Olen seurannut kiinnostuneena Englannin parlamentin istuntoja. Tuollahan istutaan rinta-rinnan kuin kanat orrella. Englanti on vanhoillinen maa, jossa tuo istuntotapa on ollut käytössä ties kuinkakauan eli olemassaolonsa ajan.
Suuri muutos on kuitenkin tapahtunut istuinosan, eli n.s. persuksen, leveydessä.
Ihmiset tulevat kookkaammiksi ajan myötä, näin myös Englannissa. Kun puheenvuoron käyttäjä palaa penkille on tämä istuin jo kuin ylitäynnä. Vuosisatojen kuluessa levinnyt persus ei sovinnolla mahdu aiotulla paikalleen.
Ovatkohan britit hyvinkin sopeutuvia, muulloinkin kuin istuessaan parlamentissa?
Kun perseet levenevät
4
140
Vastaukset
Persusten maa entinen iso-britannia, todellisuudessa pikku-britannia joka hajoamassa vielä pinnemmäksi kuin pyy maailman lopun edessä.
- ylähuoneesta
Samahan se on persusten kuin paisuneiden egojenkin suhteen. Nikotteleehan ne palautuksista, kun taukojen jälkeen odottavat suosiokommentteja. Ei jää kuin kosto jäljelle.
- Takakeikka
Samoin ryntäät laajentuneet vaan ei pm.
- kenkä.tietäis
Aika mielenkiintoinen huomio, tosin ilmeisesti toisarvoinen. Ehkä oleellisempaa syntyväisyyden kannalta olisi huomioida farmarihousujen negatiivinen vaikutus synnytystiehyiden supistajana. Tutkijat perustelevat huomiota sillä, että aikoinaan naiset saattoivat synnyttää vaikka heinätöita tehdessä. Nykyään tyostä poissaolo na terveyssyistä parisen viikkoa, ehkä enemmänkin, Elintaso vähentää syntyvyyttä, osatekijänä farmarihousut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898206
- 906302
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586213Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344791- 443274
- 503255
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572812- 442809
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492740