Ukrainalainen rajaveneily

Merilainseuraaja

Onko tarkempaa tietoa kenelläkään, miksi Ukrainalaiset veneilijät eivät ole pysähtyneet Kertsinsalmessa venäjän viranomaisten alustarkastaukseen ?

13

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyrnäväntorpedo

      Taitaa olla vähän sama syy kuin miksi laivat ja veneet eivät pysähdy Bosporin salmeen tarkastusta varten.

    • herätys

      Miksi pysähtyä omalla maallaan / vesillään toisen maan aluksen pyynnnöstä ??
      Mistä tehtaasta tämäkin on peräisin?

    • Vesimaalivahti

      Jos se kerran on "menestystarina" veneillä siellä agentit kyydissä omin päin ilman Venäjän hyväksyntää niin siiitä vain lisää harmaaksi maalattuja kalastusveneitä vesille ja agentteja lisää kyytiin. Pahoin pelkään että köniin tulee ja kunnolla, jälleen.

      • Oiaikoja

        Made in trollitehdas


      • mäkintiedäntän
        Oiaikoja kirjoitti:

        Made in trollitehdas

        just niin, kaikki paitsi YLE tietous on trollia


      • Ryssittelijä

        Moi Johan Bäckman.


      • Eivainyle
        mäkintiedäntän kirjoitti:

        just niin, kaikki paitsi YLE tietous on trollia

        Vai yletietous. Onneksi Suomessa on sellainen koulutus että kielitaidolla on mahdollisuus seurata myös muiden maiden medioita. Ilmeisesti sinun mielestäsi muilla paitsi Venäjällä on väärää tietoa. BBC, CNN, Ranskan TV, SR, NR kaikilla viestitty asiasta samalla tavalla....


      • yleisesite
        Eivainyle kirjoitti:

        Vai yletietous. Onneksi Suomessa on sellainen koulutus että kielitaidolla on mahdollisuus seurata myös muiden maiden medioita. Ilmeisesti sinun mielestäsi muilla paitsi Venäjällä on väärää tietoa. BBC, CNN, Ranskan TV, SR, NR kaikilla viestitty asiasta samalla tavalla....

        Niin mutta CNN hän on valheuutiskanava. Jos sen maan oma vaaleilla valittu presidenttikin sen on sanonut moneen kertaan maailmalle niin mitä lisätodisteita tarvitset, viestilapun isoäitiltäsi ;))


      • Taas_nähtiin

        ".... ilman Venäjän hyväksyntää..."

        -Vapaalla merialueella ei tarvita minkään veenäjän tai kenenkään muunkaan hyväksyntää. Jälleen kerran, **ssät syyllistyivät kansainvälisten sopimusten räikeään loukkaamiseen.

        Jo sen vanha sanonta sanoo: **ssä on **ssä, vaikka voissa paistaisi.


    • MainilanLaukakset

      Siellä slobot testaa muun maailman reaktioita

    • valtiollinentalonmies

      Kaasuhanat Venäjältä kiinni talveksi niin ukrikkien james bond-veneilyliikenne rauhoittuu

    • Heillä oli pysähtymisvelvollisuus vain venäläisten mielestä. Noudattivat kansainvälisiä lakeja sekä voimassaolevia sopimuksia eivätkä pysähtyneet. Venäjän presidentti, myös siis merenkulun asiantuntija Vladimir P. kertoi uudenvuoden puheessaan, että syy oli ajaminen ilman luotsia. Siis sotalaiva omilla (vaikkakin venäläisten vastoin kansainvälistä lakia haltuunottamilla) vesillä ilman luotsia!


      Mitähän tuo aloittajatrolli sieltä Pietarista vastaa?

      • Nikolai_Hutiloi

        "Mitähän tuo aloittajatrolli sieltä Pietarista vastaa? "

        -Ei vastaa hetkeen mitään. Sikäläinen Uusi Vuosi on tulossa ja sen juhlinta kestää pitkään. Lisäksi avaaja luultavasti toivoo avauksen hautautuvan unohduksen toiselle puolelle ennen hänen töihin paluutaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe