Olenko ihmissusi?

SohviE

Moi oon 11 vuotias tyttö Pirkanmaalta. Oon tässä jonkun aikaa himoinnut lihaa,murissu meidän koiralle joskus myös unissani ja ulvon täysikuulle ja silloin tulen agressiiviseksi. Ja on silmäni muuttuvat keltaisiksi.Olen nykyään paljon ulkona ja katson pieniäkin liikkeitä. JA LÄHDEN VÄLILLÄ JÄNISTENKIN PERÄÄN?! Ja kiihdyn nopeasti. Minun perheeni ei ole tietääkseni ihmissusia... mutta en tiedä että olenko minä? En kaipaa mitään että oon joku taikauskoinen tyyppi tai outo

7

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satujanuojeesustelut

      et perus kristinuskoinen vaan

      • Sudenverinen

        Miten ihmissudet liittyy kristinuskoon? En oo uskovainen mut ihmissusiin mä uskon


    • susifani

      Mäki haluaisin tietää oonko ihmissusi silmät on vähä kellertävät ja tykkään ulvoo käydä leikkimässä metsässä hauluan myös muuttaa lappiin ihan vaan koska siellä on paljon susia (äiti ja isi ei anna kovin helposti)(eikä meillä oo riittävästi rahaa)

      • Hei,
        Ihmissuden silmät ovat keltaiset, mutta voivat kyllä muuttua ihmisen oman silmien värin mukaan.

        Oletko miettinyt että olisit "therian" joka uskoo että on ollut entisessä elämässä susi, sen takia tykkäät ulvoa. Leikkiminen on normaalia tuossa iässä.


    • Alfasusi

      tule susien tapaamis paikalle 03.15 kuulet kyllä kutsu ulvonnan...

    • Sudenverinen

      Oon myös 11 v (pian 12) mut asun turussa eli asun kaupungissa jossa en haluis asuu. Ja siis uskon myös olevani ihmissusi. Ois kiva keskustella jossain somes?

    • migreeni

      Eipä ihme olekaan, sillä Tampereella syntyneet on kaikki ihmissusia. Näin jo vapaamuurarit langetti kirouksen/taian Hatanpään kartanossa kun päättettiin Tampereen kaupungin perustamisesta, että jokainen joka siinä kaupungissa syntyy jonka vapaamuurarit perustivat syntyy ihmissudeksi.
      Tässä on kerrottava sen verran, että jokainen on ihmissutena aika lailla eri lainen, jotkut tietää sen, useimmat eivät. Ja muutos ei kaikilla tapahdu esim.täysikuulla, vaan vaikkapa raa an lihan haju voi tuoda nuo piirteet pintaan, tai vaikkapa se jos joku saa pienenkin haavan, josta tihkuaa verta.
      Aikojen saatossa on Pirkanmaa yleensä täyttynyt ihmissusista, ne on ehkä purreet sinua tietämättäsi kun olet Tampereella viimeksi käynyt, tai vaihtoehtoja on monia. Parannuskeinoa ei vaan ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2104
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      173
      1919
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      38
      1409
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1188
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1187
    Aihe