Nissan Micra naksuttaa ajossa oikealle käännyttäessä.

Neuvotarpeen

Onko kellään mitään ajatusta mistä johtuu naksutteleva ääni kun kääntää rattia ajon aikana oikealle? Sen verran epäterveeltä kuulostaa, että vaistonvaraisesti on alkanut ottamaan oikealle kääntymiset hitaammin ja laajemmalla säteellä. Voiko olla sellainen vika, että jää jossain vaiheessa tien päälle?

6

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Galinagulugova

Vetoakselin murrosnivel vetelee viimeisiä henkosia, tuskin tielle jättää kuitenkaan!

• ketjunaloittaja

Kiitos vastauksesta. Mitähän mahtaa korjaus maksaa?

• varman-päälle-

En uskoisi täällä annettuihin neuvoihin, vaan menisin korjaamolla arvioitavaksi. On niin paljon mahdollisuuksia kaikille äänille, että kannattaa nostaa pukille ja tarkistaa.

• Autokeskus

Aika merkkihuoltoon kannattaa tilata, ajoissa ettei juodu hinurii tillaamaan!

• Nissanisi

Touretten syndrooma.

• Anonyymi

2015 1,2l ratti oli 2 vuotta oudon jäykkä kunnes ei kääntynyt,lopputulos oli oja sekä puhelin pylväs joka mursi auton keulan.romuttamo kiitti jakorjasi pois,on kuulunut vastaavia tapauksia muutama ,joten kannattaa tarkastaa ohjaus järjestelmä,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      305
      2938
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1740
    3. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      16
      1730
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1545
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      388
      1400
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      31
      1259
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      189
      1090
    8. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1016
    9. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      945
    10. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      888
    Aihe