apua kalaölypilleresitä isoilla annoksilla. Aloin kokeilla vaikken siihen uskonut. Epätoivoissani halusin kokeilla niitäkin. Ja kas, enää en valita ja pystyn elämään käytännössä normaalia elämää. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Minä olen nyt käyttänyt n.2kk ja koskaan enää en lopeta. Ps. jos syöt määrättyjä verenapinelääkkeitä niin ne aiheuttavat virtsaamisvaivoja, ainakin muutenkin alavatsavaivoista kärsiville. Onnea kokeiluun..
- Jappe52
Mielenkiintoista, täytyy kokeilla. Millainen annos sinulla oli käytössä?
- Gubbe70
10 v verenpainelääkkeillä ja kahvia tai kaljaa kun juo niin jatkuvasti pissattaa.- Tiedä sitten onko myös joku suolistovika kun aamuisin joutaa 3 kertaa paskalla käymään ennenkuin ujkoilemaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425546Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k273970Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192354Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2872192Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481441Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611289Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1271109- 35963
- 164846