Silloin kun käynnistin ensimmäisen kerran Suomi24/nuoret-foorumin joskus 2012 täällä oli helvetisti porukkaa. Nykyään täällä ei ole enää ketään. PISTETÄÄN TÄÄLLÄ BILEET PYSTYYN!!!
Vittu tää foorumi on kuollut
13
232
Vastaukset
- Sitä varten tarvittaisiin kai ihmisiä jostain.... 
- AndrukelaJuu pistetään bileeeeet 
 resilaria viiniä metaaaa
 musiikit päälle vessaan ripuloimaaaan- pelleläppääOotko vajaa? 
- Andrukelapelleläppää kirjoitti:Ootko vajaa? En ole, oletko sinä? 
- pelleläppääAndrukela kirjoitti:En ole, oletko sinä? Kyllä olet. Noin typerää läppää ei heitä kukaan täysjärkinen edes 13-vuotiaana. Jotain säälittävää ripulijuttua ja vielä meta samassa virkkeessä. Viini se vasta onkin kova juttu. 
- Andrukelapelleläppää kirjoitti:Kyllä olet. Noin typerää läppää ei heitä kukaan täysjärkinen edes 13-vuotiaana. Jotain säälittävää ripulijuttua ja vielä meta samassa virkkeessä. Viini se vasta onkin kova juttu. Byhyyy yhyyy itkee iso poika. 

- bileeeeeetAp kannatan, näytä tissit 
- kkhkhkAptidet kehiin! 
- ertweywerTissiiiiiiiiiiiiiiit 
- Make12344mä oon alkanu käydä viikkoi sitten tässä sivustossa. ja mua kiinnostaa keskustella muiden kaa, so käyn tässä nuoret-foorumissa paljon koska olen jonne. 
- ööäoiääoEka tyttö4567 valittaa foorumin hiljaisuutta ja sitten ei kirjoita enää mitään 
- oyiyopTietty joku muukin voi näyttää tissit jos on pokkaa mut ei taida olla vaikka tää on täysin anonyymi palsta 
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727657
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845694
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403835
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät233146
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962795
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422780
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132131
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu872091
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161856