Mistä saa bios passari on nimitäin lojack brikattu ilman omistajan suostumuus.
Bios passari lojack birkattu ilman omistajan suostumuus.
3
161
Vastaukset
- hytgfr
Näin kävi kaverille kun asenti ubuntun, kannattaa uskoa kun varoitetaan ubuntun vaaroista.
- tarkempia-tietoja
Niin että haittaohjelmako on laittanut BIOSiin system admin salasanan etkä pääse koneen BIOSiin?
Koneen kiintolevy kannattaisi varmaankin perusteellisesti formatoida, käyttäen esim. Linux live USB-tikkua, jottei haittaohjelma pääse tekemään enempää vahinkoa ja leviämään.
Kannattaa tehdä nettihaku siitä, voiko juuri sen sinun konemallisi BIOS-salasanan nollata. Useinkin se nimittäin on mahdollista.
Jos kertoisit koneesi mallin täällä, monikin voisi varmaan asiassa neuvoa. - yhteydenotto-tulee
https://en.wikipedia.org/wiki/LoJack_for_Laptops
Jostain syystä on ehkä käynyt niin, että hallussasi olevassa koneessa on ollut Computrace aktivoituna, ja nyt viranomaistahotkin ajattelevat että hallussasi oleva koneesi on varastettu, ja tulevat aikanaan ottamaan yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376