Lindström poliisille tehohoidossa, mää ajoi vaalipakua sinistä ja nää toiset hallituksen kaverit aloivat inistä ajelet liian hiljaisesti ja niinpä päätin ensin hytkyttää ylämäkeen kaasua jarrua vuoron perään jyt-ky jyt-ky jyt-ky niin et pakun takaovet paukku. Sen Soinin naurun jälkeen multa paloi oikeesti pinna mä panin kaasulle jalkaa heitin kurvissa jo nelosta huutaen samalla Sipilälle näitkö, Sdp makkarakojulla vapistiin jo pelosta sillä yksi niistä jäi alle mut niitähän on seuraavissa vaaleissa jo muutenkin liikaa. Orpo huusi pakun ikkunasta miten pyörät ne vaikutti soikeelle kun heitin kurvista Mannerheimintielle satasta oikeelle niin et perusuomalaisien Lauran hameen helmat viimasta korviin nousi ja näkyi mirri eduskuntatalon ikkunoista sisäälle ja kansanesustajat huusi, allelujaa. Vastaan käveli samaan aikaan Li Andersson joka näytti meille kieltä ja Terho heittti sitä kossupullolla päähän. Johon totesimme porukassa nauraen et on ollut monta koittajaa mut ei ole tullut vielä vaaleissa meille voittajaa ja hulilitaan vasta haudassa. Kyselimme Martoilta et tietääks ne mediatalolle mitään tiestä kun Sipilä polkaisi navigaattorin vahingossa päreiksi lattiaan. Viimein kivi paperi sakset pelillä päätimme oikaista Auroran sairaalan seinän läpi. Mitä ois pitänyt vähän ajatella.
Hallituksen matka vaalitenttiin
vaalivitsailua
2
121
Vastaukset
- Potaska
Aika hauska.
Mitäs tykkäät tästä.
Mykkänen ei osannut sanoa ei.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14883394/miasa-poliisi - MastersWitch
Tuohon pitäs tehä partituuri !
Trancee tai Beepoppia. Ja ilmakitarakomppi. Ja biittaava bassokulku. Ehkä lisäks hyvä arpeggio. Ja basari neljäsosilla jump jump jump jump. Extended Mix 9min.
Kuka vois tehhä? Joka ossaa...
Wezku Matikka
Inkilänmäki
Kuopio
"MastersWitch"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815