Onko kellään mitään ajatusta mistä johtuu naksutteleva ääni kun kääntää rattia ajon aikana oikealle? Sen verran epäterveeltä kuulostaa, että vaistonvaraisesti on alkanut ottamaan oikealle kääntymiset hitaammin ja laajemmalla säteellä. Voiko olla sellainen vika, että jää jossain vaiheessa tien päälle?
Nissan Micra naksuttaa ajossa oikealle käännyttäessä.
6
365
Vastaukset
- Galinagulugova
Vetoakselin murrosnivel vetelee viimeisiä henkosia, tuskin tielle jättää kuitenkaan!
- ketjunaloittaja
Kiitos vastauksesta. Mitähän mahtaa korjaus maksaa?
- varman-päälle-
En uskoisi täällä annettuihin neuvoihin, vaan menisin korjaamolla arvioitavaksi. On niin paljon mahdollisuuksia kaikille äänille, että kannattaa nostaa pukille ja tarkistaa.
- Autokeskus
Aika merkkihuoltoon kannattaa tilata, ajoissa ettei juodu hinurii tillaamaan!
- Nissanisi
Touretten syndrooma.
- Anonyymi
2015 1,2l ratti oli 2 vuotta oudon jäykkä kunnes ei kääntynyt,lopputulos oli oja sekä puhelin pylväs joka mursi auton keulan.romuttamo kiitti jakorjasi pois,on kuulunut vastaavia tapauksia muutama ,joten kannattaa tarkastaa ohjaus järjestelmä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842