Tähän listataan parhaita rock bändejä!
Omat suosikit:
Hanoi Rocks
Def Leppard
Aerosmith
Guns Roses
Parhaat Rock bändit
9
159
Vastaukset
- Matte04
Listallasi on hyviä bändejä lisäisin tohon vielä zz top
- Andrukela
The pretty reckless, in this moment nopeaan olotilaan, pink floyd, the doors, rolling stones psykedeeliseen olotilaan. Vaikea sanoa ulkomuistista. Se yhtye mikä teki into the wilderness -biisin.
- Sunnyman
- Doors
- Pink Floyd
- Led Zeppelin
- Genesis (1968-1975)
- Stooges
- MC 5
- Deep Purple
- Velvet Underground
- Wigwam
- Stranglers - Queenfan15
Itellä on kyllä Queen ykkösenä ja parhaita on myös The Beatles, AC/DC, Bon Jovi, Pink Floyd, Guns&Roses
- cashonlyplease
Kerron yhden asian päivältä... näin ... olin todellakin väsynyt ja ostamassa ruokia kaupasta: näin jotain erittäin kauniita jotain 18-vuotiaitai lukiolaisia tyttöjä... ihmettelemässä mitähän ostaisivat kauppasta.... katsoin vielä että varmasti pärjäävät sitten yön pimeydessäkin nuo kaunottaret.
Itse ostin vain KYLMÄLLÄ KÄTEISELLÄ omia ruokia itselleni.... mutta ihastuttavan näköisiä nuoria naisia.- Ujjjjjjo
Ja viestisi liittyi ketjuun?
- adwdawadw
Beast in black on hyvä ja niiltä tuli juuri uusi biisikin!
https://youtu.be/4waVZXKE0GU - Emtttt
Scorpions
Metallica
Bon jovi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481