Silloin kun käynnistin ensimmäisen kerran Suomi24/nuoret-foorumin joskus 2012 täällä oli helvetisti porukkaa. Nykyään täällä ei ole enää ketään. PISTETÄÄN TÄÄLLÄ BILEET PYSTYYN!!!
Vastaukset 13
Sitä varten tarvittaisiin kai ihmisiä jostain....
- Andrukela
Juu pistetään bileeeeet
resilaria viiniä metaaaa
musiikit päälle vessaan ripuloimaaaan- pelleläppää
Ootko vajaa?
- Andrukela
pelleläppää kirjoitti:
Ootko vajaa?
En ole, oletko sinä?
- pelleläppää
Andrukela kirjoitti:
En ole, oletko sinä?
Kyllä olet. Noin typerää läppää ei heitä kukaan täysjärkinen edes 13-vuotiaana. Jotain säälittävää ripulijuttua ja vielä meta samassa virkkeessä. Viini se vasta onkin kova juttu.
- Andrukela
pelleläppää kirjoitti:
Kyllä olet. Noin typerää läppää ei heitä kukaan täysjärkinen edes 13-vuotiaana. Jotain säälittävää ripulijuttua ja vielä meta samassa virkkeessä. Viini se vasta onkin kova juttu.
Byhyyy yhyyy itkee iso poika.
- bileeeeeet
Ap kannatan, näytä tissit
- kkhkhk
Aptidet kehiin!
- ertweywer
Tissiiiiiiiiiiiiiiit
- Make12344
mä oon alkanu käydä viikkoi sitten tässä sivustossa. ja mua kiinnostaa keskustella muiden kaa, so käyn tässä nuoret-foorumissa paljon koska olen jonne.
- ööäoiääo
Eka tyttö4567 valittaa foorumin hiljaisuutta ja sitten ei kirjoita enää mitään
- oyiyop
Tietty joku muukin voi näyttää tissit jos on pokkaa mut ei taida olla vaikka tää on täysin anonyymi palsta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931769
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851349- 881183
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471110- 721108
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861093- 93927
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt9771- 65705
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176701