Menkat pois 3v. Nyt tissit kipeenä ja ovulastiokipua.....mitä ihmettä??
Ovulaatiokipuja
4
270
Vastaukset
- Näinluulen
Itselläni on välillä kipua oikeassa munasarjassa. Kuukautisten vielä ollessa, niin tuo puoli oli aina vain kipeä. Olen ajatellut, että se on jotain pientä hormoonikäyntiä. Välillä on tuntunut tuota rintojen aristustakin.
- Apppp
Ok, kauanko sulla on ollu menkat pois?
- Näinluulen
Apppp kirjoitti:
Ok, kauanko sulla on ollu menkat pois?
Lähenee neljättä vuotta, kun loppuivat eli aikaa siitä on.
Olen todellakin ajatellut, että keho ehkä vaan vielä hormoonien takia reagoi. - Apppp
Näinluulen kirjoitti:
Lähenee neljättä vuotta, kun loppuivat eli aikaa siitä on.
Olen todellakin ajatellut, että keho ehkä vaan vielä hormoonien takia reagoi.Saattaahan tuo olla. Mistähän näistä hirmooneista tietää😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372363
- 561352
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586