Silloin kun käynnistin ensimmäisen kerran Suomi24/nuoret-foorumin joskus 2012 täällä oli helvetisti porukkaa. Nykyään täällä ei ole enää ketään. PISTETÄÄN TÄÄLLÄ BILEET PYSTYYN!!!
Vittu tää foorumi on kuollut
13
220
Vastaukset
Sitä varten tarvittaisiin kai ihmisiä jostain....
- Andrukela
Juu pistetään bileeeeet
resilaria viiniä metaaaa
musiikit päälle vessaan ripuloimaaaan- pelleläppää
Ootko vajaa?
- Andrukela
pelleläppää kirjoitti:
Ootko vajaa?
En ole, oletko sinä?
- pelleläppää
Andrukela kirjoitti:
En ole, oletko sinä?
Kyllä olet. Noin typerää läppää ei heitä kukaan täysjärkinen edes 13-vuotiaana. Jotain säälittävää ripulijuttua ja vielä meta samassa virkkeessä. Viini se vasta onkin kova juttu.
- Andrukela
pelleläppää kirjoitti:
Kyllä olet. Noin typerää läppää ei heitä kukaan täysjärkinen edes 13-vuotiaana. Jotain säälittävää ripulijuttua ja vielä meta samassa virkkeessä. Viini se vasta onkin kova juttu.
Byhyyy yhyyy itkee iso poika.
- bileeeeeet
Ap kannatan, näytä tissit
- kkhkhk
Aptidet kehiin!
- ertweywer
Tissiiiiiiiiiiiiiiit
- Make12344
mä oon alkanu käydä viikkoi sitten tässä sivustossa. ja mua kiinnostaa keskustella muiden kaa, so käyn tässä nuoret-foorumissa paljon koska olen jonne.
- ööäoiääo
Eka tyttö4567 valittaa foorumin hiljaisuutta ja sitten ei kirjoita enää mitään
- oyiyop
Tietty joku muukin voi näyttää tissit jos on pokkaa mut ei taida olla vaikka tää on täysin anonyymi palsta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1042210En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222201- 482053
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 301376
- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261026