Onko Thai ruoka teidän mielestä hyvää? Minusta se on ihan pe.,,,,tä! Chilillä peitetty mädäntyneen ruoan maku! Hyi helevetti.
Jotkut vielä hehkuttaa thaikeittiötä?
Thai ruoka
5
369
Vastaukset
- chilillä
Onhan ne älyttömän hyviä. Jos itse syöt McDonnaldsissa niin varmasti se, että ruoassa on makuja yllättää ihan samaten kuin teinin yllättää ensimmäinen känni. Toinen juttu on se, että chiliä on helppo laittaa liikaa, mutta toissaalta sitä voi myös laittaa vähemmän.... ihan sama onko keittiö thai vai joku muu.
- chilllä
Äitee yritti tehdä pohjaan palaneesta kaurapuurosta Thai ruokaa laittamalla siihen chiliä. No pieleenhän se meni. Siitä saakka olen inhonnut Thai ruokaa.
- jasuolitoimii
Kaurapuuroon voi laittaa chili-lientä, on yllättävän hyvää
- senegambiaan
Siitä päätellen, miten paljon suomalaiset istuvat ulkomailla nk. suomiravintoloissa, ei eksoottisemmat ruuat maistu useimmille suomalaisille.
Thai ruoka on niin hyvää, ettei sanotuksi saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482