Hei olisiko Helsingistä alueella ketään joka olisi kiinnostunu vaipoista kun itse olisin nuori joka pitää vaipoista. Haluaisin että joku muu henkilö joka pitää vaipoista tulisi vaippailemaan kanssani. Kun olen myön AB eli adult baby. Haluaisin siis että hän leikkisi kanssani kuin olisin vauva ja lapsi. Siis Huom olen nuori eli 22. Jos olet joku vanhempi eli yli mun ikää , tai nuorempi ei se minua haittaa. Laita vain viestitä tähän keskusteluun
Olisko Helsinki tai vantaa , kerava välissä
VaippaIlia
10
629
Vastaukset
tulisin kyllä
- VaippaIlia
Asutko sä missä päin?

70 km päässä stadista
- VaippaIlia
Mikä ikänne sä olet ja onkos paikkaa missä voit jutella ?
 Moi. Mie oon kans kiinnostunut vaivoista, oon 24 v ja asun Vantaalla. Mielelläni vaippailen siun kans 😊
viiskymppinen oon
olisko jokin mihin voin soittaa tai postii laittaa .voidaan sopia vaikka jokin paikkakin juttelua varten- VaippaIlia
Onkos kik

kik inkontinenssi
- Vaippailu
Okei

Mä juttelen sun kaa mielellään ja olis kiva leikkiä kans joku päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245191Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814925"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693379Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242282Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991289
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781270Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74990Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96927