Heippa kaikki me oikeen aikuiset !!!!!
Lähin katsoin tänne mitäs täällä tapahtuu.
Olen 61v, just täytin 9 pvä.
Me jo tietääkseni tai toivoakseni ymmärrämme että lähimmäisistämme on vältettävä tai siis se on itséyttää selvä. Se joka jotain tarvii niin me autamme jos vain suinkin kykenemme. . Annamme vaikka viimesemme. Mitä me siitä välitetöön.. Se on vain maallista Mutta sielumme emme SAVBñ
MALLA TVISTAA...
7
191
Vastaukset
Sha
Lähimmäisistämme on vältettävä.
itseyttää selvä
Mutta sielumme emme SAVBn
Että mitä?
Joko joku on joulukiljua maistellut, kun teksti on täysin ala-arvoista.- bobgeldof
Joo täällähän aikuisuus oikein kukoistaa,voisi sanoa jos kasvokkain olisi niin tukasta kiinni toisiaan kiskomassa! Mutta ei se mitään,kuluu se aika kuitenkin. Joskus jopa hymyilyttää pahimmat kiivailut!
Omatkin!
(saattoipa tulla joitakin kirjoitus-virheitä,sekään ei haittaa,koska pilkun-nussijat kyllä oikaisevat) - KertokaaViisaammat
Mitä SAVB tarkoittaa?
Näyttää ihan googlekäännökseltä toi teksti.
- Ei-edes-spärrälle
Auttamisvelvollisuus, niinkö?
Mikä helve tin auttamisvelvollisuus?
Mikä velvollisuus meillä on auttaa enää ketään, paitsi omasta tahdosta jotain pientä, ei rahalla ei materialla vaan vaikka makaronipussilla tai kantamalla klapeja tupaan.
Eiköhän se ole jälkikasvun ja ylipäätään nuorison velvollisuus auttaa iäkkäämpiä.
Tiesittekö muuten, että runsasta määrää hölmöjä kusautettiin taas huolella!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/694f02b4-5444-4712-aa0a-01e089070139
Muistithan ostaa roosa nauhan hah hah hah haaaaaaaaaaaaaa.Voi, toki ostin roosanauhan ja ostan sen ensi vuonnakin.
Se on hyvää ja asiallista varainkeräystä, tosi, tosi hyvään tarkoitukseen.
Ei minua ole kukaan kiusannut, jos sinä itsesi hölmönä pidät niin sille en voi mitään. Näkyy olevan sinulle iso murhe kun menit ostamaan muutaman euron nauhan, voi sinua surijaa. Koita nyt jotenkin siitä selvitä, kerro jollekin uskotulle tuo huolesi.
Kaikkihan me ollaan hölmöjä, ainakin kaikki jotka uskovat S korttiin ja sieltä saatavaan boonukseen.
Itse ensin maksavat ja sitten ovat iloisia, ei suinkaan hölmöjä, Sitähän suorastaan tienaa kun ostaa äskaupasta. niin hölmö minäkin olen.
Hyväuskoisten hölmöjenhän tämä maailma on.
Mutta pitää aloituksen mukaan muistaa, ettei vaan sieluaan myy. Sielustaan pitää pitää kiinni kaikin voimin.
- vfhimsf
--- kyll m ainkin toivoisn ettäkaikki mun juopponarkikit omaiset ja sukulaiset jättåis mun rauhan joulun aikaan ei ainakaan mitän remonttijuttja mitä ei ole sovittu ----sen ikävyykssä aimminkin suvun hormonihurmiöäijät ennekin tehtaillet kroonisessa pönäkässä pöhnannään ja rahapulissaan------ja jos joskus löytaisin talon vaihdettujjen uusien ovien salamyhhäpsesti kadonneet avainsarjatkin -olisi joskus edes kuvitelma oletetusta omasta rauhasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641042Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15909Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33802- 71787