Hei olisiko Helsingistä alueella ketään joka olisi kiinnostunu vaipoista kun itse olisin nuori joka pitää vaipoista. Haluaisin että joku muu henkilö joka pitää vaipoista tulisi vaippailemaan kanssani. Kun olen myön AB eli adult baby. Haluaisin siis että hän leikkisi kanssani kuin olisin vauva ja lapsi. Siis Huom olen nuori eli 22. Jos olet joku vanhempi eli yli mun ikää , tai nuorempi ei se minua haittaa. Laita vain viestitä tähän keskusteluun
Olisko Helsinki tai vantaa , kerava välissä
VaippaIlia
9
436
Vastaukset
tulisin kyllä
- VaippaIlia
Asutko sä missä päin?
70 km päässä stadista
- VaippaIlia
Mikä ikänne sä olet ja onkos paikkaa missä voit jutella ?
Moi. Mie oon kans kiinnostunut vaivoista, oon 24 v ja asun Vantaalla. Mielelläni vaippailen siun kans 😊
viiskymppinen oon
olisko jokin mihin voin soittaa tai postii laittaa .voidaan sopia vaikka jokin paikkakin juttelua varten- VaippaIlia
Onkos kik
kik inkontinenssi
- Vaippailu
Okei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31711471- 2174873
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131318Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85944